Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

Hallo dames,

Ik wil me ook graag aansluiten in dit kluppie. Ik beb Baukje 27 jaar en moeder van Pien 13 mnd. En na een periode van druk overleg haha. Is het zover we gaan voor een tweede. Heb nog 2 pillen in mijn strip en woensdag mijn ( hopelijk laatste natuurlijk ) menstruatie en daarna kunnen we er volle bak tegenaan.

Voor de zwangere gefeliciteerd en degene die in afwachting zijn van hun ongi hopen dat deze mooi uitblijft.

Succes iedereen en tot schrijfs

Hai baukje. spannend dat jullie besloten hebben om voor een tweede te gaan. Gezellig dat je bij ons komt schrijven. Het is wel erg verslavend hoor. :wink:

Ik hoorde gisteren van een collega dat ze zwanger is. het was niet gepland.Ze is pas 22. Ze vertelde het alleen aan mij ( ze is 7 weken of 11

weken) maar omdat ik 2 miskramen heb gehad wilde ze het mij vertellen

voordat ik het evt in de wandelgangen zou horen.

Dan baal ik omdat wij zo ons best doen en het niet echt lukt.

groet anita

Spannende dag vandaag Anita!!

Nog geen :twisted: :twisted: !!

Ik duim!!! :pray: :thumbup: :pray:

Nee Jaqueline nog niets te zien. Maar ik kan nu ook weer een cylus hebben van 28 dagen. Maar ik ben wel extreem moe en blijf plassen. Woensdag is het 28 dagen. Dus even afwachten.

liefs anita

Spannend!

Ik ben ook behoorlijk moe de afgelopen paar dagen, plas erg veel en voel steeds “gerommel” in mijn buik (net of ik te veel lucht heb ofzo).

Wat zou het geweldig zijn als we dan nu ineens samen zwanger zouden zijn!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Wow Jaqueline , ook spannend voor jou. weet je wanneer jou dag is dan.

Hoelang was je laatste cyclus.

IK vind het nu toch ook wel spannend ik hoop op niets maar toch.

Dat vele plassen heb ik nog niet gehad. En terwijl ik niet veel drink.

Ik duim ook extra voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup:

liefs anita

Mijn vorige cyclus was maar 10 dagen! Hahaha

Daar kun je dus niets mee…heb dus ook geen flauw idee hoe lang “normaal” is voor mij, ik zit nu op dag 25.

We hopen en duimen voor elkaar…meer kunnen we niet doen.

Oh ja…heel af en toe ben ik ook wat misselijk.

Zoals jullie kunnen zien. IK ben dus helaas weer niet zwanger. Deze maand had ik toch echt het idee.

IK baal echt vreselijk nu. Zal mijn tijd echt komen dat ik een wonder in mijn buik heb.

IK duim nu dan maar voor jou Jaqueline.

liefs anita

Anita, balen joh!

Jacqueline hoe is het bij jou??

Baukje welkom!

Groet, Mouse

Balen, Anita!! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt.

Hier nog niks aan de hand, maar ik heb wel het gevoel dat de :twisted: :twisted: eraan komen. Ik heb vanaf gister echt vreselijke buikpijn, niet normaal meer. Dus heel waarschijnlijk is het weer niet raak. Ik word er ook moedeloos van en heb het idee dat het gewoon niet zo mag zijn voor ons.

hallo dames hier ook weer die vervelende :evil: :evil: je wordt er niet goed van nou we moeten nu ff twee maanden veilig doen bah maar hopen dat het de volgende rondes nu wel wat wordt…

We zijn nu onderhand weer een jaar bezig das echt niet gezond maar ja we zien het wel allemaal.

Anita vraagje voor jouw heb jij sinds je miskraam veel meer last van je menstruatie qua misselijkheid moe je eigen erg beroerd voelen als je ongi moet worden…

Ik heb het sinds mijn miskraam…

groetjes

Natalie ,

IK ben eigenlijk na mijn miskramen minder ongi. 2 dagen duurt het maar

Verder hier weer aan de klus. Ik probeer het om de dag te doen tot een week voor de volgende ongi.

liefs anita

ps. misschien is een ontmoeting met z’n allen wel een keer leuk.

Meiden wat is het hier rustig. Hier gaat het allemaal wel.

Wessel heeft de waterpokken gehad. Hij was 's nachts erg onrustig en hangerig. EN af en toe koorst. VErder ging het wel. Hij was niet echt doodziek.

Hij heeft nu nog wel rode plekjes maar het ergste is voorbij.

Verder gaat wessel vanaf oktober naar de peuterspeelzaal.

2 dagdelen. Hij kan 3 dagdelen maar omdat hij 'smiddags nog slaapt

word het er maar 2.

IK moet erg wennen aan het idee. Hij word zo snel groot.IK heb erg best wel moeite mee.

Hadden jullie dat ook?

groet anita

hallo meiden

anita wat zielig voor je knulletje ik hoop voor je dat hij snel weer beter is erg is dat he als die kleintjes wat hebben dan zou je het zo willen overnemen

ik ben peggy ik heb een dochtertje van een half jaar oud en ik weet neit of we een 2de willen ik zou wel willen heel graag zelfs maar ik zit met het fin gedeelte en ik ben bang dat ik 2 kids niet alles kan geven wat ik ook heb gehad en ik wil zo graag mijn kindje een goeie start geven in haar leventje net als mijn ouders bij mij gedaan hebben nou weet ik dat ik mijn dochtertje dat allemaal kan bieden maar een 2de kindje kan iko ok veel bieden maar niet zo veel wat ik een kindje kan geven liefde is er genoeg en we kunnen 2 kinderen ook veel bieden maar niet wat ik ze allemaal wil geven dus als jullie het niet erg vinden lees ik met jullie mee over de voors van een 2de kindje want tegens zullen er niet veel zijn :inlove:

hoi allemaal,

ik wil me hier ook bijvoegen als dat kan…?

Ik ben Crystal en mama van een mooie meid van 6,5 maanden. Het begon al heel snel weer te kriebelen en nu zijn we sinds mei aan de klus voor een tweede wondertje :smiley:

Nou dan wil ik ook wel gezellig mee kletsen :mrgreen:

Ben Mirjam mama van Jayden 26jaar en wij gaan er deze maand ook weer voor.

Dus wij hopen ook snel op goed nieuws.

Gezellig peggy ,christal en mirjam dat jullie mee komen schrijven.

Zoals jullie al zien ben ik nog niet zwanger. Balen.

Wessel is weer helemaal de oude. Hij heeft toch niet echt veel last gehad van de waterpokken.

IK had een creme van de huisarts en dat hielp goed tegen de jeuk.

Hij heeft dus niet veel jeuk gehad dus ook geen littekens van de plekjes.

De zomervakantie is weer over dus gaan we weer elke week zwemmen met wessel

Verder praat wessel nu best wel veel. En ook met de woorden die hij kent maakt hij zinnen.

liefs en tot gauw anita

Hoi Anita

Wat zielig waterpokken gelukkig heeft hij weinig last gehad van de jeuk.

Zitten jullie ook op ouder kind zwemmen ik doe dat ook met Jayden al vanaf dat hij 3maanden is en hij vind het prachtig.

Wat leuk dat Wessel nu echt begint te praten wat lijkt mij dat leuk.

Jayden had gister ook weer een nieuwe mijl paal hij liep ineens los je snapt natuurlijk wel hoe ik mij voelde :inlove:

Hai Mirjam,

Ja ik zit ook allang op ouder kind zwemmen. Elke week. En ook al vanaf 3 maanden. HIj springt nu zo het water in en kan al een klein stukje los zwemmen.Wessel is absoluut niet bang voor water. Gelukkig.

Wat goed dat jayden los kan staan. Voor je het weet ren je de winkel door om je kind bij te houden. Maar als ze eenmaal goed lopen dan is het wel makelijker .

hoe gaat het klussen meiden.???

Wij gaan er weer voor. Weer 2 weken om de dag aan de klus.

Als ik er aan denk kan ik wel :zzz: :zzz:

IK werk soms tot 23.00 en om dan nog te klussen .

Maar ja ik weet waar ik het voor doe.

groet Anita

Ja wij zijn nu ook weer flink bezig en snap wat je bedoelt het is nu niet echt meer om het intiem zijn mijn vriend vind het heerlijk die wil altijd wel elke dag :mrgreen: :mrgreen: hopelijk werkt het wel

Tot 23uur werken dat is idd best laat snap echt wel dat je dan geen zin meer hebt en als je dan eenmaal je kussen voelt :zzz: :zzz: