Hallo Sylvana, kzal me even voorstellen, ik ben ruth.
Ook wij gaan voor een tweede, al wel een beetje snel (ben een kleine 4 maand bevallen van een dochter), maar we vinden et zo leuk!!!
Alleen nu twijfel ik of ik zwanger ben , kheb net een bericht geplaatst, kun jij me misschien helpen?? :?:
Hallo allemaal
mijn vader is geopereerd na 7 uurtjes in de o.k gelegen te hebben gaat het goed.
Nu nog even de vinger afwachten maar als het goed is komt het helemaal goed hij krijgt maandag al terapie er zitten pennen en plaatjes inde vinger die het op zijn plaats moeten houden omdat het verbrijzeld is.
Maar hij mag nog niet naar huis dinsdag pas helaas hij ligt ook nog aan de zuurstof omdat die te laag was dus voorlopige houden ze hem nog en omdat hij aan het infus ligt.
Ga er zo weer heen met mijn moeder want daar alleen liggen is niet prettigā¦
groetjes nathalie
Jeetje Natalie wat een schrik! Ik hoop dat je vader gauw opknapt, niet leuk zo in het ziekenhuis!
Wow natalie wat een verhaal. Sterkte met alles en ik hoop dat je vader snel afknapt. JE schreef je toch altijd met lucky??
Wij zijn net terug van een paar dagen vakantie een een huisje vlak bij
Zwolle. We hebben een paar leuke dagen gehad.
Verder druk aan de klus geweest. Genieten jullie ook zo van het lekkere weer??
liefs en tot snel
annita
hallo mijnn vader is maandag thuis gekomen gelukkig dat hij weer thuis is want dat heen en weer rijden kost benzine en onderhand al 60 euro parkeergeldā¦
Hij moet nog wel terug voor fisio maar dat is gelukkig niet elke dag.
De vinger is dik en er komt veel vocht uit maar het schijnt normaal te zijn.
Waarschijnlijk over twee weken mag hij in de buurt naar de fidio dus dat scheelt weer een hoop heen en weer gerijā¦
Maar ze zeggen dat het allemaal goed komt xxxxxxxxxxxx
Het is allemaal wat Lucky! Hopen dat hij nu gauw opknapt! Thuis is toch fijner dan in het ziekenhuis!
He Brechtje, wat zie ik nu, al 3 dagen overtijd??? HEb je al getest? Spannend!
Lucky, sterkte!
Hier weinig te melden, moet morgen naar de gyn voor follikelmeting, dan horen we meer.
Mouse
hallo allemaal, ik ben freā¦en ook wij hopen zwanger te worden van onze tweede We hebben al een fantastische dochter van 9 maanden, maar sinds een maand of twee, āwerkenā we alweer aan een tweede. We hebben er geen haast mee, hebben het natuurlijk ook niet helemaal voor het zeggen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ongesteld worden niet zo leuk meer vindtā¦
Ik vind het leuk om weer mee te lezen en zal regelmatig ook even laten weten hoe het hier is. Geniet van het mooie weer, en laten we hopen dat het snel iets minder benauwd wordt buiten
Toch besloten om de laatste strip niet meer te nemen en nu ben ik dus pilvrij
mijn eerste ongi na de pil is achter de rug dus het feest kan gaan beginnen.
Hopelijk weer een mooie cyclus, net als de vorige keer.
succes allemaal
He Fre, ook een september mamma! Gezellig he nog zoān moppie erbij!
Ben nu 3 dgn overtijd, test gaf gister negatief, kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben aangezien mijn cyclus erg regelmatig is! Ik kreeg meer last van afscheiding (was bij de vorige ook) chaggie bij tijden, maar die verdomde test! Ik wacht gewoon nog een paar dagenā¦denk ikā¦misschienā¦ofzo! :think:
Doei doei!
hallo allemaal,
Hier alles goed met mijn pa ook alles goed gelukkig wel pijn maar het komt allemaal goedā¦
Hier wel aan het klussen geweest in de periode dus nu ff afwachten voor volgende week xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Allemaal lekker genieten van het heerlijke weer ben nu ff aan het werk maar morgen lekker vrijā¦
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey Jinda, dat is spannend!!! Ik duim voor je meissie!!!
Ik ben ondertussen ongesteld gewordenā¦ helaasā¦ op naar de volgende ronde!
Boefje wordt ook spannend voor jou nu! Leuk!
Tjeetje Jinda, spannend hoor!!! Hou je ons hier op de hoogte?! Bij mij duurt het nog een week of twee voordat ik weer ongesteld moet wordenā¦ik zal binnenkort mijn banner weer even in orde makenā¦ Ben heel benieuwd, vind het wederom weer erg spannend, het idee dat je misschien wel net zwanger bent enzoā¦
het is nu maandag, als het klopt ben ik nuā¦5 dagen overtijd. De test van donderdag en vrijdag waren dus negatiefā¦ we gaan straks maar weer op pad voor de 3eā¦ Ergens denk ik gewoon maar te wachten tot donderdag dan ben ik een week overtijd. Ik voel dezelfde rare krampjes als de vorige keerā¦maar heb nog geen bewijs!! IEEEEE!! Hou jullie op de hoogte (als ik zin heb om op de hete zolder de pc aan te zetten,
Jammer Brechtje, de hoeveelste poging was het? Ik heb nml niet alles terug gelezen, koste zoveel tijd!
Ben benieuwd Fre! Het blijft idd spannend al is het wel andersā¦maar nog steeds super bijzonder!!
Jinda
Hoi,
Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest en nu we weer bezig zijn met nummer 2 heb ik een paar vraagjes en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee:
Ik heb nu sinds een week ālastā van krampen/raar gevoel in mijn buik. Ik kan niet echt zeggen dat het lijkt op mijn ongi gevoel. De ene keer wel maar de andere keer denk ik nee dit is het toch niet.Soms heb ik ook van die steken in mijn buik.
ook heb ik wat meer last van afscheiding.Dan denk ik dat ik ongi ben geworden en dat ik aan het doorlekken ben, maar dan is het "gewoon heldere afscheiding.
Soms denk ik dat het mijn darmen zijn omdat dan even mijn ontlasting wat dunner is dan normaal. Maar ik heb geen diarree. dat is echt van het vele drinken en de warmte. (sorry, ik weet het niet anders te vertellen)
Maar het houd nu al zoān week aan en vraag me af of het ook een teken zou kunnen zijn dat ik misschien toch zwanger ben??
Ik weet dat ik mezelf gek zit te maken met al die vragen en dat ik af moet wachten tot woensdag want dan is mijn nod.
Maar stiekum hoop ik dat iemand dit herkent.
Ik hoor graag van jullie!!!
Liefs
Mouse hoe was het bij de gyn??
Hoi Marie, ik herken het wel van mijn vorige en dacht het nu ook te hebbenā¦maar ben net weer ongi. Ben nooit 5 dagen overtijd dus het bevalt me helemaal niet: beter nog het valt vies tegen.
Ik hoop voor jou dat het voor wel positief is! Ik herken de symptonen dus wel! SUCCES!!!
Aaaah Jinda wat jammer meid! Ik dacht echt dat je zwanger zou zijn. Dikke knuf voor jou!
En al die zwangerschapsverschijnselen, ik weet het niet. Ik kan het bij mezelf al echt niet peilen, laat staan bij een ander. Sorry, ik kan je echt niet helpenā¦
Dit was trouwens pas onze eerste ronde hoor, dus we gaan op voor ronde 2 nu!
Yep dacht ik ook! Maar ook voor ons was dat de eerste ronde, heads up zeggen we maar!!
Ik had het er gisteren met mijn hubbie over, je hebt al een kleine, maar als het dan toch de eerste keer weer niet raak is ga je twijfelen, terwijl Jill ook de 2e keer raak was. En we weten dat het nog wel langer kan duren. Grappig dat je jezelf zo kan gaan zitten f*cken he! Op naar de volgende maand!
Ik ken je gevoel, stom is dat! Geduld moeten we hebben, waar is dat te koop?