Inderdaad, heel erg kl…en. Ik weet precies wat je voelt hoor. En dat je er verdrietig van wordt is ook heel begrijpelijk.
Bij mij is het net zo. Ik word ook maar te pas en te onpas ongesteld ( nu net weer afgelopen…2e keer in 2 weken tijd!!).
We kunnen niets anders doen dan de moed erin te houden en voor elkaar duimen.
Dikke :-* voor jou en kop op meid!!
hallo allemaal daar ben ik weer helaas in mijn vakantie waren de :twisted: :twisted: weer gekomen met een cyclus met 28 dagen snap er niks meer van maar goed we gaan er weer voor…
we hebben het heerlijk gehad in ieder geval xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hai lucky. geluikkig dat je het wel leuk heb gehad op vakantie.
EN een cyclus van 28 dagen is prima toch. Maar ik snap dat het weer
balen is hoor.
liefs anita
Hallo allemaal!
Hier even een snel berichtje van mij. Ik ben ds gister begonnen op mijn nieuwe werk. Ik begin met een fulltime training, dus ik zal niet veel op het forum te vinden zijn. Ik krijg de hele dag allemaal theorie naar binnen gestampt en ben 's avonds echt helemaal kapot. Dus nog even wat lezen en dan heerlijk onder de wol.
Hier gaat alles verder oké, ik heb het tot nu toe prima naar mijn zin bij mijn nieuwe baas.
Hallo meiden!
Wij willen komende maand gaan proberen of er een tweede kindje mag komen, kan ik me bij jullie aansluiten? Lijkt me wel gezellig!
We hebben een zoontje van 15 maanden en het bevalt ons zo goed dat we hopen dat er een kleintje bij mag komen!
Groetjes,
Brechtje
Hai meiden! Wij gaan ook voor een tweede wondertje! Ik wacht nu op mijn ongesteldheid, en dan gaan we er weer voor!
Mag ik met jullie mee kletsen?
Hai brechtje en stephie.
Tuurlijk mogen jullie gezellig meekletsen.
Ik zal mij even voorstellen. IK ben anita en moeder van een zoon wessel genaamd. Hij is 2 jaar. Wij zijn na wessel 2 keer Zwanger geweest maar helaas is dat allebei niet goed gegaan. 2 miskramen dus. Binnen een half jaar. Dus best heftig. Nu gaan we zeker vol goede moed voor nog een zwangerschap met wel een goede afloop.
Nu meiden. Ik was vanmorgen even met wessel naar de stad. Onderweg was hij in de wagen in slaapt gevallen. Na 20 min werd hij weer wakker.
Niets mis mee dacht ik. Maar toen ik weer thuis was en net binnen was. BEgint hij ineens over te geven :sick: en huilen . EN hij stond te bibberen van kou.
IK heb wessel maar getempt en had 39,1 graden koorst.
Maar nu heb ik morgen een bruiloft waar ik getuige ben. EN mijn man moet videoopnames maken. Gelukkig past mijn moeder op wessel. Maar als wessel morgen nog zo ziek is dan ga ik maar na het stadhuis en kerk naar mijn zieke mannetje. WAnt dan kan ik toch niet rustig feesten. Een ziek kind heeft toch zijn mama nodig.
nu meiden ik hoop dat het met jullie goed gaat.Hoe is het met de meiden en het klussen
liefs anita
Sorry jaqueline, Spannend een nieuwe baan. Maar ga je nu fulletime werken dan?? En hoe doe je dat dan met jarno
liefs anita
@wesselsem wrote:
Sorry jaqueline, Spannend een nieuwe baan. Maar ga je nu fulletime werken dan?? En hoe doe je dat dan met jarno
liefs anita
Ik ga 24 uur werken (3 dagen), maar de training die ik vooraf moet volgen is fulltime. Best vermoeiend dus.
Jarno gaat (als ik 3 dagen werk) 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar mijn moeder.
Hey Steph! Jij ook hier! Cool dat jullie er ook weer voor gaan!
Leuk Anita dat je je even voorstelt! Ik had wel een stukje terug gelezen, maar ja, nu weet ik beter tegen wie ik aanklets!
Ik ben dus Brechtje, ik heb een zoontje van 15,5 maanden en daar genieten we elke dag van. Ik werk op een basisschool, maar ben voornamelijk thuis, want ik werk maar 1 dag. De rest van mijn dagen zijn dus gevuld met genieten! Verder gaan we in december verhuizen, waar we het erg druk mee hebben!
Jacqueline, wat voor werk doe je nu? Zwaar hoor een fulltime training!
Anita sneu hoor een ziek mannetje! Ik hoop dat ie snel opknapt!
Pfff onze vent is gewoon nog wakker om 10 uur!!! Hij kan maar niet in slaap komen en ik moet vannacht om 3 uur mn ouders naar Schiphol brengen, handig!
Hee Brech, leuk man om je hier ook te zien! Het wordt spannend! Kom je ook bij de juni stoppers schrijven?
Jacqueline, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Wesselsem, is je kleine vent al weer een beetje opgeknapt?
Ik ben Stephanie. Ik ben 27 jaar, en ik heb een zoontje van bijna 16 maanden. Hij heet Jaden. Ik ben getrouwd met Dennis, 30 jaar.
Gister ben ik ongesteld geworden. Vanaf volgende week gaan we dus weer actief klussen voor een 2de wondertje! Spannend!
De vorige keer hebben we er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Uiteindelijk is het met behulp van Clomid gelukt. We hopen nu dat we geen Clomid nodig hebben!
Hey Steph ik ben vandaag ongesteld geworden! We zitten super gelijk! Leuk!
Steph waar kan ik de juni stoppers vinden?
Brech, bij gestopt met! Hee lachen dat we zo dicht bij elkaar zitten! Jaden en jouw mannetje schelen ook maar 1 dag, dus wie weet…
Ja idd, da´s wel heel leuk! Ik kom gauw kijken bij de juni stoppers. Op het andere forum heb ik ook geschreven dat jullie voor de tweede gaan. Spannend!
Nu de bruiloft was erg leuk en gezellig. Maar om 17.00 werd ik gebeld door mijn moeder die opas was voor wessel dat wessel weer erg ziek was. "smorgens ging het wel. Ik was getuigen op de bruiloft dus ik moest wel heen. Nadat wij de kerk hadden verlaten werd ik dus gebeld.
Mijn man heeft mij thuis opgezet en wel naar de weer terug gegaan. Het was toen alleen nog een receptie en een diner.
Gelukkig was ik thuis want wessel was ''s avonds heel vaak wakker en veel huilen. Hij viel pas echt in slaap om 22.00.
Jammer maar mijn kind gaat dan echt voor.
Wat wel lief was is dat de schoonvader van mijn vriendin in een gebed
(mijn vriendin haar man is erg gelovig) beterschap wensde voor wessel.
Terwijl ik die vader pas voor het eerst ontmoeten op de bruiloft
Vandaag gaat het wel weer met wessel. Hij is weer vrolijk en eet weer wat meer.
Ook hoorde ik dat een vriendin van mijn man zwanger is van een tweeling.IK wil ook weer zwanger zijn. Iedereen raakt zwanger maar ik niet
groet anita
hallo dames!!! ik kom hier ook gezellig meekletsen.
wij gaan namelijk ook voor nummer 2…
mitchell is nu 15 maanden en ben eigenlijk in nov alweer gestopt met de pil, maar er is toen het een en ander tussen gekomen waardoor we toch nog maar even gewacht hebben. ben op dit moment ongi maar we gaan nu echt beginnen. de vorige keer was het trouwens binnen 2 maanden raak ben benieuwd hoelang het nu duurt.
Hey Natalie! Ook een kindje van 15 maanden en ook nu ongi, join the club zou ik zeggen! Op naar nr 2!
Wat sneu dat Wessel zo ziek was! Ik hoop dat ie snel opknapt, dat gebed vind ik wel heel erg lief! Toch even een hart onder de riem. Leuk hoor!
HA meiden, ben weer terug van vakantie, heb het heerlijkge had!
Stephie, Brechtje en NAthalie, welkom!
Even kort voorstellen. Ik ben Mouse, 34 jaar getrouwd en heb een zoontje Brent van ruim 2. Ben de 1e keer mbv clomid zwanger geraakt en hoopte ook de 2e keer zonder te kunnen, helaas dat is niet zo. Nu alweer een aantal ronden met clomid 100 bezig de laatste ronde in combinatie met metformine. Nog 2 ronden en dan krijg ik een kijkoperatie, als ik dan nog niet zwanger ben, dan ben ik ruim een jaar met clomid bezig.
Anita, wat vervelend dat Wessel ziek was. Is hij weer volledig herstelt?
JAcqueline, hoe is het met jou en Jarno?
Lucky, jammer dat je weer ongi bent geworden.
Groet, Mouse
Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen ga ik de 2e week in van mijn nieuwe baan (nu eerst 4 weken training fulltime). Ik zie best tegen de week op, aangezien het fulltime werken wel ff wat geregel vergt. En ik vind het best vermoeiend. Verder komt daar nog bij dat het me gewoon aan het hart gaat om Jarno elke dag ergens onder te brengen.
Met het klussen gaat het ook niet zo geweldig vrees ik. Ik heb op het moment weer behoorlijk last van buikpijn en daardoor ben ik niet bepaald in de stemming. Misschien heb ik wel zo’n last van mijn eisprong…geen idee. We zien het wel.