hallo allemaal
hiewr wel overtijd maar niet zwanger ben bruine afschijding aan het verliezen dus gewoon ongi aan het worden.
Dus mijn cyclus is goed in de war nog om gek van te worden maar helaas deze maand ook niet veel geknuffeld maar ja soms komt het er gewoon niet van.
Tegenwoordig denk ik er niet veel meer bij na omdat je jezelf iedere keer gek maakt met dit soort dingen.
Dus helaas we gaan door naar de volgende ronde en hopen dat het nu wel gelijk doorzet…
groetjes
Toch balen lucky. Wij willen toch zwanger raken en elke maand blijf je hopen. Maar eens komt onze dag.
liefs anita
dat is zeker balen ja maar goed zoals jij al zegt anita het komt wel een keerjte voor ons ik ga me nu lekker instellen op jordy en op de dingen die we thuis nog allemaal willen doen.
En dan lekker gaan klussen de dag komt vanzelf wel voor ons misschien tegelijk want jor en wessel zijn van dezelfde datum das grappig.
Nou ik ga jordy halen die heeft het weekend lekker op de camping gezetenbij mijn schoonouders hij is voor het eerst drie nachten weggeweest.
was vel wennen maar we konden in ieder geval veel dingen kunnen doen hier in huis.
xxxxxxxxxxxxxxx fijne vaderdag allemaal
Hallo meiden,
Ik zou graag met jullie mee willen kletsen. Wij hebben een dochter Zoë van 5 1/2 maand en wij willen nu ook heel graag een tweede.
Ik heb van mijzelf niet een goede en vaak ook geen eisprong. Daarom ben ik bij Zoë zwanger geraakt met behulp van Clomid. Afgelopen maandag (12 juni) ben ik ongesteld geworden en de 3e dag van de cyclus ben ik weer begonnen met clomid (via de gyn natuurlijk).
Bij de vorige zwangerschap, was ik met clomid de 1e x zwanger. Mijn cyclus duurde toen ongeveer 5 weken.
Deze ronde gaan we weer onze best doen en hopen dat we snel zwanger mogen zijn.
Gr. Indessa
Spannend Indessa! Veel succes!!!
WELKOM INDESSA. Ik hoop voor jou dat je deze keer weer snel zwanger bent. Spannned.
Het zou leuk zijn lucky dat wij samen zwanger zijn. Mijn noddag is vandaag. Dus heb ik weer een cyclus van 28 dagen. Dus zelfs onze cyclus
is gelijk. Misschien brengt dat geluk brengt.
Mag ik vragen of jordy veel praat? Ik moet in july weer terug komen bij het consultatie buro omdat wessel te weinig praten ( hij was toen net 2) Hij moest meer met 2 worden praten. Nu praat wessel wel meer ook zinnen met 3 woorden maar nog niet echt.
groet allemaal
anita
Mouse: in het begin moest ik wel weer even wennen. Hoe deden we dat bij Sara ook al weer? En toen ik aan het werk ging moest ik ook echt weer in een ander ritme komen om op tijd te zijn en geen spullen te vergeten. Nu is het alweer helemaal of Anouk er altijd geweest is. Raar dat dat zo snel gaat.
Ik kom af en toe even spieken of er al nieuws is van je hier. Volgens mij ben jij nog de enige die ik “ken”.
als allereerst welkom indessa en hopen dat het nu ook snel lukt met de tweede vind het wel snel met 5 1/2 maand maar als je de kans heb dat het langer duurt kan ik me het er wel bij voorstellen.
Anita jordy kan wel worden zeggen maar zinnen nog niet ik begrijp hem wel hij wordt wel steeds duidelijk maar sommige woorden.
Het lijkt me wel leuk als we samen zwanger worden best wel grappig dat we allebei een zoontje hebben van dezelfde leeftijd dus wie weet we gaan in ieder geval op naar de volgende ronde xxxxxxxxxxxxxxxx
Tan, kan me voorstellen dat het wennen is. Wel leuk dat dat dan zo snel weer went.
Indessa, welkom! Ik dacht al dat je naam me bekend voorkwam, maar dat klopt dus, van ‘meiden met een lange cyclus’ Ik hoop dat het dit keer snel raak is!
Lucky, ANita, ik duim voor jullie voor de volgende ronde!
Overige dames hoe is het met jullie ?
Mouse
Hier alles prima, rustig mn NOD aan het afwachten. Toch wel weer spannend!
hier is ook alles goed hoor. ook mijn nod aan het afwachten!!! blijft toch altijd spannend.en dan ben ik ook nog eens op vakantie.dus ben heel benieuwd
Inderdaad, bij dat topic heb ik ook geschreven, totdat ik zwanger was. Daarna vond ik het voor de anderen te vervelend om er telkens mee geconfronteerd te worden.
Hier eigenlijk ook alles goed. Zit nu op dag 9 van de cyclus, dus de klusperiode is in zicht!
Gr. Indessa
Hallo allemaal
hier lekker rustig we kunnen nog twee maanden er tegenaan en dan moeten we twee maanden stoppen.
Omdat mijn broertje gaat trouwen volgend jaar 15 juni dus wil ik niet op alle dag lopen dus vandaar en misschien is het ook wel ff lekker…
dus we hopen dat we voor die tijd een kindje in ons armen kunnen sluiten of misschien dat we met de bruiloft een buikkie hebben hihi xxxxxxxxxxxxxxx
hoi meiden ik wil me hier ook even aanmelden
wij gaan ook klussen voor een 2e, hubbie is er nu ook over uit dat we voor een 2e gaan
de eerste heeft 9 maanden geduurt voor ik zwanger was
Ik ben dus kimberly 17 bijna 18 over 1,5 maand,
me vriend is dus 23 en die word over 1 maand 24
en we hebben al een zoontje van nu 8 maanden
die is van 21-10-2005,
wanneer mijn NOD is weet ik niet, lees ook de topic “wat nu”
Groetjes kimmiejj
Welkom Kimberly! Ik ga ff bij je andere topic lezen!
Hallo,
ik kom hier af en toe ook mee lezen, als het mag.
wij willen ook nog wel een tweede boefje erbij…
Heb na deze strip nog 1 liggen dan is het over met de pil…
spannend hoor
boef
Hallo meiden,
Hoe gaat het? Zijn er meiden die hun NOD naderen?
Boefje en Kimmiejj welkom hier!
Lucky veel suc6 komende 2 maanden. Ga :thumbup: dat het gaat lukken!
Hier alles goed, zit nu in de vruchtbare dagen, dus we gaan flink klussen komende week.
Liefs Indessa
Hoi allemaal!
Hier even een update van mij. Ben erg weinig op het forum de laatste tijd. Afgelopen 4 weken fulltime gewerkt. Heb het erg naar mijn zin in mijn nieuwe baan. Vanaf deze week ben ik dan eindelijk 3 dagen per week gaan werken, dus de rust komt er weer een beetje aan. Wel een lekker vooruitzicht moet ik eerlijk bekennen.
Met zwanger worden zijn we helaas nog niet verder gekomen. Heb door de hectiek en geregel eerlijk gezegd ook weinig tot niet aan kindje gedacht en was ook errug moe
Maarrr…zoals ik al schreef komt de rust weer en gaan we ons weer voor 100% focussen op een 2e wondertje voor ons.
Voor iedereen die ook druk “bezig” is …heel veel succes!!
hai allemaal! even voorstellen ik ben sylvana ben 25 jaar (sinds 26 juni) en tevens heb ik 26 juni mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. ik heb al een dochtertje van 4 jaar en die wil dolgraag een broertje of zusje. ik heb al langer weer die gevoelens en verlangens om voor een tweede keer mama te mogen worden maar steeds uitgesteld omdat er teveel dingen waren die het allemaal in de weg stonden. nu heb ik er toch aan toegegeven. mijn vriend is superblij het word als ik zwanger raak zijn eerste kindje. hij is dus mijn dochters stiefvader. we zijn alletwee nog vrij jong en ja dan heb ik dus twee kindjes van twee verschillende vaders… dat zijn allemaal dingen die ik moeilijk vind…
ook hebben wij geen super stabiele relatie behalve wat betreft het ouderschap hebben we hetzelfde verlangen. wij vertellen het aan niemand want we hebben geen zin in al die negatieve commentaar. het is natuurlijk allemaal heel goed bedoeld maar wij zijn uiteraard ook niet van gisteren en ook niet over een dag ijs gegaan voor we deze beslissing namen. nou ja eerst maar eens afwachten. het lijkt wel of onze relatie nu een heel andere dimensie heeft gekregen. zo voelt het.
nou ik wens jullie heel erg veel succes met klussen en hoop dat jullie kinderwens allemaal uit zal komen.
groetjes
Hallo allemaal,
Hier gaat het wel redelijk mijn vader heeft een bedrijfsongeval gehad en ligt in het ziekenhuis hij is met zijn hand tussen een haak gekomen en zijn middelvinger is verbrijseld zijn ze tijdens de operatie achter gekomen.
Gisteren zou hij om 1200 naar de o.k gaan maar is pas om 1400 gegaan en hij is er pas om 2200 uitgekomen.
Zijn bloedvat was door en ze hebben een stukkie uit zijn arm gehaald en daar geplaatst en die vinger heeft het geaccepteerd gelukkig.
Gisteren is mijn man en mijn moeder naar mijn vader gegaan en het gaat goed hij is goed uit de nacose gekomen maar lekker duf dit hadden we niet verwacht we zatten al om 1330 in het ziekenhuis maar hij was nog steeds niet terug en toen kwamen ze even vertellen dat hij later was opgehaald.
Wij weer naar buiten gegaan rond 1800 weer terug en toen vertelde ze ons dat er complicatie’s waren die verholpen moeten worden dus toen zijn we maar naar huis gegaan.
Jordy was ook erg moe van zo’n dag vandaag is hij naar de creche en dan maar hopen dat we mijn vader vandaag mee naar huis mee mogen nemen…
xxxxxxxxx