Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

En hann is er al nieuws. IK las bij een onderwserp 8wk zwanger en bloedverlies dat lucky daar op gereageerd had en dat zij bloedverlies had

en krampen had. Ze had een echo gemaakt maar daar was nog niet veel op te zien. NU zijn er callerlei testen gedaan waarvan ze vrijdag de uitslag krijgt.

Lucky als je dit leest veel sterkte en hopelijk gaat alles goed.

Hier dacht ik dat het ging maar voel mij zo slap als een vaatdoek

ben flink verkouden.

Ook ben ik daardoor nog niet aan klussen teogekomen. Heb er geen fut voor.

liefs anita

hey kirsten ik heb het ook nog niet vermeld bij de anderen hoor …hahaha geheimpje

ik heb nog geen nieuws,…

de rode duiveltjes zijn er gelukkig nog niet,…

dus ik blijf me suf :pray:

ik hoop het zo !!!

liefs Hann

oooh wat spannend hann vandaag is de nod en nu nog 8 maanden wegblijven he

:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

En??? Hann?? Ben erg benieuwd! :pray: :pray:

Anita: Bah, verkoudheid! :frowning: Ik heb daar zo’n hekel aan.

Jeetje, hoop dat het allemaal goed komt met Lucky. :pray:

Met Luca gaat het weer stukken beter. Volgens mij zet de verkoudheid niet echt door. Hij eet zich suf aan sinaasappels en mandarijntjes, wie weet helpt het? Hij vindt het in ieder geval prima. :smiley:

:-* Janna

hoi wesselm

Hier is het niet goed zijn vandaag weer naar de gyn geweest en het vruchtje is er niet meer…

Het is waarschijnlijk met stolsels zondag eruit gekomen…

dus ik kom bij jullie meekletsen als het mag…

Ik voel me klote en moe maar ik ben er nu erg rustig onder omdat ik al wist dat het niet klopte zondag me zoveel bloedverlies.

groetjes

Lucky,

Balen meis, heel veel sterkte en natuurlijk hoor ej er hier gewoon bij! :-*

Mouse

Jeetje Lucky, wat erg! Afschuwelijk meid. :-*

Moet me nu weer een beetje omschakelen eerst over zwanger worden dan zijn met allerlei kwaaltjes en nu weer afwachten op normale menstruatie en afwachten voor een nieuwe poging.

Verder gaat het redelijk buikpijn gehad vanmorgen gelukkig weer weg maar ben erg moe maar met een kleintje om je heen lukt het niet echt om te rusten en uit te slapen.

groetjes

Ojee lucky wat vreselijk nieuws. Neem rustig de tijd voor dit verlies hoor ik kan uit ervaring spreken. je mag mij evt wel een pb sturen hoor. Maar hier steunen wij je door dik en dun hoor. sterkte ermee.

En hann hoest nu???

liefs anita

hmmm net een test gedaan van bb (romed),…

en er is een streepje te zien maar wel een hele lichte

tussen de controle en testresultaat licht er aan het eind een heel licht streepje op.

ik weet nie zo goed of deze test dus echt positief is,…al had ik bij de zwangerschap van Elise ook maar een heel licht lijntje

morgenochtend doe ik gewoon een 2e test en hopelijk dan een resultaat met 2 dikke lijnen !!!

liefs Hann

Spannend Hann! Ik duim voor je!

Hier neits te melden, saai dagje op werk. Mouse

He Lucky, wat verschrikkelijk zeg! We zijn er zeker voor je hoor…klets maar van je af.

Hann…spannend hoor! Hou ons op de hoogte. Ik zal duimen.

Hier geen nieuws. Ik ben nog niet ongi, maar weet ook niet meer of ik dat al zou moeten zijn hahaha. Ik zit inmiddels op een dag of 32 qua cyclus, dus het zou kunnen. Tja…hopen dat ik eindelijk zwanger ben…kan niet meer doen dan afwachten.

En Hann???

Jacqueline, duim ook voor je, lastig hè als je je cylcus niet weet.

Groet, Mouse

Spannend Hann en Jaqueline! (klinkt wel goed hoor Hann)

Hier weinig boeiends te melden. Oja, ben opeens een paar kilo aangekomen. Zou dat te maken kunnen hebben met mijn cyclus? Ik zit nu zo’n beetje op het midden. Herkennen jullie dit?

:-* Janna

Hallo allemaal

gaat alles goed hier hier komt het weer een beetje redelijk op gang.

Heb nog last van mijn rug en buik maar ik weet niet of dat normaal is na een miskraam ik voel me net een oud wijf die overal last van heeft.

Maar ik blijf nog lekker thuis ff tot mijn zelf komen ga wel morgen ff langs mijn collega’s anders als ik weer ga werken komt de klap nog harder aan en heb je de hele dag maar mensen die alleen maar komen vragen en troosten en dan werk je niet echt lekker.

xxxxxxxxxxxxxxxx

2e test is negatief,…

dus we wachten nog even vol (on)gedult af tot zaterdag.

dan doen we er nog 1,…

en anders volgende week even langs de ha

liefs Hann

bij hoeveel dagen overtijd hebben jullie zo’n beetje getest ???

en dat ie positief was ???

bij de zwangerschap van Elise,…had ik donderdag’s mijn nod,…en maandag’s getest,…dat was toen een hele lichte,maar positieve test.

ben nu 3 dagen overtijd,…en de testen zijn nog steeds negatief.

heeft het zin om zaterdag al weer te testen of moet ik echt langer gaan wachten?

liefs Hann

gewoon je gevoel af gaan

Hai hann, ik had bij de laatste zwangerschap getest 1 dag na mijn nod dag. En die was overduidelijk positief. IK gebruik de zwangerschaptesten clearblue digitaal. Daar zie je geen streepjes maar duidelijk zwanger of

niet zwanger. Dus geen vaag gedoe met streepjes.

Ik zou als nog geen :twisted: hebt zaterdag gewon testen. IK weet ook niet wat de huisarts anders doet.

suc6 anita

Lucky, neem alle tijd hoor. IK had bij mijn eerste miskraam 'smiddags een curretage en 'savonds ging ik al werken . Heel stom ik heb die miskram ook nooit helemaal verwerkt. De miskraam die ik kreeg in aug(05) daar heb ik ook nog wel moeite mee maar iets minder. Alhoewel ik

heb een vriendin die gelijk zwanger was van wessel en nu weer zwanger is van een tweeling maar daar ga ik ook nu nog moeilijk naar toe want zij is bijna gelijk uitgerekend als dat ik was.

Janna ik merk niets dat ik zwaarder word tjdens mij cyclus wel dat ik paar dagen van te voren meer eet.

liefs allemaal anita