Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

de ha had ik vanmorgen gebelt,…en kan daar heen als ik een week overtijd ben.

dat wordt maandag.

vanmorgen heb ik idd met clear blue getest,…hopelijk heb ik zaterdag meer geluk :pray:

liefs Hann

Spannend Hann :pray: :pray:

Lucky: lekker rustig aan hoor! Gaat het al weer wat beter?

Jeetje Anita, heb je twee miskramen gehad? Lijkt me inderdaad moeilijk om naar iemand toe te gaan die ron de zelfde tijd uitgerekend was.

:-* Janna

Hier gaat alles goed vandaag op mijn werk geweest en veel gepraat is altijd wel lekker hoor.

we gaan er gewoon weer voor we zien het allemaal wel hoe het gaat lopen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

bah bah bah ben zo op zoek naar een positieve bevestiging,…

maar morgenochtend testen we opnieuw,…dan ben ik 5 dagen overtijd

ben zo vreselijk misselijk :cry:

vroeg me zelfs al af: 1 januari heb ik last gekregen van wat gekleurd afscheiding of dat dat inneens toch een menstruatie is geweest,…heeft 3 dagen geduurt.maar geen stolsels of normaale menstruatie!!!

en dat was 2 wk naar me ongi,…dus het lijkt me zo sterk.

en alle kwaaltjes worden er niet echt minder om…ben zo onzeker en weet niet goed wat ik van me lichaam moet denken.

hopelijk morgen ochtend uiteindelijk een positieve test en anders di naar me ha

wou het toch met jullie delen,…mischien heeft iemand er ervaring mee…en wat denken jullie???

liefs Hann

ja nou voor mij stond het als een paal boven water toen ik mijn borsten voelde …dat had ik nog nooit gevoeld ik wat trouwens pas na 7 dagen te testen dus ook voor mij toen heel veel onzekerhied ,

maar die borsten deden o zeer dat ik echt zoiets had van het moet raak zijn …

Ik ben vandaag ook giga misselijk, niet normaal meer. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken…weet niet eens wanneer ik ongi moet worden! Ik zit inmiddels op zo’n 34 dagen, dsu het zou kunnen.

Ik word ook gek van de onzekerheid, dus ik leef met je mee Hann!

Hopelijk is het positef!

Hier blijft mijn ongi weer eens weg. Ik zit inmiddels op dag 36 in mijn cyclus. Afgelopen 2 dagen mega misselijk geweest (vrijdagavond zelfs overgegeven!), wat nu wel weer weg gezakt is. Vanmorgen heb ik een test gedaan, die natuurlijk negatief was! :wall:

Jacq,

Meid wat balen! Het is zo rot als je niet weet waar je aan toe bent. Sterkte.

Ben inmiddels wel weer wat misselijk aan het worden…en mijn borsten doen behoorlijk pijn. ik ga ervan uit dat mijn ongi er bijna aan komt (even mijn gevoelens in de veilige modus).

Hè bah wat een onzekerheid. Hoop dat je snel wel positief test! :pray: (haha, snap je veiligheids-modus…)

En Hann, jij al nieuws?

Ik kom net thuis van een middagje familie. Was erg gezellig en Luca gedroeg zich voorbeeldig. :inlove: Ondanks de lange autorit en late bedtijd bleef hij heel gezellig en vrolijk. Heerlijk jochie!

:-* Janna

He meiden

kwam weer een seven buurten: zie ik allemaal verschillende berichten:

Lucky: wat een rotnieuws!!! hoe is het nu met je???

Hann: heb je inmiddels al een goed bericht voor ons??? :wink:

Jaqculine: wat irritant zeg…zo weet je nooit waar je aan toe bent toch??? ik ga toch voor je duime hoor… :thumbup:

Janna: hoest met de belasting??? nee hoor geintje…als ik thuis ben denk ik helemaal niet meer aan de blauwe enveloppen hoor…lekker aan het klussen

en de rest ook: wesselsem,ferdi mousse en iedereen die ik vergeten ben :oops: :?:

Hier is het goed. Ik ben weer opgeknapt. Ik ben vandaag weer eens naar die vriendin gegeaan die zwanger is. Het ging goed. IK zag er erg tegen op. Ik wil ook zwanger zijn dus moet volgende maand maar flink aan de klus :wink: :wink:

Hann heb je al nieuws??

Jaqueline, lastig dat je cyclus zo in de war is. Ik hoop dat je snel zwanger bent of je noddag hebt.

En mouse hoe gaat het bij jou

liefs anit

hellaas bij mij blijven het negatieve teten.

ik heb voor as vrijdag een afspraak bij mijn ha,…dus voor ons nog een weekje geduldig wachten.

al geloof ik er niet echt meer in.

liefs Hann

Ojee hann wat balen. Wat gaat de huisarts doen dan. En zou je daar niet vandaag heen gaan je mocht toch heen als je een week overtijd was??

liefs anita

hey meiden,

Hann: wat balen zeg! Heb je wel nog steeds kwaaltjes?

Issie: ssst, ik wil niks over blauwe enveloppen horen! :wall: :wink:

Jaqueline nog nieuws?

Liefs Janna

Geen nieuws hier…voel me behoorlijk belabberd mag ik wel zeggen. Geen idee wat het is, wie weet heb ik de griep onder de leden. Afwachten maar weer.

Hann, balen joh.

Hier goed neiwus wat betreft het eileideronderzoek. Zag er uit zoals het moest zijn, dus alles oké, geen vervolg onderzoek op dat gebied nodig. De overige uitslagen krijgen we 10 feb. Dan hoop ik ook meer te weten over het effect van de verhoogde dosis clomid. Verder weinig te melden hier. Ben in afwachting van mijn klusdagen en weet nu dus neit wanneer ik die kan verwachten, ach doen we gewoon maar om de dag o ns best hè :wink:

Groet, Mouse

hahaha die klusdagen zijn leuk …zit ernu midden in …doet je relatie wel goed hoor dat je weet dat je voor een tweede gaat …

maar hoe lang zijn jullie allemaal al bezig …?? ik ben er pas in gekomen en heb geen idee…

Hallo dames,

Ik was even aan het bekijken wat voor (sub)forums hier nu eigenlijk allemaal zijn toen ik deze topic tegen kwam.

Bij deze wil ik jullie allemaal heel veel succes wensen!

Zelf ben ik bijna 11 weken geleden bevallen van Juliën, en hoewel het misschien gek klinkt omdat onze kleine man nog zo jong is zouden we graag nog een broertje of zusje willen krijgen.

Ik geloof dat een groot gedeelte van jullie echt heel bewust aan het proberen is zwanger te worden, wij wachten gewoon rustig af. Een tweede is nu al welkom, maar het is ook prima als het wat langer duurt.

Zo is iedereen weer op de hoogte :mrgreen:

Ik duim mee met degenen die in afwachting zijn van goed bericht (ik herinner me nog heel goed hoe spannend de dagen waren dat ik nog niet wist of ik echt zwanger was van Juliën) en wens degenen bij wie het mis is gegaan veel sterkte en hoop dat ze snel blij nieuws krijgen!

Martine

hallo allemaal

Hier is er weer lekker rust alles heeft zijn plekkie gekregen en we gaan er weer voor.

Alleen nog wachten totdat we weer ongi worden en dan kunnen we weer gaan rekenen.

Moet dinsdag 31ste weer naar de gyn om te kijken of alles weg is.

Ik heb geen bloed meer verloren dus ik denk dat alles er nu wel uit is gekomen.

nou dames allemaal weer succes en ik probeer wat vaker te komen xxxxxxxxxxxxxxxx