Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

Hai dames, ik zie dat jij 5 dagen overtijd bent lucky. Ga je nog een test doen. Ik zou het alang gedaan hebben hoor.

Lekkere dagen gehad jaqueline??. Wel spannned weer he zo aan het einde van de cyclus. Als ik aan het einde ben ga ik op allerlei kwaaltjes kijken of ik ze krijg. En bij 1 dag overetijd doe ik zeker een test. Mijn

cyclus is meestal 28 dagen.

sterkte meiden met wachten

groet anita

hallo dames hier onzekerheid heb getest maar negatief heb ook nog geen :evil: :evil: gezien dus als ik van de week nog niks heb ga ik weer testen… Ik hoop niet dat mijn cyclus in de war is na mijn miskraam nou ja we zien wel xxxxxxxxxxxxxxx

groetjes

Hai lucky, ja mijn cylus is niet echt in de war geweest na mijn 2 miskramen. Maar het kan naturlijk altijd dat je toch zwanger bent. IK zou zelfo ok balen. ALs ik niet zwanger zou zijn kom dan maar op met die menstruatie. Dan ben ik van mijn onzekerheid af.

Heb je al de digitale van clearblue geprobeert. Die is echt super gevoelig. Daar was bij mij de test 1 dag voor mijn nod al positief.

Ik blijf voor je duimen.

groet anita

Hallo hier is al wat bruinverlies en bloedverlies dus ik denk dat ik dus gewoon ongesteld ga worden helaas…

Maar hoe moet ik nou gaan rekenen heb dus geen cyclus van 28 dagen meer dus we klussen maar gewoon en dan zien we het wel groetjes xxxxx

hier de :twisted: :twisted: gekomen helaas maar nu heb ik natuurlijk een langere cyclus weet nu niet meer hoe ik moet rekenen maar goed ik ga een beetje afstand ervan nemen…

Ben er te veel mee bezig dus ik wordt gek van mezelf kom af en toe wel ff langs groetjes

Hai meiden, Ik heb weer een cyclus van 24 dagen. Ik snap er niets van.

Maar ja weer een maand voor niets geklust om de dag.

liefs anita

Voor niets? Klussen is niet alleen vanwege kinderen :wink:

Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, het is ook moeten he bijna.

Ik moet vandaag ongesteld worden. Ik hoop van niet natuurlijk, maar heb ook nog geen testdrang.

Hallo allemaal!!

Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd (uitgaande van een cyclus van 32 dagen). Gister een test gedaan, maar die was negatief. Ik steven dus al op een cyclus van in de 40 dagen vrees ik :?

O sorry lydia. Zo bedoel ik het ook niet hoor. Tuurlijk heb ik er nog wel plezier in. Anders doe ik het niet hoor. Maar ja als je graag zwanger wilt worden en krijgt eerst weer 2 miskramen dan hoop je toch wel elke maand dat het weer gelukt is.

Jaqueline, balen he overtijd en zeker als je dan een negatieve test hebt.

Mijn cyclus is nu al 2 maanden 24 dagen maar dat is wel erg snel hoor.

liefs allemaal.

anita

Hier nog steeds geen ongi…zoals mijn banner al aangeeft ben ik 9 dagen overtijd. Morgen moet ik naar de gyn, dus dan vertel ik hem dat meteen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij dan even gaat kijken o.i.d.

wij zijn sinds januari bezig voor een tweede kindje… ik ben vandaag 3 dagen overtijd!

Spannend, Madeleineke! Ik zal voor jullie duimen! :pray:

@wesselsem wrote:

O sorry lydia. Zo bedoel ik het ook niet hoor. Tuurlijk heb ik er nog wel plezier in. Anders doe ik het niet hoor. Maar ja als je graag zwanger wilt worden en krijgt eerst weer 2 miskramen dan hoop je toch wel elke maand dat het weer gelukt is.

liefs allemaal.

anita

He wesselsem, snap ik precies. Onze dochter is 4, en ik heb inmiddels ook 2 miskramen achter de rug…

Ik zei het ook een beetje vanwege mezelf, je blijft hopen en het blijft lastig en spannend!

Dank jullie wel allemaal!!

Nou, ik ben dus in ieder geval NIET zwanger. Heel jammer, maar niet het einde van de wereld.

Ik ben nl veel te blij dat er dus helemaal niets ernstigs met mij aan de hand is. De ontsteking heeft mijn eileiders niet aangetast.

Wel zijn we erachter gekomen dat mijn eitjes niet goed rijpen…ze doen dat trager dan de “normale” vrouw. Dat betekent dat ik zo af en toe maar 1 keer in de 2 maanden ongesteld word.

Maarrr…op de echo zagen we dat mijn eierstok vol zit met eitjes! Volgens mij betekent dat dat er nog geen eisprong is geweest, dus gaan we het de komende tijd even extra romantisch doen :wink:

Ik haal dus mijn cyclus-banner weg en hoop dat er binnenkort een zwangerschaps-banner komt te staan.

Iedereen heel erg bedankt voor het medeleven en de interesse!!

Hallo dames…

Hier alles rustig wel bezig met klussen maar niet heftig…

We gaan morgenavond op vakantie naar italie met de camper ff lekker drie weken ertussenuit…

Ik meld me weer als ik weer terug ben van vakantie xxxxxxxxxxxxxx

en succes allemaal met klussen

Lucky, Fijne vakantie!

Jacqueline, jammer dat het niet raak was.

Anita, lastig hè als je niet van je cyclus op aan kunt.

Madeleineke, al nieuws?

Hier weinig te melden, ben in afwachting van mijn ongesteldheid, die nu ineens een stuk eerder lijkt te komen dan verwacht. Op zich goed nieuws natuurlijk, want dan zou mij cyclus eindelijk korter worden.

Groet, Mouse

ik ben nu 8 dagen overtijd… maar ik heb negatief getest… mn cyclus is nog wat in de war… ik heb het idee dat ik gister/vandaag een eisprong heb gevoelt… maar zeker weten doe ik het niet

Nou, Madeleineke…dan weet je wat je te doen staat he. :wink:

Hier gaat alles zijn gangetje. De :twisted: :twisted: zijn weer bijna vertrokken, dus we gaan er weer met frisse moed tegenaan.

Verder weinig nieuws…afgezien dat het schitterend weer is!! Maar dat zal overal wel zo zijn neem ik aan. :lol:

hai meiden, daar was ik weer eens. Hier is het erg druk. Wessel heeft even een ander ritme aan genomen. Hij word nu al om half zes zes uur wakker en wil dan niet meer slapen. Dan gaat hij om 9.00 tot 10.30 weer slapen en dan 'smiddags nog een keer. Erg vermoeiend zo vroeg op. Ik hoop dat die tijd snel voorbij is.

Mijn vriendin is 4 weken te vroeg bevallen van de tweeling. 2 jongens.

Ze waren bijna 6 pond en iets meer dan 6 pond. Dus flinke jongens. En dat voor een maand te vroeg.

We zijn toch weer druk aan de klus gegaan. Ik merk wel dat ik wat rustiger ben wat betreft zwanger raken. Ik baal natuurlijk wel als het weer niet zo is maar niet dat ik er helemaal van overstuur ben. Mijn en jullie tijd komt snel. :wink:

groeten en tot snel

ps nog iemand interesse in kaartjes voor marco borsato in arnhem. IK heb ze in de voorvoor verkoop gekocht. Maar heb er twee te veel.

anita

Wat is het hier rustig.

Zoals jullie wel kunnen zien. Helaas weer niet zwanger. Word nu toch wel een beetje verdrietig ervan. IK weet niet meer wat ik zal doen en kan doen om zwanger te raken.

liefs anita