Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

Hai meiden! Ik ben ongesteld nu, dus het echte werk kan beginnen! Leuk!

Mouse, waar ben je naar toe geweest? Hebben jullie genoten?

Jacqueline, best pittig nu fulltime werken! Succes morgen!

Ik moet morgen ook weer werken. Ik heb er niet veel zin in, maar nog maar 5 weekjes. dan heb ik lekker 7 weken vakantie!

Ik heb juist een week vakantie nu, hopen dat het mooi weer blijft (voor mij dan…)

Jeetje Mouse een kijkoperatie lijkt me niet niks, hopen dat je voor die tijd zwanger bent!

Jacqueline, het lijkt mij ook moeilijk om de kleine elke keer weer weg te moeten brengen! Ik train erg veel en moet daardoor heel vaak weg voordat onze vent naar bed gaat. Ik vind dat soms heel jammer! Maar ja, het is even niet anders… Nog 3 weekjes… hoeveel dagen ga je daarna werken?

Hallo dames tijdje niet geweest en ik zie drie nieuwe dames brechtje nathalie en stephie welkom alledrie.

Ik zal me ook ff voorstellen ik ben nathalie 27 jaar 1-8-2003 getrouwd met dennis 34 jaar en hebben een zoontje van 2 jaar.

we zijn vanaf september vrig jaar bezig en heb in januari een mk gehad en we zijn nog volop bezig voor een tweede.

Bij ons gaat het normale leventje weer beginnen vakantie van vier weken is voorbij en we gaan weer werken…

ik ga nu lekker het bedje in.

wesselm heb jij dat ook na je miskraam dat je een week lang loopt met bruinverlies en dan wel op tijd ongi wordt ik heb dat nu sinds twee maanden…

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hai lucky, Ik heb nadat ik de tweede miskraam heb gehad maar twee dagen bloedverlies tijdens mijn menstruatie. Heel kort dus. Mijn cylus rommelt nu tussen de 24 en 28 dagen. Dus geen bruinbloedverlies.

IK heb dus best wel een korte menstruatie. Eigenlijk altijd al gehad.

Ben je nog ergens heen geweest op vakantie mousse? En ik hoop dat je toch ook snel zwanger raakt en geen operatie.

groet anita

Hallo!

Mag ik me hier ook aansluiten? Vandaag gaat de laatste pil erin en hopen we op een 2e!

Matthijs is nu bijna 1,5 en de kriebels waren er al een tijdje, maar nu gaan we er toch echt weer voor! Met Matthijs heeft het ruim 7 maanden geduurd voor ik zwanger was en mijn cyclus was een zooitje (Mijn laatste ongi voor mijn zwangerschap was 4 maanden ervoor :shock: ), dus ik vind het spannend hoe het deze keer gaat…

Sterkte met werken Lucky!!!

Hey Plut! Wat gezellig!!! Kom drbij zou ik zeggen! Hopen dat je cyclus wat korter wordt, anders is het zo lastig om zwanger te raken! Veel succes iig!!!

Hee leuk Plut! Welkom! Jij was de vorige keer een december mama toch?

Plut, val jij onder de juni stoppers? Ja toch? We hebben een heel gezellig topic bij gestopt met!

Ik ben stiekem op mijn werk aan het posten! Straks een pittig gesprek…

Even moed verzamelen!

Lucky,hoe was het op je werk? Kon je wennen na een heerlijke vakantie?

Steph wat is er op je werk???

Brech, ik had een pittig ouder gesprek. Maar het is helemaal goed gekomen! :thumbup:

Stephie: ja, ik was de vorige keer idd een decembermama! Ik kom nog steeds bij de decembermama’s…

Ik wilde me ook bij de juni-stoppers aanmelden, maar had vanmorgen geen tijd. Hopelijk kan ik dat zo nog ff doen!

Hallo nou het werken viel wel mee loop er zo weer in maar wel weer ff wennen hoor na vier weken weinig gedaan te hebben nu een beetje moe.

Volgende week moet ik ongi worden heb al last van vreetbuien en dan heb ik altijd als ik ongi moet worden hahaha.

Dus we zien het wel hebben niet veel geklust wel op de vruchtbaarste dag dus wie weet…

groetejs en sterkte met de klustijd dames

Hoihoi,

We zijn ruim een week naar Italie geweest, was heerlijk! Verder nog tot woensdag vrij, met dit weer zeker geen straf, om thuis te zijn hoor! Verder weinig te melden, ben in afwachting van mijn nod ergens eind volgende week hoop ik, dan zou mijn cyclus weer een beetje regelmatig zijn. Moet zeggen dat ik ook wel op zie tegen een kijkoperatie, maar ja de gyn wil alles uitslutien voordat ze verdere medicatie voorschrijft.

Groet, Mouse

Mouse heel veel sterkte gewenst van een oude bekende.

Ik duim voor je dat het nu allemaal snel zal lukken!

He tan,

Dank je! Hoe gaat het met jou en je 2 dochters? Bevalt het een beetje de 2e erbij of was het echt wennen?

Groet, Mouse

Ik duim voor je Mouse! Zeker geen straf met dit weer vakantie hebben!!!

Hey allemaal!

Hier even snel een berichtje van mij. Ik ben vandaag de 3e week ingegaan op mijn nieuwe baan (de fulltime training). Ik ben 's avonds echt helemaal kapot en heb dan echt geen zin meer om nog op het forum te posten. Mijn excuses hiervoor. Hier gaat alles zijn gangetje, ik ben net ongi geweest dus we kunnen weer snel aan de klus :wink:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een stuk minder mee bezig ben, nu ik aan het werk ben. We zien het wel…onze gedachten zijn nu even bij andere dingen, maar dat betekent niet dat we er niets meer aan doen.

Voor iedereen heel veel succes en plezier!! :wink:

lekker mouse wij zijn ook in italie geweest het was heerlijk hier zijn we met spanning aan het afwachten voor vrijdag dan is mijn NOD dag…

ben nu aan het werk beetje verkoeling aan het zoeken hier want het weer is mij te heet…

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Spannend Lucky! Ik zal voor je duimen!

Ik vind het heerlijk die warmte! Lekker buiten zitten! Maar ja, dr komt niks uit mn handen als ik niet oplet, dus dat is weer het nadeel!

Hai hai allemaal ,

Volgens mijn cylus van 28 dagen is zaterdag mijn noddag.

Maar het kan ook een cylus zijn van 26 dagen. Ik zit dus ook in spanning.

Ik denk toch niet dat ik zwanger ben. Ik ben eigenlijk een beetje down.

Een goede vriendin van mijn man is nu ook zwanger van een tweeling. Ik hoor de laatste tijd zoveel zwangere en bevallingen om mij heen.

IK wil nu ook weer eens een goede zwangerschap. :frowning: :frowning:

Fijn dat het in italie zo lekker was mousse. Wij gaan over 2 weken naar een huisje van landal en in augustus nog en week naar een zomerkamp met 5000 schoutingleden.

En dan in sept of okt een weekje naar de zon. Dan voor het eerst vliegen met wessel.

liefs allemaal

anita