Nou hier ook geen goed nieuws. Anita, ik doe gewoon weer een ronde met je mee. Ik moet zeggen dat ik er enorm van baal, vooral omdat je toch denkt dat het goed zit als je 2,5 dag overtijd bent. Maar goed valt niet te ontkennen, het komt sinds vanmiddag langzaam op gang.
Een voordeel, ik mag vrijdag al naar de gyn. Dan ga ik vragen om meer controle bij de volgende ronde en kan ik ook mijn templijst etc. bespreken.
Wat dat betreft is het nu wel bal hier. Ik weer :evil: :evil: en Brent is al sinds donderdag ziek. Heel vaag donderdag moest hij spugen , vrijdag/zaterdag niet, maar zondag begon het weer. Hij was wel erg hangerig en at en dronk niet veel. Gisteren naar HA geweest, en blijkt dat hij tegen uitdroging aanzat. Dus veel alten drinken, wil hij niet, aarghh! Gisteravond ter controle nog naar HA-post, maar mochten toch weer naar huis. VAndaag pilletjes tegen spugen gehad en nu houd hij alles weer binnen, heeft ook weer beetje gedronken. Hoop dat ie nu opknapt. Vind het best eng, als je dan hoort dat hij tegen uitdrogen aan zit en pertinent niet wil drinken.
Groet, Mouse
aah wat balen mouse,…
hier zitten we vol (on)gedult te wachten op mijn nod,…die maandag moet komen.
ik heb al 3 keer me agenda na getelt,of ik het wel goed berekent heb…en vandaag heeeft pat dat ook al gedaan.
het weekend ben ik erg misselijk steeds geweest,…maar dat gaat nu wat beter,…(weet ook nie of dat zo vroeg al met een zwangerschap te maken zou kunnen hebben hoor) en sins een ruime week heb ik veel last van gevoelige borsten,…(alsof ze weer in de groei zitten)mag best hoor
ik hoop zo dat het deze maand raak is,…want dan kunnen we Elise met Pat zijn 30e verjaardag een shirt aan trekken met de tekst:ik wordt een GROTE zus !!!
en dan hebben we hellemaal een super feest natuurlijk :!:
wij wachten vol (on)gedult af
liefs Hann
Bah Mouse, erg frustrerend. Jeetje doodeng zeg met Brent. :shock: Ik zou ook behoorlijk schrikken van zo’n bericht en kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Kun je niet een trucje doen met drinken: iets geven wat hij heel interessant vindt? Iets van een pakje drinken of een rietje ofzo of trapt hij daar niet in?
Hann: dat klinkt goed! Zou heel leuk zijn zo’n shirtje! Ik
Hier niks boeiends eigenlijk. Ik zit me een beetje op te winden over administratieve zaken: zorgtoeslag nog niks van gehoord, nieuwe telefoonprovider aangevraagd, fout gegaan, opnieuw aangevraagd, niks meer van gehoord, verhuizing van bank misgegaan, nog een keer gemeld, niks meer van gehoor en zo kan ik nog wel even door gaan. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel administratie en alles wat er mee te maken heeft dus ik kan mijn lol op. :wall:
:-* Janna
Ha meiden, rustig hier. Hoe is het met je Hann en andere dames? Onze NOD’s liggen allemaal wat meer bij elkaar geloof ik dus logisch dat het wat rustiger is nu.
Luca is vandaag anderhalf! En ja, wat gaat het snel zeg.
jaaah tis idd rustig he
hier gaat alles nog goed,…
nog steeds snel last van misselijkheid en erg gevoelige borsten,…
weet nie wat ik moet denken,… :think:
gisteren zijn Pat ineens,…goh het lijkt wel alsof je borsten groeien,…whahaha hoop zo dat me buik binnen kort ook groeit
ik moet nog 4 dagen tot mijn nod !!!
liefs hann
en meiden hoe is het met jullie allemaal???
Hier ben ik ook weer. Balen mousse, maar ben wel benieuwd eat de gyn zegt.
Mamaelise, Spannend hoor en dan duurt 4 dagen echt eeuwig he.
Janna het gaat zeker snel wessel word over 3 maanden alweer 2 jaar.
Hier gaat het vandaag niet echt alles doet mij zeer en ben erg futloos.
Ik hoop dat ik niet ziek word. Ik ga nu ook leker mijn bed in met een hittepit (lekker warm) en hoop dat ik morgen weer beter ben.
liefs allemaal
anita
HAllo,
Hann, spannend! Ik duim voor je!
Vanmorgen bij de gyn geweest. Ze vond mijn eisprong erg laat en omdat mijn cyclus steeds 2 dagen langer wordt, krijg ik nu clomid 100 (dubbele dosis) Verder heb ik bloed geprikt om hormoonspiegel te testen en krijg ik 23 jan een HSG, dan wordt gekeken met foto’s of mijn eileiders goed open zijn en er geen afwijkingen aan mijn baarmoeder zijn. Hubbie mag volgende week zaad inleveren, dus over een week of 4 zullen we dan wel alle uitslagen hebben. Gelukkig mocht ik wel direct met de clomid 100 beginnen, de gyn vond eht zonde om een cyclus over te slaan. Vond ik natuurlijk ook. Is nu dus even afwachten of mijn cyclus inderdaad korter wordt met de verhoogde dosis clomid en of mijn eisprong betere wordt.
Groet, Mouse
heey mouse
wat een gedoe zeg,…
maar je wordt nu geholpen en zo te lezen pakken ze het meteen goed aan
ben je bij je eerste kindje ook onder behandeling geweest??
en meiden hoe is het met jullie allemaal ???
hier gaat het super,…voel me echt heeel misselijk,…(wordt alleen maar erger),…en me borsten blijfen gevoelig.
ik heb een positief gevoel !!!
hopelijk klopt dat ook,…en blijft het lekker zitten
liefs Hann
hallo meiden
even weer spieken hier…
Hann…nog 3 dagen!!! spannend
mousse: wat heb jij een lange cyclus of niet??? (of had je dat al een keer verteld dat het niet gezien hem :oops: :oops: :oops: ) zag het aan je banner nml…balen weer maar volgende ronde: :thumbup:
wesselsem: hoe gaat ie nu??? voel je je al weer wat beter??
Janna: alles al weer geregeld??? dat van die zorgtoeslag: Gewoon bellen!!! ik werk nml bij de belastingdienst (NIET SCHIETEN ALLEMAAL) maar dan voor inkomstenbelastingen maar over de toeslagen wordt heeeeel veeel gebeld en die afdeling is zeer druk maar je moet gewoon bellen hoor…
en de rest…allemaal aan het klussen
groetjes weer…
Hey allemaal!
Hier ben ik weer even. Ik ben niet zo heel vaak meer op het forum te vinden. Mijn vriend is sinds 2 weken werkloos en dan ga je toch automatisch minder achter de pc zitten.
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben de draad kwijt voor wat betreft mijn cyclus, dus we klussen maar wat aan
Ach ja, ik voel bij mezelf wel dat op deze manier de druk eraf is. Ik zit niet continu te rekenen, want ik weet simpelweg niet hoe ik moet rekenen.
We zien het vanzelf wel.
zo ik kom weer eens kijken hioe het hier gaat en dr zijn al weer een hoop ladys bij gekomen zag ik
ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden
mouse wat lees ik nu clomid :shock: dat had je met de vorige toch ook niet??? gelukkig hebben ze er wel gelijk werk van gemaakt, ik hoop echt dat de clomid aanslaat en dat het zaad van je hub super snel en veel zijn
hann, oef dat klinkt eigenlijk best wel zwanger hoor!!!ik wist eigenlijk ook al gelijk dat ik zwanger was van de 2e ik was ook voor de nod dag erg misselijk en kon sommige dingen al niet meer eten omdat ik het gweoon weer smerig vond smaken, nog 4 daagjes en dan weet je het
anita voel je je al weer wat beter na een avondje hittepit en vroeg het bedje induiken???
janna zow anderhalf alweer jaja het gaat eigenlijk allemaal veel te snel he maar das nbatuurlijk ook al weer leuk, onze lucas wordt volgnde maand ook alweer anderhalf
jaqculine he dat is balen van je hub zech. zat het er aan te komen of is hij zomaar ineens ontslagen nouin elkgeval imaakt het er niet minder plezierig om, hoop dat hij snel weer aant werk komt het is al zo moeilijk nu in deze tijd… succes voor je hub
en is je cyclus ook nog steeds zo in de war??? jeejtje het zit ook allemaal niet mee he, hoelang ben je nu eigenlijk alweer gestopt met de pil
hier gaat alles nog steeds goed ik mag dinsdag voor het eerst naar de vk toe oeeh spannend
@kimmetje23 wrote:
jaqculine he dat is balen van je hub zech. zat het er aan te komen of is hij zomaar ineens ontslagen nouin elkgeval imaakt het er niet minder plezierig om, hoop dat hij snel weer aant werk komt het is al zo moeilijk nu in deze tijd… succes voor je hub
en is je cyclus ook nog steeds zo in de war??? jeejtje het zit ook allemaal niet mee he, hoelang ben je nu eigenlijk alweer gestopt met de pil
Het ontslag was niet onverwacht hoor, zijn contract liep af en er was geen werk meer op zijn gebied. Voor de financien is het natuurlijk jammer (alhoewel hj ook al niet zoveel verdiende bij zijn werkgever hoor), maar ik vind het best gezellig dat hij thuis is. En we hebben er wel vertrouwen in dat hij weer aan het werk komt.
Mijn vorige cyclus heeft 2 weken langer geduurd, dus ik weet niet zo goed hoe ik moet rekenen. Als ik reken vanaf de dag dat ik toen ongi ben geworden, zou ik vandaag of morgen wel weer ongi moeten worden. maar dat is dan berekend op 28 dagen. Ik hoop natuurlijk dat ik niet ongi wordt, we zien het vanzelf.
Ik ben al een hele poos van de pil af…tussen Jarno en deze poging ben ik niet weer aan de pil gegaan. Maar we zijn wel al 9 rondes bezig denk ik. De eerste maanden niet effectief vind ik (geen berekeningen enzo ), dat is meer 4 rondes terug begonnen.
Ach ja, we houden hoop!
Dus jij mag al gauw naar de vk? Geweldig joh! Fijn om te lezen dat alles nog steeds goed gaat met je ukkie. Heb je nog erg last van kwaaltjes?
Hier gaat het wel weer. Ik ben 2 dagen lekker vroeg naar mijn bed gegaan en daar knap ik wel wat van op.
Potverdikkie Jaqueline balen dat je vried zonder baan zit. En dat je cyclus even in de war is ik hoop dat het snel beter is. 28 dagen is toch een prima cyclus. niet te lang.
Geweldig kimmentje dat het goed met jou en de baby gaat. GElukkig al over de 12 weken heen.
Spannend hann Ik duim voor je
liefs anita
hallo dames
we hebben de hypotheek er door voor de opbouw en een datum dat deie er op gaat namelijk in mei.
dus voor ons betekend dat we een etage vrij hebben voor nog een kinderkamertje …
dus we willen gaan voor een tweede
maar nou heb ik even een vraagje …
nadat ik gestopt ben met de pil voor de eerste hebben we eerst 3 maanden gewacht voor dat we begonnen met pogingen .
ik slikte de marvelon pil …
nu hoor ik van vele dat het helemaal niks uitmaakt en dat je zo kan beginnen …
mijn vraag is aan jullie wat denken jullie?
Hai ferdi,
Spannend dat jullie voor een tweede gaan. Ik zou misschien 1 cyclus afwachten. Dan weet je ook hoelang je cyclus duurt. maar daarna zou ik er zeker voor gaan.
liefs anita
nou ik ben zo regelmatig als maar kan vorige keer ook in 1 keer raak
Ferdi!!! Wat zie ik nu!!!
Wauw wat leuk!!! Hihihihi!!!
Dit wist ik nog helemaal niet!
Inderdaad 1 maandje afwachten en dan lekker aan de gang!!! :lol: :lol: :lol:
Ik zal niets tegen de anderen zeggen, oké?
Kusje Kirsten :-*
Hé Ferdi, gezellig dat je mee komt kletsen.
Jacqueline, balen joh van je cyclus. Maar misschien dat het nu beter gaat, nu de druk er af is.
Issie, mijn cyclus was al lang en bij Brent heb ik ook clomid gebruikt, voordat ik zwanger werd, alleen was toen de dosis van 50 mg genoeg. Nu is het afwachten.
Anita, fijn dat je weer ebtn opgeknapt.
Cuzzy en Kim, alles goed met de zwangerschappen?
Han, spannend! Ik :thumbup:
Groet, mouse
Goeie morgen meiden,
hann: super spannend joh, wanneer ga je testen? Ik
Jaqueline: best gezelli, hubbie thuis… Balen van je cyclus.
Issie: ik heb m’n belastingdingen nog steeds niet gedaan… Heb inmiddels een aardig stapeltje verzameld van dingen die ik moet doen. :wall: Maar het is niet mijn hobby dus laat ik het steeds liggen. :oops:
Mouse: hopelijk werpt de clomid zijn vruchten af.
kimmetje: veel plezier bij de vk! Spannend!
Ferdi: welkom! Zelf ben ik meteen na het stoppen van de pil begonnen met klussen. Ik geloof niet zo in 1 of 2 maandjes wachten, voor het zelfde geld duurt het een half jaar voor je cyclus regelmatig is of blijkt je cyclus gewoon onregelmatig te zijn. Daarbij komt ook nog dat je misschien niet meteen de eerste maand zwanger wordt dus krijg je in die tijd meer inzicht in je cyclus. Medisch is het niet nodig om te wachten, het is puur voor de berekening. (en de meeste kinderen komen toch niet op de uitgerekende datum…) Nou ja, ik zou zeggen, doe wat goed voelt.
Hier zit ik met een super verkouden Luca waarbij niet op te dwijlen valt tegen het kwijl en snot… Vanacht een paar keer eruit geweest. Pff, zwaar. Nu is hij gelukkig vrolijk door de kamer aan het voetballen. Wat doen jullie met een verkoudheid van je kind? Ik gebruik die homeopatische neusspray maar die vindt Luca erg vervelend om in te spuiten en ik vraag me af of het wel echt helpt. Zelf zweer ik altijd bij otrivin maar vind dat wel erg heftig voor zo’n kleintje. Toch heb je wel speciaal een kinderversie ervan. Ook leg ik vaak een ui naast zijn bedje maar of het echt helpt? Hebben jullie nog goeie tips?
ik ben er altijd meteen voor gegaan,…
maar je moet natuurlijk doen,waar jullie je het best bij voelen!!!
liefs Hann