Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

goeie morgen, Mar10e welkom!

Mouse: goed nieuws! Hopen dat de rest van de onderzoeken ook goed zijn en dat de clomid zijn werk doet.

Jaqueline: nog nieuws? Voel je je weer wat beter?

Ferdi: dit is mijn 2e ronde, wacht ik had een tijdje terug een lijstje gemaakt van de klussers hier, ff opzoeken…

Wesselsem___35jr.3e___NOD:

Mouse_______33jr.9e___NOD:

Jaq
____? jr.4e___NOD: 23-01

Janna________28jr.2e___NOD: 31-01

Jaqueline_____31jr.9e___NOD:

Issie_________29jr.3e___NOD:

Ferdi

Mar10e
____

Lucky: fijn dat je weer een beetje bijgekomen bent. Is toch niet niks om mee te maken.

Jaq: hoe is het met je??

Ik voel me vandaag behoorlijk belabberd. Ben verkouden geworden en heb rugpijn en vanochtend ook nog buikpijn. Typisch dingen die ik krijg voordat ik ongi moet worden. :frowning: Bah. Luca is net heel hard gevallen en heeft nu een dikke neus. Ik natuurlijk in alle twijfel of die niet gebroken is maar hij schijnt er weinig last van te hebben dus ik ga er maar even vanuit dat het wel goed zit of zou zo’n kleintje er niet zoveel van voelen met die soepele botjes??

:-* Janna

Janna,

Wil je niet aan het schrikken maken, maar heb zelf ooit een gebroken neus gehad en ik had daar ook geen last van, behalve dat ik constateerde dat ik een bloedneus had. Omdat het bloeden niet snel stopte werd ik naar de huisarts gestuurd, die constateerde dat ik een gebroken neus had. Als je twijfelt, zou ik het laten controleren. Sterkte!

Mar nog gefeliciteerd met Julien. Tja als ik voor mezelf spreek, hoe langer het duurt, hoe bewuster je ermee bezig gaat. Ik ben na Brent niet meer aan de pil gegaan, maar zoals je ziet aan mijn banner, is die ondertussen 2 jaar oud.

Lucky, fijn dat je opgeknapt bent!

Jacqueline, gaat het al weer wat beter?

Groet, Mouse

hee ladies hoe gaat het hier???

janna he wat zielig hey ben je nog geweest naar de ha??? ze maken ook zulke harde klappen af en toe, ik hoop dat alles goed is

ik zag dat jullie een lijstje hadden gemaakt van de rondes en de nod dagen

pppffff voor sommige van jullie duurt het allemaal wel heeel lang he

ik hoop echt voor jullie dat het nu toch echt een keertje komt jullie hebben al zo lang gewacht nu

(en voor de anderen ook natuurlijk)

af en toe kom ik hier nog ff kijken en lezen maar ben zo moe dat ik daar de laatste tijd haast niet meer aan toe kom

hier gaat alles nog steeds erg rustig,…en vol onduidelijkheden…

heb nog erg veel last van mijn borsten en sins het weekend enrom vermoeid,…maar de misselijkheid gaat steeds beter.

vrijdag mag ik eindelijk naar mijn ha,…gelukkig lekker vroeg (9.15) al,.en hoop daar echt meer duidelijkheid te krijgen.

hoe is het met jullie allemaal meiden ???

liefs Hann

SPannend hann, ik kom morgen zeker nog even kijken wat de huisarts gezegd heeft.

Hier zijn de klusdagen bijna voorbij(alhoewel het deze maand niet echt ging omdat ik zo ziek was) maar 1 keer kan al voldoende zijn toch.

En hoe zit het met de andere meiden, jann wat denk je en de rest??

liefs anita

Ha meiden,

Met Luca is gelukkig alles goed! Na zijn middagslaapje was de dikke bult om zijn neus weg. :? Hij leek er ook totaal niks meer van te merken. Het is ook niet blauw geworden dus het zal wel goed zijn. Bedankt voor jullie medeleven. :-

Spannend Hann, ben benieuwd.

Anita: inderdaad, 1 keer zou genoeg moeten zijn! :wink: Voel jij al iets of heb je een voor gevoel?

Ik voel eigenlijk niet zoveel. Ik heb eerlijk gezegd ook nog niet een bepaald gevoel welke kant het op gaat. Ik hoop in ieder geval dat ik wel al mijn eisprong heb gehad want daar heb ik ook niks van gemerkt en deze week is er van klussen niks terecht gekomen door te druke dagen. Nou ja, we zien wel.

Ik was trouwens gisteren helemaal naar van een van de meiden uit mijn clubje van de november/december stoppers die een miskraam heeft gehad. Net Lucky hier dan weer eentje daar en dan nog alle meiden die dat ook hebben meegemaakt. Ik werd er helemaal emotioneel van. Het komt veel te vaak voor en he twordt hoog tijd voor aleen maar positieve testen, fantastische zwangerschappen en perfecte bevallingen en kids, ja toch?

:-
Janna

Hey allemaal!

Hier even een berichtje van mij (lekker tijdstip, maar ik kan dus niet slapen).

Met mij gaat het nog niet helemaal top. Ik ben giga hees, hoest me te pletter (vandaar dat ik niet kan slapen) en ben verkouden. Pff, word er gek van!

Tja, voor wat betreft mijn ongi…die is er nog steeds niet. Ik heb eens nagedacht en ben er achter gekomen dat mijn vorige cyclus ook iets van 42 dagen heeft geduurd. Ik zit nu op dag 40. Ik wacht het nog even af dus (doe niets anders de laatste tijd :? )

hallo allemaal

hier gaat alles toppie geen bloedingen meer jordy knapt ook weer een beetje op…

Nu is het afwachten wanneer we weer ongi gaan worden…

Jordy wordt steeds snachts wakker en slaapt dan tussen ons in wil nu gaan afleren we gaan een nieuw kamertje voor hem maken en daar hoop ik dat hij beter slaapt…

Hij is zo geschrokken van het vuurwerk dat hij bang is ik weet niet meer wat ik kan doen dat hij snachts in zijn eigen bedje blijft slapen…

Wie heeft er tips xxxxxxxxxxx

jana gelukkig dat luca’s neusje weer goed is is wel ff schrikken…

mamelise hoe is het bij de dokter gegaan hoop dat je wat zekerheid krijgt…

succes allemaal met klussen doeiiiiiiiiiiiiiii

Janna, ik heb niet een gevoel dat ik zwanger ben. Ik ga er dee maand zeker van uit dat ik niet zwanger ben.

Jaqueline, ik hoop dat je dan een cyclus van 42 dagen hebt dan weet je wel waar je aan toe bent.

Hann , heb je al nieuws???

Lucky , kan jordy helemaal niet slapen in zijn bed of word hij 'snachts wakker en slaapt dan niet meer. Als wessel wakker word 'snachts omdat hij bv gedroomd hebt gaan we nooit van zijn kamer af. 1 van ons blijft dan op zijn kamer en stelt hem gerust totdat hij weer slaapt. Evt een klein lampje erbij. Wij hebben anders het idee als je wessel van zijn kamer haalt dat hij niet meer wil slapen als hij eenmaal wakker is geworden. Soms zit ik wel een uur bij wessel maar dan valt hij wel in slaap. Wij hebben ook wel gehad dat wij hem mee namen naar ons bed maar dan wil hij niet meer in zijn eigen bed slapen dus daarom maar deze oplossing en dat gaat goed.

suc6

wessel is vanmorgen voor het eerst naar de kapper geweest. Hij vond het maar niets echt huilen.

Toen wij daarna boodschappen gingen doen en wij bijna klaar waren ging wessel huilen en helemaal overstuur wij snel in de auto het werd steeds erger. MIjn moeder hield hem vast maar hij wilde steeds naar mij maar mijn moeder kan niet auto rijden dus dat kon niet. Snel naar mijn ouders huis nog steeds helemaal over de rooie. Wij zijn maar naar mijn huis gegaan. een zetpil gegeven en proberen in bed te leggen. Gelukkig sliep hij vrij snel. Je hoorde hem helemaal nasnikken. Na 3 kwartier

werd hij weer huilend wakker even op zijn rug gewreven en sliep gelukkig weer verder. Hij wilde niets eten en drinken. Dus ik hoop dat het straks wel wil lukken. In ieder geval drinken. Maar wat er nu aan de hand is geen idee.

Dan is het lastig dat ze niets kunnen zeggen.

liefs anita

:cry:

ik heb een recept mee gekregen om mijn menstruatie op te wekken,…waarscheinlijk heeft er een bevruchting plaats gevonden,…maar zit het niet goed.

dus voor mij best een grote teleurstelling…

spreek jullie snel

liefs Hann

Potverdikkie hann. Maar je weet niet zeker dat er een bevruchting heeft

plaats gevonden. KOnden ze dan geen echo maken ofzo???

Ik kan begrijpen dat je teleurgesteld bent. Een :-* voor jou

liefs anita

Janna, met Jaq alles oké, mijn nieuwe NOD is 27 februari.

Zag mijn menstruatie wel aankomen alhoewel ik 4 dagen overtijd was en ook negatief had getest.

Maar goed zit nu in de 5de ronde.

Groetjes

hoi allemaal

wessel dat verhaal over die huilbuien komen mij bekent voor jordy heeft het ook snacht of s’avonds helemaal over de rooie.

En ik ga maar proberen wat jij zei over dat snachts bij hem zitten in zijn kamertje en dan proberen gerust te stellen en hopen dat hij dan in slaap valt…

Jordy loopt mank met zijn been te slepen ineens en weten niet wat er aan de hand is met hem hij huilt niet van pijn ofzo het is wel raar dat hij daar ineens last van heeft…

Verder alles goed dinsdag naar gyn om te kijken of ik schoon ben en dan kunnen we weer verder met de dingetjes ik ga nu jordy zijn kamertje leeghalen kan ik morgen gaan schuren en verven en dan maar gauw afmaken en kijken of hij in zijn nieuwe kamertje wel kan slapen…

Allemaal een fijn weekend xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Goeie morgen dames, tijd voor goed nieuws!

Na een paar dagen zware verkoudheid waar ik al mijn klachten aan op hing kon ik me gisterenavond opeens niet meer inhouden en heb een testje gedaan… Ik had er van de week drie van een vriendin gekregen die ze over had dus ach…

:dance: Zwanger!! :inlove:

Ik heb maar gegokt op 29 dagen cyclus want ik had op dag 14 hoofdpijn dus mijn eisprong?? Of kom je dan toch op 28 dagen?? Of moet ik mijn vorige cyclus van 32 dagen aanhouden?? Het voelt nog heel onwerkelijk en ik kan het nog niet bevatten. Vanochtend nog een digitale test gedaan en die was gelukkig ook positief!

Yeah, Janna!!!

Gefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws. Eindelijk weer een zwangere!!!

Geniet ervan!!!

janna

gefeliciteerd

geniet er maar lekker van!!!11

Geweldig nieuws janna. Geniet van dit mooie wonder.

Had je nu voor je nod getest??

Hier heb ik een heel ziek kind. Vrijdag begon het ( had ik geschreven)

EN vrijdag op zaterdagnacht was wessel er elk 3 kwartier . Mijn man hoort niets dus ik er elke keer uit. IK had ook nog vroeg dienst dus om 6.00 uur ging mijn wekker

Zaterdag overdag ging hte wel wel flink verkouden en niets willen eten en drinken ging zeer moeizaam.

Zaterdagavond vroeg naar bed en sliep goed tot 16.45 'snachts. Omdat ik mijn man niet wakker wilde maken ben ik naar beneden gegaan met dekbed en daar sliep wessel nog 3 kwarties op mijn buik en daarna was hij klaarwakker. Gelukkig niet huilen. OM 9.00 uur tot 11.30 weer geslapen en van 14.30 tot 15.15

Maar hij wil nog niet echt wat eten drinken gaat beter.

liefs anita

Janna, gefeliciteerd!!! Geniet ervan!

Hier weinig nieuws. Tot op heden nog geen ei gespot. Had dat eigenlijk wel verwacht, omdat de clomiddosis is verhoogd, maar het lijkt erop dat dat mijn cyclus niet verkort. Dus baal wel een beetje nu. Nou ja, nog 2 weken en dan weer naar de gyn. Ga er van uit dat ik voor die tijd wel een eisprong zal hebben.

Groet, Mouse

Dank je wel! Het voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk.

Anita: hoe is het met Wessel? Veel beterschap!

Mouse: hè balen. Hopen dat je toch gauw een eisprong hebt.

Geweldig, janna!! Gefeliciteerd!!

Hier zijn inmiddels de :twisted: :twisted: aangekomen. Ik mag eigenlijk wel zeggen “eindelijk”!

Even gerekend en ik kom dus weer op 42 dagen. Ik zal zo dan maar weer eens een banner gaan maken. Nu 2 rondes van 42 dagen, dus ik hoop dat het regelmatig blijft nu.