Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

Ben ik ook weer even

Anita, gelukkig heeft Wessel niet zo veel last gehad van de waterpokken.

En na je werk om 23:00 uur nog klussen :zzz: Maar als je weet waar je het voor doet krijg je spontaan weer zin toch :mrgreen:

Mirjam, Jayden los staan, wat knap van je ventje :clap:

Bij Lynn komt er nu een tandje door :dance: ze heeft er gelukkig niet zo heel veel last van.

Ze kan zich nu wel ontzettend aanstellen als ze haar zin niet krijgt :? ik begin het gevoel te krijgen dat het opvoeden nu toch echt begint :wink:

hahahaha ja crystal dat gevoel heb ik zelf ook alissa doet het zelfde hihihihi

ik heb gehoord dat aardbeien de zin in sex verhogen dus ik zou zeggen even een kommetje aardbeitjes naast het bed :think: :inlove:

Ik heb nooit geweten dat aardbeien helpen om zin te krijgen. Ik zal als ik 'savonds moet werken op mijn werk een doos aardbeien opeten wie weet helpt het :wink: :wink:

Ik weet ook zeker waarvoor ik het doe. Ik doe ook elke maand mijn best.

Als je graag een tweede kindje wilt dan wil je ook je best doen toch.

liefs ANita

@wesselsem wrote:

Ik heb nooit geweten dat aardbeien helpen om zin te krijgen. Ik zal als ik 'savonds moet werken op mijn werk een doos aardbeien opeten wie weet helpt het :wink: :wink:

Ik weet ook zeker waarvoor ik het doe. Ik doe ook elke maand mijn best.

Als je graag een tweede kindje wilt dan wil je ook je best doen toch.

liefs ANita

ik had dat gisteren op tv gezien maar misschien dat het hoort te helpen er mee maar ook bij mij helaas niet hoor hihihi ik eet graag aardbeien maar nog niks van gemerkt hihihih misschien jij wel :thumbup:

Gaan we spontaan allemaal aan de aardbei :mrgreen:

Wat een spannende tijd is dit toch morgen als het goed is mijn eisprong.

We lopen een beetje gelijk op Anita dus nog maar even klussen vanavond :mrgreen: en dan kunnen we weer 2weken afwachten :pray: :pray:

HAi mirjam,

Weet je zeker dat je eisprong morgen is. Ik klus voor alle zekerheid.

Tot 8 dagen voor mijn komende noddag. Want een inesteling heeft minimaal 8 dagen nodig.

Maar het is zeker leuk dat wij bijna gelijk oplopen. Spannend weer

groet Anita

Weet het idd niet zeker dus wij klussen ook gewoon nog even door hoor.

Zou anders zonde zijn weer een maand voor niks :mrgreen:

Hoop niet dat ik mij weer helemaal gek ga maken dacht vorige maand ook al dat ik zwanger was zelfs tot ochtend misselijkheid aan toe wat kan je je zelf dan voor de gek houden.

je kan je zelf inderdaad goed voor de gek houden hoor ik had het zelfs zo erg ik was inmiddels 2 weken overtijd had ik nooooooooooit dus ik was heilig overtuigd dat ik zwanger was dus ik deed een test en negatief dus dromen in duigen gevallen en een uur na de test kwam mijn ongie :cry: dat was wel voor dat ik mijn dochtertje had

ik denk toch wel dayt ik een 2de kindje wil maar ik voel ook dat ik er nou nog niet klaar voor ben dat zal de tijd wel uitwijzen denk ik

en meiden hebben de aardbeitjes geholpen :inlove: :inlove: :inlove:

ik heb de aardbeitjes nog niet geprobeerd. :mrgreen:

Hier is de spannende tijd ook al aangebroken… nog 5 daagjes wachten… eigenlijk nog wat langer, ik wil niet gelijk op mijn nod testen :smiley:

Hallo allemaal

Hier weer terug van een weekkie groenlo heerlijk weer gehad en heerlijk genoten.

Zoals jullie zien ben ik overtijd maar ik durf niet te testen omdat ik al een keertje negen dagen overtijd was en twee keer getest en negatief.

Dus ik denk dat we hetnog een paar dagen afwachten voordat ik ga testen.

maar goed zit hier nog wel in spanning heb ooknog geen slijmverlies dat ik welaltijd heb maar ja ik ga me er hopelijk niet meer druk om maken.

Ik ben wel raar misselijk en die misselijkheid is pas gekomen toen ik een dag overtijd was en meestal ben ik het ervoor.

Wat zouden jullie doen…

Alle nieuwe welkom hier en klusse

groetjes nathalie

hallo dames

ik kon niet wachten met testen dus gedaan en positief we zijn zwanger

Ik ben gister naar de gyn geweest en het vermoeden bestaat dat ik endometriose heb :cry:

Ze hebben bloed afgenomen en over 2 weken (de 29ste) krijg ik de uitslag.

Ik ben inmiddels al druk op het internet aan het zoeken over deze ziekte en ik word er niet blij van, moet ik eerlijk zeggen. Helemaal omdat we graag een 2e kindje willen (en misschien nog wel meer).

Nou ja, we hopen maar dat het niet zo is.

Lucky gefeliciteerd :clap: wat een geweldig nieuws!!!

Mag ik vragen of je al snel symptonen had ben benieuwd of je de tweede keer sneller door hebt dat je zwanger bent.

Jacqueline wat een verschrikkelijk nieuws en 2weken is ook zo lang.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het allemaal mee valt.

ik had na mijn miskraam elke maand de symptonen voordat ik ongi werd en nu kreeg ik ze pas na mijn niet ongidag de symptonen ie ik bij jor ook had.

Dus ging er wel vanuit dat ik zwanger zou zijn alleen om teleurstelling te voorkomen ging er niet vanuit.

En gisteren voor nieuwsgierigheid toch maar getest om de onzekerheid weg te krijgen…

maar als je het gevoel van zwanger zijn kent moet je het snel herkennen…

xjes nathalie

Lucky gefeliciteerd!!!

Jacqueline, wat een vreselijk nieuws :frowning:

hoewel ik moet toegeven dat ik niet precies weet wat endiometrose is :oops:

Natalie GEFELICITEERD MEID GEWELDIG NIEUWS.

Jaqueline, wat vreselijk hopelijk is de uitslag beter nieuws. Een :hug:

voor jou.

liefs anita

He natalie je moest toch 2 maanden rustig aan doen en niet klussen. Maar nu ben je zwanger?

groet anita

@Babbel wrote:

Lucky gefeliciteerd!!!

Jacqueline, wat een vreselijk nieuws :frowning:

hoewel ik moet toegeven dat ik niet precies weet wat endiometrose is :oops:

Onderstaand heb ik o.a. op internet gevonden

Iedere maand bouwen hormonen het baarmoederslijmvlies op. Bij elke cyclus wordt dit baarmoederslijmvlies afgestoten en ontstaat de menstruatie. Normaal gezien blijft dit slijmvlies in de baarmoeder. Wanneer zich dit nu buiten de baarmoeder gaat verspreiden en hecht op allerlei andere organen als darmen, blaas, eierstokken spreekt men van endometriose (endo=binnen).

Welke behandeling er gekozen wordt, hangt af van de klachten. Is er alleen buikpijn en geen kinderwens, dan zal geprobeerd worden met medicijnen de menstruatie uit te laten blijven. Bovendien hoopt men dan dat hierdoor het baarmoederslijmvlies verschrompelt en niet weer aangroeit. Soms is een operatie nodig om de verklevingen weg te nemen en de cysten te verwijderen.
Is er een kinderwens, dan zullen er soms zes tot negen maanden medicijnen worden gegeven om de endometriose te laten verdwijnen. Ook kan direct tot operatie worden besloten of meteen reageerbuisbevruchting worden voorgesteld. Dit laatste hangt niet alleen af van de ernst van de endometriose, maar bijvoorbeeld ook van de leeftijd van de vrouw en en kwaliteit van het sperma.

jacqueline wat erg voor je meid en moet je nou nog gaan beginnen met medicijnen of ben je al bezig ik hoop voor je dat je snel weer beter bent :-*

:inlove: lucky meid gefeliciteerd zeg :inlove:

Dank jullie wel allemaal…

Anita ja we zouden stoppen maar we hebben stout gedaan hihi en we dachten van de maanden ervoor niet dus het zal nu ook wel niet zo zijn.

Maar je denkt er niet aan en boem je bent zwanger.

En nu voel ik me nu ook zwanger en dat voelde ik me in december niet dus misschien is het dan deze keer goed raak.

We hebben het alleen onze ouders verteld dat is wel zo lekker dat we er wel met mensen over kunnen praten verder houden we het voor onszelf totdat alles goed is.

jac wat erg jeetje das ook niet fijn allemaal dan wens je veel sterkte en dan maar hopen dat je snel zwanger raakt dat het dan sneller beter gaat.

Of heb ik het verkeerd gelezen.

:hug: die is voor jouw.

groetjes nathalie