Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

• ff inbreken hoor…*

fre en jinda: wat gaaf dat jullie voor een tweede gaan!

hou je ons (sep mama’s) op de hoogte?

(ben verder niet nieuwsgierig hoor :mrgreen: )

allemaal veel succes!!

Hallo Jinda,

Allereerst, balen zeg dat je ongi bent geworden. hopelijk is t volgende keer wel raak.

Ik herken je gevoel wel hoor dat je twijfelt aan jezelf. Wij klussen ook voor een 2e en bij de 1e was ik na een half jaar zwanger en nu klussen we al ruim 3kwart jaar. En deze verschijnselen had ik niet bij mijn 1e.

Ik krijg wel wat meer hoop door jullie verhalen. Ik hoop dat morgen mijn ongi uitblijft.

maar ik ben toch best wel zenuwachtig hoor…

Potverdikkie ik ben weer niet zwanger. Mijn cyclus is nu weer 24 dagen… Ik snap er niets van. Ik heb deze maand echt om de dag geklust. Bijna 3 weken.

IK ben er nu best verdrietig van. Iedereen word maar zwanger en ik niet.

:frowning: :frowning:

groet anita

Anita,

Balen dat je nu weer niet zwanger bent.

Snap best dat je boos en teleurgesteld bent.

Hebben jij en je hubbie zo je best gedaan…

Ik denk aan je!!

:-*

@wesselsem wrote:

Potverdikkie ik ben weer niet zwanger. Mijn cyclus is nu weer 24 dagen… Ik snap er niets van. Ik heb deze maand echt om de dag geklust. Bijna 3 weken.

IK ben er nu best verdrietig van. Iedereen word maar zwanger en ik niet.

:frowning: :frowning:

groet anita

Och Anita, ik snap helemaal wat je bedoelt en voelt hoor. Het is misschien een hele schrale troost waar je ook niets aan hebt, maar ik ben ook nog steeds niet zwanger.

We zijn een beetje van de zogenaamde oude garde volgens mij.

Kop op meid, we blijven ons best doen en duimen voor elkaar dat we snel een positieve test in handen hebben.

Een hele dikke voor jou!

Hè Jacqueline en Anita, wat jammer dat jullie nog niet zwanger zijn…

Ik lees af en toe even mee om te kijken naar de updates…

Heel veel succes (en ik duim dat het toch snel een keer mag gebeuren!)

Dank je wel Kirsten! Hoe meer duimen, hoe beter! :thumbup:

En misschien wat zwangerschapshormoontje onze kant op blazen…

Dat doe ik elke keer als ik hier lees!!! 8) 8) 8)

Dan moet het goed komen, lijkt me!

hallo allemaal

hier nog ff afwachten op zondag heb wel slijmverlies dus we wachten het nog ff af…

Anita das rot zeg weer balen zeg nou op naar de volgende ronde duimen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ja, ik moet ook niet klagen. Het was pas de eerste ronde! Ik hoop gewoon voor ons allemaal dat die kleine … dingetjes … heeeeeel hard gaan zwemmen in de maand juli. Voor ons allemaal!!! Joehoeeee!!!WEEEEEEEEEEEHHHHHHH!!!

Was de hele week al chagarijnig en dat moet nu maar eens over zijn. Ik zet mijn big :smiley: op en we gaan voor de next round!!!

Lucky, we duimen mee :thumbup:

Marie, heb je niet meer gelezen…Goed nieuws??? Hope so, dikke kussssss

Ziet, ja spannend he!! Hoe heb je ons gevonden??? Hahaha…

Jinda

Hoi Jinda,

Het is dan wel je eerste ronde maar ik vind persoonlijk dat je je best teleurgesteld mag voelen hoor. Elke maand duurt dan toch te lang of je net begonnen bent of al bijna een jaar (zoals ons).

Hier net getest met een gewone cb en was weer negatief. Maar ng steeds geen :twisted: te bekennen. Nog wel steeds redelijk veel slijm (anders niet) en steken in onderin mijn buik.

Wordt een beetje gek van mezelf. Hou me voor dat ik ongi ga worden, maar zolang die uitblijft zegt een stemmetje in mijn hoofd, dat het nog steeds mogelijk is. :?

Meiden ik duim voor jullie hoor!!!

Anita, ook ik begrijp je helemaal. Hier ook nog steeds geen goed neiuws en ik steven nu snel af op de echte mmm NA deze cyclus nog 1 met clomid en dan een kijkoperatie en doorverwijzing naar de fertiliteitskliniek. Laten we hopen dat we allemaal snel goed nieuws hebben :-*

Mouse

hallo

nou hier ook die vervelende :twisted: :twisted: in zicht morgen mijn NOD en dat gaat zeker komen ook al is het nu pas bruin…

dus op naar de volgende ronde en de laatste ronde dat twee maanden niks meer…

en dan pas oktober weer verder gaan…

xxxxxxxxxxxxx

@Jinda wrote:

Ziet, ja spannend he!! Hoe heb je ons gevonden??? Hahaha…

ik ben me vast psychisch aan het voorbereiden op een tweede
(over 3 jaar ofzo hoor hihihi :mrgreen: heb nog wat te verwerken van die eerste keer bevallen)
ik ben gewoon benieuwd of iedereen het zwanger willen worden net zo ervaart bij de 2e als bij de eerste... en als ze dan eenmaal zwanger zijn, hoe verloopt dat dan, en als de 2e er eenmaal is; verandert er nu echt zoveel?
ik lees dus af en toe dit soort topics mee :wink:

en toen zag ik fre en jinda ineens :mrgreen: :dance: :mrgreen:

jullie laten het wel weten he, als het eenmaal zover is!
wil meeleven hoor!

Hallo hier hebben die rot :twisted: :twisted: mij weer gevonden helaas maar ben wel op tijd en hebben geklust in de vruchtbare periode maar toch weer niet raak…

Nou we hebben nog een maand om flink te klussen en dan houd het op voor 2 maanden misschien heeft het wel iets om even te stoppen…

Maar in ieder geval zijn we hier niet zwanger…

xxxx nathalie

Lucky, wat een teleurstelling weer zeg! Ik denk aan je hoor!!!

Hier nog steeds niks te bekennen. geen ongi, maar nog wel steeds zo’n raar gevoel in mijn buik. En wat ik ook heb en normaal niet…

In het midden helemaal onderin mijn buik. (Zeg maar ter hoogte waar je schaamhaar begint) daar voel ik een klein balletje zitten. Kan dit mijn baarmoeder zijn o haal ik weer wat in mijn hoofd??

Oh Marie, wel heel spannend nu he!!! Wanneer ga je een test doen?? :thumbup:

Zie,t natuurlijk hoor je het, maar tot dusver nog niets nieuws te vertellen!! (buiten het feit dat Jill steeds los staat en net haar eerste stapje niet zet…maar dat hoort bij het andere forum!).

weet nog niet wanneer ik weer ga testen. Heb ze al wel weer in huis maar de teleustelling is ook steeds zo groot. Maar de :twisted: :twisted: hebben zich ook nog niet aangekondigd. Heb nu weer wat meer steekjes in mijn borsten dan afgelopen week.

Oh wat doet mijn lichaam raar?? Wat zouden jullie doen? Weer testen of nog even wachten?

Nou succes marie ik :thumbup: voor je hoelang ben je nu overtijd dan ik durf ook nooit zo gauw te testen…

meestal pas na een week ofzo als ik het volhou laat gauw van je horen…

En dat balletje heb ik geen idee wat het is haal niks geks in je hoofd he xxxxxxxxxxxxxxxxxx