Hallo hier ook vrij rustig binnekort weer de klusdagen dus we gaan er flink tegenaan ook al is mijn gedachte soms bij andere dingen…
Maar denk dat dat ook beter is dan dat je denkt van ik wil nu zwanger worden…
Dus we zien het allemaal wel hoe het schip strand jordy heeft lekkere driftbuien als hij zijn zin niet krijgt iemand bekendt voor gaat op zijn buik liggen en lekker hard huilen.
Dan zet ik hem gewoon ff op de gang met zijn stoeltje en dan komt het wel weer goed ff weten dat hij niet altijd zijn zin krijgt.
veel plezier met klussen dames
Zo ik ga ons even omhoog brengen we stonden helemaal onderaan.
Ik kom net van een kinderfeestje vandaan. Mijn vriendin haar meisje werd 2 jaar. En ook zwanger van een tweeling. En was nog iemand die zwanger was En een kleintje van 4 weken oud. Dat deed mij toch wel
meer als ik dacht. Ik had het er best moeilijk mee. Al die zwangeren en een baby.
liefs anita
HA Anita, kan me voorstellen dat het je toch veel doet. Bij mij kwamen de :evil: :evil: gisteren ook weer en ik loop er ook enorm van te balen. Tja, blijft moeilijk zo’n grote wens.
Liefs, Mouse
Ja anita ik heb het ook hoor het blijft lastig als je zelf heel graag wil en je hoort het zo hier en daar…
ik heb het ook…
Hier verder alles ok jordy heeft in zijn nieuwe kamer geslapen hij vond het geweldig…
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Balen mousse. Ja de wil om een tweede kindje is zo sterk dat het weer balen is als je je best hebt gedaan en weer niet is gelukt.
Maar eens komt onze dag hoor. :-*
Lucky. slaapt jordy in een groot bed nu??
Wessel gaat binnenkort naar een nieuwe kamer. En dan ook in een groot bed. Wij zijn eerst de sudeerkamer aan het verplaatsten naar zolder en dan behangen en dan wessel in het grote bed.
IK had vanmorgen toch iets. Er lag een geplet krentje op de grond en die wilde ik opruimen. Sta ik toch te kokhalsen dat ik snel mijn man erbij moest halen want anders zou ik toch spontaan gaan overgeven. Ik had nog een half uur last van braakneigeningen. Wat is dit nu weer voor een verschjnsel. Ook heb ik het al twee dagen bij mijn warme eten dat ik ineens :sick: neigingen heb. VREEMD.
liefs anita
Jordy slaapt in een meegroeibed die kunnen we steeds stellen als hij groter wordt eerst dreumes peuter kleuter denk ik.
Wat een rare neigingen hebbie ineens dan das heel graag misschien nog de verschijnselen weet jij veel.
sterkte ermee anita…
Anita, gaat het weer of krijg je nog steeds :oops: neigingen van krentjes?
Lucky, gaat het goed met Jordy in een groot bed? Brent slaapt nog in zijn ledikantje. Hij is ook best klein voor zijn leeftijd (+/- 83 cm) en hij kan er nog niet uitklimmen. Maar moet zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met dat ledikantje. Wij zijn bezig om een dakkapel te laten plaatsen en dan zal Brent een ander kamertje krijgen, denk dat ik dan ook maar direct naar een groot bed overga. Benieuwd hoe hem dat zal bevallen.
Verder weinig nieuws hier, ben weer clomid aan het slikken en dan maar wachten tot mijn ei.
Groet, Mouse
he mouse
Nou jordy vind het geweldig in zijn nieuwe kamer en bed te slapen hoor.
Gisteravond had ik de kleine van de buren van 4 maanden om op te passen hij gaat er zo goed mee om.
Vanmorgen werd hij wakker en liep gelijk naar zijn oude kamer en hij zei baby nou dani nou.
Hij had echt zoiets gisteren was ze er nog en nu niet meer kan dat nou.
Ik hoop dat hij dat ook zo zou doen als wij de tweede krijgen.
Anita hoe gaat het nou met jouw nog aan het kokhalsen of valt het nog weer mee…
hier gaat verder alles ziijn gangetje geen nieuws druk aan het klussen…
kusjes nathalie
Nu het gaat wel weer hoor. Wenig rare negingen gehad.
Ben je nog aan het klussen natalie. Tot hoelang ga je door. 8 dagen voor je nod??
Hier weet ik niet wanneer mijn nod dag is. Dat is best lastig
liefs anita
Anita we zien het wel we hebben in ieder geval in de groene periode geklust en dan kijken we wel we gaan er niet vanuit…
xxxxxxxxxxxxxx
ik ben zwanger !!!
en Elise wordt eindelijk een grote zus
liefs Hann
:dance: GEFELICITEERD :dance:
Geniet er maar van de komende maanden
Van harte gefeliciteerd, hann!!!
Hier gaat alles zijn gangetje op het moment. We hebben wel een rare tijd achter de rug.
Eerst ik in het ziekenhuis, operatie. Afgelopen dinsdag is mijn schoonvader overleden. Hij was al een poos ziek en we wisten dat het eraan zat te komen, maar toch valt het dan rauw op je dak. Gister is hij begraven. Hele mooie begrafenis (als je dat zo mag noemen). Nu dus weer een beetje het normale leven.
Qua klussen gaat het niet zo. Ik heb nog aardig last van de operatiewond in mijn navel en dat maakt de zin er niet beter op. Volgende week maandag moet ik voor nacontrole naar de gyn. Ben benieuwd.
HAnn, gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!
Groet, Mouse
Gecondoleerd met je vader jaqueline. Mag ik vragen waaraan je geopereerd bent??
Hann, ik had het ergens anders al gelezen. Gefeliciteerd. Hoeveel weken ben je nu al.
liefs anita
Dank je wel, Anita. Het gaat alleen om mijn schoonvader en niet mijn vader.
Ik ben op 16 februari geopereerd aan mijn blinde darm. Tijdens de operatie bleek dat er een infectie aan mijn eierstokken zat en er zat vocht (vandaar dat ik ook even op nacontrole moet komen bij de gyn). Wie weet is dat ook de reden dat mijn cyclus aan de hobbel is en het zwanger worden tot nu toe niet gelukt is.
Mijn verhaal staat wel bij het topic “de ziekenboeg”.
5 weken en 2 dagen hihihihiih
dus nog maar heel pril,…maar we genieten er niet minder van !!!
eindelijk een wondertje voor ons
liefs Hann
hallo allemaal
Hier gaat het goed wel misselijk maar ik weet niet wat ik ervan moet denken wel of niet.
Ik moet maandag ongi worden dus we zien het allemaal wel hoe het loopt.
verder alles prima geen nieuws
Nou meiden mijn noddag is weer aangebroken. Gelukkig gewoon een cyclus van 28 dagen.
Even hoopte ik dat ik zwanger was maar deze ronde gaan we er weer voor.
liefs anita
gelukkig dat het leker op de 28 dagen cyclus is voor je anita ik had het ook na mijn miskraam was mooi op tijd.
En nu maar afwachten op maandag voel me wel raar en bang uiteraard denk nog wel ook de angst dat het weer mis kan gaan…
ik denk dat ik het weinig mensen ga vertellen dan scheelt het weer mensen vroegen nu nog hoe het ging met de zwangerschap.
het bedrijf is zo groot als eentje het weet dat weet iedereen het maar als het mis gaat dan durft niemand meer wat te zeggen of te vragen…
iedereen alvast een fijn weekend…
groetjes nathalie