Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

hallo allemaal

FF ons weer boven neerzetten hoe gaat het hier met iedereen vandaag mijn iet ongi dag en nog niks te zien lekker naar de sauna geweest.

Wel raar gevoel pijnlijke borsten en trekken bij buik en heupen.

Maar we wachten nog een paar dagen met testen voor alle zekerheid…

groetjes

spannend Lucky, ik duim voor je.

Hier nog weinig te melden. Vanaf vrijdag begint het klussen weer.

Groet, Mouse

Lucky, wanneer ga je testen? Ik zou allang getest hebben. Alle kren heb ik niet lang gewacht. De vorige keer zelfs 1 dag voor mijn nod.

suc6

Hier kunnen we ook weer aan de klus.

liefs anita

ik denk dat ik of morgen of donderdag ga testen omdat ik wat ligte afscheiding heb beetje roze je moet goe kijken om het te kunnen zien met afvegen.

Verder geen afscheiding in het inlegkruisje dus ik weet niet wat ik er van moet verwachten ik wacht rustig af maar das moeilijk hoor…

xxxxxxxxxxxxxxxxx iemand er ervaring mee

hallo allemaal

Hier wat bloedverlies dus ik denk niet dat het deze maand gaat worden helaas.

Maar heb wel het gevoel van zwanger zijn dus gevoel is ook niet juist moet alleen nog ff bevestigd worden…

Als het doorzet dan is het jammer…

Jullie horen het wel…

helaas de :evil: :twisted: hebben me gevonden op voor de volgende ronde

Jammer Lucky…die rottige :twisted: :twisted: ook!

We duimen dat het de volgende x raak is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik moet ook snel ongi worden en dat word ik ook wel hoor. Weinig geklusd, ivm operatie en overlijden van mijn schoonvader.

We wachten het af…

Lucky, jammer joh. Valt toch altijd weer tegen hè. Ik duim ook voor de volgende ronde.

Mouse

Zo meiden hoe is het hier. Ik was van de week naar mijn vriendin geweest die zwanger is van een tweeling. Ze ligt nu alweer 2 weken in het ziekenhuis. Haar baarmoederhals was te kort. 1,7 ipv 3 cm.

Nu moet ze acute rust houden. Want anders kon het wel zo zijn dat de bevalling op gang zo komen. En is is pas 31 weken zwanger.

Ze moet wel rust houden. Ze heeft ook nog een kleine meid van net 2 jaar rondlopen.

Bij ons is het weer druk aan de klus. En wessel word volgende week alweer 2 jaar. Wat gaat de tijd hard.

liefs anita

hallo allemaal

Hier gaat het wat minder lig met koorts op bed en jordy moest ook vandaag opgehaald worden omdat hij hoge koorts heeft…

Ik hoop dat het zondag weer beter gaat want dan vieren we zijn verjaardag…

Hoe gaat het met de klusdames verder denk dat het hier ff stil ligt omdat ik helemaal niet lekker ben…

groetjes

Ga je nog wat leuks doen met jordy zijn verjaardag. Wessel krijgt een bob de bouwer taart .

Ben nog flink aan de klus Zeker om de dag. Verder ben ik naar de hhb en 9 maanden beurs geweest. Was weer erg gezellig. Ook wel een beetje dubbel. Want 4 april zou mijn uitgerekende datum zijn(en 13 okt)

We gaan die dag voor een paar dagen lekker naar antwerpen. 5 april is onze trouwdag en die vieren we dus lekker met z’n drieen.

liefs anita

Hier wordt geen verjaardag gevierd ik ben ziek jordy is ziek mijn man loopt ook te kwakkelen dus we hebben idereen afgebeld…

Baal onwijs maar het is niet anders allemaal koorts en hoesten flinke griep te pakken ik hoop het volgende week over te doen…

groetjes

Zo was was het gisteren druk zeg met wessel zijn verjaardag. Maar wessel heeft lange tijd lekker in de tuin gespeeld met de bal en de

zandbak.

Hij was zo hyperactief dat hij zijn energie kwijt moest.

Maar het was een geslaagte dag.

verder kreeg ik maandagavond van mijn vriendin haar man een mailtje dat ze was opgenomen in het vu ziekenhuis. Ze is zwanger van een tweeling en lag al in het ziekenhuis maar ze kreeg zondag weeen en had ontsluiting dus werd ze naar het vu gebracht omdat ze nog geen 32 weken was.

Ze is nu wel 32 weken dus gelukkig komt ze morgen weer naar het rode kruis te beverwijk. Ze krijgt weeenremmers en dat gaat goed. Ik ga er van de week heen en dan maar hopen dat ze nog niet bevallen is.

Anders zijn de baby’s zo klein.

liefs anita

HA Anita, nog gefeliciteerd! Wessela lweer 2 jaar, gaat hard hè. Had hij dit jaar ook al veel meer door dat eht om hem ging? BRent begon bij nieuwe gasten steeds te kijken waar de kadootjes waren.

Hoop dat eht goed gaat met je vriendin, 32 weken is inderdaad erg klein en dan moeten ze een tijd in de couveuse. Iedere dag dat ze het kunnen rekken is dan weer mooi meegenomen.

Hoe gaat eht emt de andere dames?? "T is best rustig hier

MOuse

Hai meiden,

Hier is mijn cyclus een beetje in de war. Ik heb nu al mijn noddag gehad. op 24 dagen. Misschien alle spanningen. Met wessel zijn verjaardag en mijn vriendin met de zwangerschap. Maar ja we gaan er weer voor deze maand.

liefs en tot snel anita

Hai meiden, Wat is het hier rustig zeg. Waar zijn jullie. Hier gaat het goed. Wij hebben heerlijke dagen gehad in antwerpen.

Mijn vriendin heeft gelukkig haar baby’s nog in haaar buik. Ze is dan nu alweer 34 weken.

Hier zijn de klusdagen weer aangebroken. Hopen op een goed resultaat.

liefs anita

Ook ik ga voor een tweede. Na een jaar proberen is het nog niet gelukt en ben ik nu begonnen met Clomid om mijn cyclus korter te maken en dus vaker een eisprong te krijgen.

Tis hier inderdaad heel rustig?

HA Cinta,

Welkom, ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Wij zijn nu 1,5 jaar bezig en sinds een half jaar met clomid. Gezellig dat je mee komt kletsen.

Anita, het is inderdaad erg rustig hier. Heb zelf ook weinig te melden. Ben maandag weer ongesteld geworden, dus vandaag weer beginnen met clomid. EInd april moet ik weer naar de gyn en dan wordt er gekeken of ik op iets anders over moet.

Hoe gaat eht met de andere meiden??

Groet, Mouse

Hallo meiden

Hier ook alles rustig zijn gelukkig weer helemaal beter en hebben 2 april jordy zijn 2de verjaardag kunnen vieren…

Hebben dus maar een keertje geknuffeld en je weet maar nooit vandaag mijn nod maar de laatste keer was ik ook 2 dagen overtijd dus denk dat na mijn miskraam mijn cyclus een beetje in de war is…

Verder nog geen sporen van ingi worden maar ik hou nergens rekening mee…

groetjes allemaal

Hoi allemaal!

We zijn lekker een paar dagen naar (midden)Frankrijk geweest, dus vandaar geen berichtjes van mij.

Hier gaat alles zijn gangetje. We zitten op dit moment af te wachten of de :twisted: :twisted: komen of niet. Natuurlijk hopen we vurig van niet.

We hebben wel ons best gedaan deze ronde, maar ik bespeur nog geen tekenen van een zwangerschap. Vorige week wel veel misselijk (en af en toe nog vlagen), maar de buikgriep ging bij ons ook rond. Geen idee wat ik moet verwachten. We wachten het maar af dus.

Ik probeer nergens op te rekenen, maar dat is altijd weer moeilijk.