Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

Happy New Year!

Dat 2006 voor ons allen maar een vruchtbaar en gezond jaar mag worden!

Lucky & Cuzzy, gefeliciteerd :dance: :dance: geniet van je zwangerschap en cuzzy sterkte met de misselijkheid. Compliment ook voor het meedoen met MvM!

Ik heb lekker een weekje vrij gehad en ben dus niet online geweest, was wel eens goed geloof ik. Ben na mijn ei ziek geworden en denk dat het er niet in zit deze cylcus. Dit was de laatste ronde clomid, dus van de week de gyn bellen voor een afspraak. Afwachten dus.

Voor de bijna nod-ers :thumbup: :thumbup:

Groet, Mouse

Ha meiden, wat is het stil hier of zijn de meeste al zwanger :dance:

Wie zijn er nog aan het klussen en wachten? Zullen we een lijstje maken?

naam, leeftijd, ronde ofzo?

:-* Janna

Goed idee Janna…zo krijg je een duidelijk beeld van de meiden hier.

Ik zit in ronde 4 en mijn NOD is 23 januari.

Over aantal dagen is het voor mij weer klustijd.

Groetje Anna.

Het is inderdaad erg rustig hier. Wat mij betreft prima een lijstje, alleen de ronden hoeven van mijn niet zo, wordt ik een beetje depri van, zit namelijk al in ronde 9. Leetijd is 33 en mijn nod is 8/1/06.

Verder weinig te melden. Nog 4 dagen tot mijn nod. Wordt er toch elke keer weer zenuwachtig van.

Groet, Mouse

hallo

hoe is ie hier…??? een lijstje is wel leuk…en handig…hihihi

Ik ben Esther 29 jaar en bezig met 2e ronde…NOD= vandaag:!: :!: :!: maar denk dat gewoon de rode duivels komen…qua gevoel…en omdat ik vorige keer een vroeg mk heb gehad (kwist niet eens dat ik zwanger was) is dit wel goed denk ik…

wie gaat het lijstje maken???

Goed idee, een lijstje!

ik ben dus Jacqueline, 31 jaar, zit in ronde 9 inmiddels. Heb geen idee meer wanneer mijn NOD is…ineens weer een onberekenbare cyclus.

OOO hier precies rode duivels op de NOD dag…maar ja volgende ronde nieuwe kansen…!!! toch??

tot morgen dan klets ik wel even een langer verhaal…doeiii

Ha meiden, ik heb het volgende lijstje samengesteld:

Wesselsem___35jr.3e___NOD: 06-01

Mouse_______33jr.9e___NOD: 08-01

Jaq
____? jr.___4e___NOD: 23-01

Janna________28jr.___2e___NOD: 31-01

Jaqueline_____31jr.___9e___NOD: ?

Issie_________29jr.___3e___NOD: ?

Klopt het zo?

Balen Issie :frowning:

Spannend Wesselsem! Ik :pray: :pray: voor je.

hallo inderdaad balen!!! maar ja next round new change…NOD is trouwens 6 februari!!! doeii knuffelse…allemaal

ook wij zijn bezig voor een broertje/zusje voor mijn dochter elise

we zitten nu in de 4 of 5 maand en verheugen ons enorm op de komst van een wondertje !!!

16 jan heb ik mijn nod,…dus spannend

liefs hann

Welkom hann. Gezellig dat je mee komt kletsen.

Hier is mijn nod dag weer aangebroken. Wel weer een cyclus van 28 dagen. IK baal nu echt als een stekker. Word er een beetje moedeloos van. Ik klus (bijna) om de dag en nog steeds niet. En dan hoor je dat bekende mensen alweer moeder worden van hun derde kindje . Dan denk ik wil ook.

IK weet niet meer wat ik moet doen. Misschien een maand niet zo bewust klussen. Alhoewel dat niet echt een probleem is( mijn man wil wel 3 keer op een dag :oops: :oops: :oops: )

Sorry meiden ik ben even niet in mijn hum

liefs anita

geeft toch niet anita,…dat je niet hellemaal in je hum bent…

herken het gevoel wel:

na elise heb ik 2 miskramen gehad,…waardoor ik soms erg onzeker wordt van mijn lijf

het verlangen is zoo groot!!!

en dat mannen het klussen niet erg vinden,…wha best bekent he,…al vindt ik het zelf ook niet erg hoor :wink:

maar af en toe iets blijven verzinnen om het spannend te houden is een tweede,…hihihihi

soms wel eens lastig,.maar het klussen blijft wel erug leuk als je elkaar blijft verassen.

hopelijk wordt ons verlangen ooit beloont,…met zo’n pracht kindje

liefs hann

Lieve Anita,

Wat balen joh! Ik begrijp je zo goed. Zeker als je om de dag klust kan ik me voorstellen dat je een beetje moedeloos bent. Dikke :-* voor je en ik :thumbup: dat het klussen zijn vruchten deze mand wel zal afwerpen.

Hier weinig te melden. Ben in afwachting van mijn nod, maar geen tekenen of zo.

Groet, Mouse

Mouse_______33jr.9e___NOD: 08-01

mamaelise____23jr.4e___NOD: 16-01

Jaq
____? jr.___4e___NOD: 23-01

Janna________28jr.___2e___NOD: 31-01

Jaqueline_____31jr.___9e___NOD: ?

Wesselsem___35jr.___3e___NOD: 03-02

Issie_________29jr.___3e___NOD: 06-02

He bah, Anita, het is niet eerlijk! :frowning: Begrijp je gevoelens hoor! :cry:

Welkom Hann, gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe oud is Elise precies? (en jij, voor het lijstje).

Spannend Mouse, ik :pray: :pray:

Ik heb net het kindje in de buik van een vriendin gevoeld. Ze is nu 27 weken. Echt weer een leuk gevoel en ik had meteen zoiets van oja, dat voelde zo… :inlove:

dank je wel,…

ik ben 23 jaar en 16 janu heb ik mijn nod

elise is nu 2,5 jaar en 19 mei wordt ze al 3 !!!

liefs hann

Goedemorgen,

Wat is het rustig hier? Waar is iedereen? Hier nog geen :evil: . Dus afwachten. Wil pas woensdag testen, omdat ik al wel eerder 2 of 3 dagen later ongesteld ben geworden. Brent wordt voglende week alweer 2 jaar. Zijn druk bezig met de voorbereidingen voor een feestje. Geloof dat hij het zelf nog niet zo door heeft, maar de kadootjes zullenw el met gejuig worden ontvagnen, uitpakken vindt ie namelijk schitterend.

Issie bij jou al nieuws?

Groet, Mouse

oh leuk,…

een verjaardag voor de boeg en een dag overtijd !!!

hopelijk straks dubbel feest :wink:

veel plezier met alle voorbereidingen.

liefs hann

oo, wat spannend Mouse! Ik :pray: :pray: :pray: voor je! Gelukkig wat afleiding met de verjaardag. 2 alweer…

Gaat het een beetje met je Anita? :-

Hier zijn de klusweken weer begonnen, weet niet hoe het precies zit deze cyclus dus ga maar uit van 3 klusweken. :wink:

:-
Janna

Spannend Mousse. IK duim voor je. En mischien wel een leuk kado voor je zoon.

Janna, Dank je maar het gaat wel weer. IK kan al weer klussen want de :twisted: zijn weer verdwenen. Dat duurt maar 3 dagen. Ik ga er gewoon weer voor. Ik dat eerst ik want even maar ik wil geen maand over slaan. Ik wil veel te graag weer zwanger worden.

liefs anita

Begrijp het Anita, als je zo graag wil is het ‘zonde’ om een maand voorbij te laten gaan. Onze NOD is nu bijna gelijk, leuk.

Ben heel benieuwd Mouse… :pray: