Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

Hoi Lucky,

Denk dat ik nu idd maar even wacht met testen. Er zat zo’n 2 dagen tussen maar hij was weer negatief. Ben nu 5 dagen overtijd.

Ik reken nergens meer op maar die onduidelijkheid maakt me zo onzeker.

Maar bedankt dat je zo meeleeft…

:-*

hallo dames, ik wil me graag bij jullie aansluiten als dat mag.

ik ben joyce 24 jaar en heb een dochter van ruim 13 maand. vandaag zijn wij met de pil gestopt en we hopen natuurlijk dat het snel raak is.

het lijkt me leuk met jullie mee te kletsen.

liefs joyce :-*

Hai Joyce ,

Leuk dat je mee komt schrijven. Gezelllig.

Bij ons gaat het wel. Mijn schoonvader heeft een hartaanval gehad afgelopen donderdag. Mijn man werd om 5.15 'smorgens gebeld door zijn moeder dat zijn vader een hartaanval had gehad. Hij ligt nu in het AMC

Het gaat wel goed. Maar de schrik zat er goed in.

Balen Mousse. Maar hebben ze wel gezegd dat je zwanger kan raken. En wat gaan ze in kloniek allemaal doen dan?

Natalie, potverdikkie ik had gehoopd dat jij wel zwanger mocht zijn.

Nu gaan we samen weer verder. Snel komt onze tijd hoor :-*

En marie weet je al wat?

En meiden die ik even vergeten suc6 allemaal.

liefs anita

heb vanmorgen een test gedaan, vriend is nog niet thuis… Ik zag een heel fijn blauw streepje…Zwanger! (Staat in de bijsluiter dat het kan zijn dat le licht streepje ziet als je pas kort zwanger bent) Ik ben vandaag 1 dag overtijd…help…leuk…spannend!!!

Ben benieuwd wat hij zegt als ie zo thuis komt, voor de zekerheid volgend weekend maar weer testen om te kijken of het streepje dan duidelijker zichtbaar is :pray:

Spannend fre.

Ik test altijd met clearblue digitaal( daar staat in de test zwanger of niet zwanger) dan heb je geen twijfels over streepjes.

En ik deed toen de test toen 1 dag voor de dag en toen stond er al zwanger in het scherm.

IK duim voor je

liefs anita

Fre van harte meid! Je bent zwanger! Ik had ook een heel dun streepje, maar een streepje is een streepje, dus je bent zwanger! Van harte dus!!!

hallo allemaal

Jeetje anita das een hele schrik van je schoonvader hopen dat hij snel weer hersteld.

En wij gaan weer door naar de volgende ronde hihi wij mogen nog maar een maandje ervoor gaan en dan hebben we een tussenstop van twee maanden…

fre kunnen we jouw al echt feliciteren met een vaag streepje wel toch???

nou meides allemaal weer succes met klussen met het hete weer hihi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fre wat gaaf, ga ervanuit dat je zwanger bent hoor, want idd, een streepje is een streepje! En je kan al op de dag dat je ongi zou moeten zijn testen! Ieks!! Ga je echt tot het weekend wachten op nog een test? Knap hoor!!! :smiley:

Hé meiden, nog een plekje over voor iemand erbij? Ik ben Eva, bijna 25 en mama van Mick (bijna 9 maanden). Wij hebben dit weekend besloten dat we ook voor een 2e willen gaan… vind het heel eng, maar ook heel leuk! Ik loop wel met veel vragen rond als ‘hoe druk zal het worden met 2 van die kleine ukkies’ en daarbij, ik heb een eigen nagelstudio…houd ik daar genoeg tijd voor over…maar goed…eerst maar eens kijken of het wil lukken…

Hai, ook ik ben hier nieuw. Mijn naam hou ik liever nog even geheim omdat er bekenden op het forum meelezen.

In ieder geval ben ik 28 jaar en moeder van een zoontje van bijna 1 jaar. Vanmorgen ben ik naar de huisarts geweest en heb te horen gekregen dat we weer zwanger mogen worden. Mijn zoontje is namelijk geboren via een keizersnede en ik worstel nu al zo’n anderhalf jaar met mijn bloeddruk. Dus als de strip af is gaat hier de pil de deur uit :mrgreen: .

Fre, wat fantastisch dat je een streepje op de test zag!

tja, ik begin te denken dat het echt waar is… MAAR na de test van komend weekend laat ik het jullie weten, ben nog niet ongesteld, nu twee dagen over tijd! Bedankt voor jullie reacties!

Ik duim voor jullie :thumbup: en hoop voor ons dat het nu al zo ver is…

secreetje welkom hier! fijn dat je groen licht hebt gekregen van de huisarts! Spannende tijd breekt straks weer aan…

Enails natuurlijk ook welkom!!! Succes en tja, tis weer spannend…

hallo dames!!! wil jullie even melden dat ik zwanger ben. pas 6 weekjes ofzo, maar dat kun je toch niet voor je houden. voor de rest van de meiden toy toy toy

hallo dames

ik wilde ff laten weten dat ik niet meer zo vaak kom zit in een dip…

Heb het ff helemaal gehad met het zwanger worden een vriendin van mijn vertelde me gisteren dat ze zwanger is 9 weken…

Binnen de eerste keer was het al raak…

Op het moment erg te balen van waarom overkomt het ons nou niet allemaal.

Waarom moeten we er zoveel moeite voor doen om zwanger te worden.

Dus heb het ff gehad kom wel af en toe lezen hoe en wat maar kom niet meer vaak.

Iedereen in ieder geval heel veel succes…

xxxxxxxxxxxxxxxx nathalie

Nathalie, meis zo herkenbaar. Jij bent net als ik een van de ‘oudgedienden’ hier. Ik heb ook regelmatig van dat soort gevoelens. We zijn ook al behoorlijk lang bezig! Sterkte meid en mocht je van je af willen schrijven, doen hoor!!! :-*

Anita, wat ze allemaal gaan doen weet ik ook nog niet precies. Alle onderzoeken zijn dan wel geweest, dus ik neem aan dat ik andere hormonen toegediend ga krijgen en dat het dan richting iui of ivf zal gaan. Tot op heden zijn alle testen nog goed teruggekomen. Dus er zou niets moeten zijn, waardoor ik niet meer zwanger zou kunnen raken. Wellicht dat de kijkoperatie nog wat met zich meebrengt, maar de gyn verwacht dat niet. Vrijdag bij de dietiste van de kliniek geweest omdat ik ook nog steeds te zwaar ben. Mag nu 2 weken geen koolydraten (brood, rijst, pasta, zoet, light frisdrank etc.) eten, dan meot ik weer terug. Afvallen gaat op dit moment gelukkig wel goed. Ben inmiddels 7,8 kg kwijt.

Alle nieuwe meiden, welkom!!

Fré & Nathalie gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Mouse

Nathalie, kan me voorstellen hoe je je voelt…je vraagt je af:waarom wij??? Ik vind het echt heel rot voor jullie!!! Veel sterkte :thumbup:

En net wat Mouse al zegt, als je je hart wilt luchten…is best lekker (helemaal omdat het vrij anoniem is hier!)

Hai Natalie. Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb ook van die dagen dat ik even niet op het forum wil zijn. Wij willen toch zwanger worden. Zeker nu je weet hoe leuk het is. (je hebt al zo’n mooi wonder )

En als je besluit voor een tweede te gaan wil je ook graag dat het snel zo is.

Als je wilt praten kan je altijd tercht komen bij ons of aan mijn een pb sturen.

Wij helpen je wel er door heen te komen.

Maar het is altijd moeilijk als je hoort dat iemand zwanger is.

Fre. GEfeliciteerd

anita

Meiden ik wens jullie allemaal heel vee succes en hoop dat ieder zijn wens om (weer) zwanger te worden snel mag uit komen! :pray:

Sterkte!!

Wat is het rustig meiden.

Met mijn schoonvader gaat het wel weer. Hij is lekker thuis maar moet nog veel rust hebben en krijgt ook therapie.

Ben benieuwd hoelang mijn cyclus deze maand is. IK heb een bannner gemaakt van 24 dagen maar het kan ook 28 dagen zijn. ZAterdag weet ik het.

Hoe gaat het mer de andere meiden.

liefs anita

Fijn om te lezen dat het beter gaat met je schoonvader, Anita!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Jarno heeft de waterpokken, dus dat is even wat minder. Af en toe heeft hij behoorlijk last van jeuk. Zo zielig om te zien!

We hebben nu een middeltje die best goed werkt, heb ik het idee. hopen dat hij er snel vanaf is.

Met het zwanger worden is het nog niet gelukt helaas. 13 juli is de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar ik heb maar niet berekend wanneer ik weer ongi moet worden. het klopt nl toch nooit! We doen gewoon ons uiterste best op klusgebeid en dan hopen dat het een keer raak is.

Ik ga voor je duimen Anita!!! :pray: