Heeee Janna Gefeliciteerd!!!
! :mrgreen: :mrgreen: :thumbup:
ik kom morgen of overmorge nog wel terug…wilde even kijken of er al iemand goed nieuw had…
Gelukkig Jaqueline, ik hoop zeker dat het nu regelmatig blijft. Weet je wel waar je aan toe bent.
Met Wessel gaat het iets beter. Hij heeft weer goed geslapen en eet ook weer wat meer. Hij is nog wel neusverkouden en erg moe. IK was vanmorgen even naar de inloopochtend (was in de bibliotheek bij de voorleesdag)
Maar hij was daarna zo moe dat hij nu alweer een half uur in bed ligt. Hij zal vanmiddag ook nog wel gaan slapen. Maar ja van slapen word je ook beter.
liefs anita
hallo allemaal
gisteren bij de gyn geweest ik ben helemaal schoon als ik weer zwanger zo worden mag ik een eerdere echo laten maken om te kijken of het allemaal goed zit.
Het eitje zit ook mooi in de eileide dus maar weer afwachten de komende tijd maar ik ben alles kwijt in ieder geval en alles is ok dus we gaan er weer voor.
groetjes
Lucky, fijn dat alles in orde is en je er weer tegen aan kunt.
Anita, hoop dat Wessel weer verder is ongeknapt.
Hier nog geen nieuws . . . . . zucht :mrgreen:
Mouse
Lucky, gelukkig is alles weer in orde. Maar hou het rustig aan hoor. Het is niet niets wat je hebt meegemaakt
Mousse, een grote knuffel voor jou.
Met wessel gaat het nog steeds niet echt lekker hij blijft koorts houden en hangerig. Eten gaat wel maar drinken gaat goed.
Wat zouden jullie doen?? Naar de huisarts of zal deze niets kunnen doen.
liefs anita
hoi wessel
Ik zou hem lekker een zetpil geven voordat hij naar bed gaat en niet te warm aankleden lekker een beetje laten afkolen en goed laten drinken.
Jor heeft ook een keer flinke koorts gehad lekker zetpil gegeven lauw badje en niet te warm in zijn bed leggen dan gaat de koorst nog hoger worden en das niet fijn.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt…
hier gaan we er gewoon mee door het eitje zit al in de leider we zien het allemaal wel we gaan nergens vanuit …
We zien wel waar het schip strand…
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anita,
Balen dat de koorts niet wil zakken. Brent had laatst geen koorts, maar meost wel steeds overgeven. Toen we na 4 dagen naar de huisarts gingen om toch te checken bleek hij tegen uitdroging aan te zitten. Terwijl hij wel redelijk dronk, maar het dus niet goed binnen hield. Ik zou als de koorts niet zakt even bellen met de huisarts om te overleggen. Moet zeggen dat ik van de laatste keer met Brent wel erg geschrokken ben. Je zou ook nog een paracetamol kunnen proberen, misschien dat dat de koorts doorbreekt. Sterkte.
:-*
Mouse
Meiden, ik moet even wat kwijt. IK vertel het met trillende handen.
IK heb vanmorgen in een opwelling een digitale zwangerschapstest gedaan en wat denk je staat er in het scherm ZWANGER.
Morgen is pas mijn noddag. Nu twijfel ik is de test dan wel betrouwbaar?
Ik ging er echt van uit dat er een negatieve test uit kwam.
Jullie zijn het eerste aan wie ik het vertel zelfs mijn man weet het nog niet :oops:
Wessel krijgt nu al 'savonds een zetpil. Hij slaapt gelukkig wel goed. Hij is nog erg hangerig en huilerig.
liefs anita
HOERA!!! Anita, gefeliciteerd meid!!!
:dance: :dance:
Die tests zijn hardstikke gevoelig en daarbij maakt 1 dag niet zo heel veel verschil dus het zal echt wel kloppen!
:-* Janna
HOERA!!
Gefeliciteerd Anita, wat een heerlijk nieuws! Ik sluit me geheel aan bij Janna, een dag maakt niet uit bij zo’n test. Nu snel je man informeren! Geniet ervan! :dance:
Mouse
Hahahaha, Anita, wat gaaf!!!
Gewoon zwanger hoor!!! :lol:
Niet zo mutsen hoor, het is gewoon raak!!! :lol:
Gefeliciteerd, geniet er van en als je het zeker wilt weten doe je er over een paar dagen nog 1!!! :dance:
Gefeliciteerd
geniet er maar lekker van hoor je hebt het verdiend xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Geweldig nieuws, Anita!! Gefeliciteerd meid! Ga er lekker van genieten!
Meiden, wat is het hier rustig. Wessel is bijna helemaal beter hij is alleen nog erg moe maar speelt weer lekker en eet en drinkt weer goed. Gelukkig dus aan de betere hand.
Liefs anita
Hallo alemaal
Het is hier aardig rustig allemaal aan het klussen .
Hier gaat het lekker Jordy weer lekker verkouden en ik ook schiet lekker op hierzo maar ja ach komen wel weer overheen.
Anita het heeft geholpen hoor Jordy slaapt gelukkig nu normaal in zijn eigen bed ff drie nachten bij hem gezeten en nu heeft hij door dat hij niet meer bij ons mag liggen.
Gelukkig kunnen wij dus ook lekker doorslapen…
Zijn nieuwe kamertje is bijna klaar verven in ieder geval wel…
Nou ik hoop dat het bij jullie ook allemaal lekker gaat xxxxxxxx
fijn weekend allemaal
Gelukkig lucky, ik ben blij dat het geholpen heeft.Hier gaat het goed. Wessel slaapt nu het weekend weer twee keer. Hij is waarschijnlijk zo moe van zijn verkoudheid en zo. HIj moet even wat meer slapen.
groet anita
Heee…
Anita: gefeliciteerd!!! geweldig toch???
hier is het afwachten…vandaag is eigenlijk mijn NOD (banner staat niet goed) maar had gisteravond bij afvegen beetje bloed en dacht OK precies op tijd weer…maar nu: Helemaal niets meer!!! en voel ook niets in de trant van ongesteld worden…errug vreemd…bijkomend is wel dat ik gister begonnen ben met een anti-biotica kuur voor mijn keel (wel een die je bij evt zwangerschap wel mag slikken) zou het daar mee te maken kunnen hebben of… KWEET UT NIET…wacht ook gewoon maar af…nou doeiiiiiiiiiii moest even mijn ei kwijt…
Hallo allemaal :!:
Ik ben Manon, 25 jaar en bezig om zwanger te worden van een tweede
Ik ben in januari 2006 gestopt met de pil en schrijf daar ook gezellig op het forum. Nu heb ik dit onderwerp net pas ontdekt en het lijkt me leuk als ik ook met jullie mee mag schrijven. Het is toch wel anders zwanger van een tweede dan voor de eerste keer zwanger.
4 feb was mijn NOD maar tis pas de eerste ronde en weet nog niet hoelang mijn cyclus precies is dussss nog eff afwachten.
Heb wel rare gevoelens over een tweede, nou ja raar onzeker meer. Ben nu al een beetje zenuwachtig hoe dat straks gaat met mijn oudste. Hebben jullie dat ook :?:
waaaauw heeey anita je bent gewoon zwanger!!! geweldig en natuurlijk van harte gefeli meid
en natuurlijk de rest ook want ik zag bij zwanger van de tweede al behoorlijk wat dames van hier :dance: :dance: :dance: dus 2006 wordt jullie jaar
ook voor de gene die nu nog niet zwanger zijn maar dat komt echt wel let maar op 2006 is het jaar dat al onze kids er een brusje bij krijgen!!!@!!!
Hai meiden, ik heb vreselijk nieuws. IK heb weer een miskraam gekregen
IK weet niet hoe ik dit ga verwerken. 2 miskramen in een half jaar tijd.
liefs anita