jacqueline wat erg voor je meid en moet je nou nog gaan beginnen met medicijnen of ben je al bezig ik hoop voor je dat je snel weer beter bent :-*
:inlove: lucky meid gefeliciteerd zeg :inlove:
De 29ste krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek en dan weten we (hoop ik) of ik het heb of niet. Geen idee hoe dan verder, ligt er denk ik ook aan hoe ernstig de eventuele verklevingen zijn. Geen idee, we laten het maar op ons afkomen.
Dank jullie wel voor jullie medeleven!! Duimen jullie met ons mee dat het niet zo is?
jacqueline wat erg voor je meid en moet je nou nog gaan beginnen met medicijnen of ben je al bezig ik hoop voor je dat je snel weer beter bent :-
:inlove: lucky meid gefeliciteerd zeg :inlove:
De 29ste krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek en dan weten we (hoop ik) of ik het heb of niet. Geen idee hoe dan verder, ligt er denk ik ook aan hoe ernstig de eventuele verklevingen zijn. Geen idee, we laten het maar op ons afkomen.
Dank jullie wel voor jullie medeleven!! Duimen jullie met ons mee dat het niet zo is?
Wij hopen ook heel gauw zwanger te mogen raken van een tweede beeb.
Ik heb stukjes uit mijn topic, “Joepie, de spannende tijd komt er weer aan gekopieërd”.
Even kort vertellen…ik ben zoooo blij.
Lezen jullie maar waarom…
Vorig jaar onze eerste IVF behandeling gekregen en het was meteen raak.Na 3 jaar MM. Uit die punctie hebben wij nog 4 embryo’s ingevroren liggen in het AMC. Inmiddels hebben wij een gezonde dochter. Zij is in Maart 2006 geboren
Pfff bij mij kriebelde het vrij snel voor een tweede kindje en mijn hubbie is het daarmee eens.
Heb vorige maand een afspraak gemaakt in het AMC. Wij konden 8 aug meteen terrecht.
Wij er naar toe, wij dachten , het zal weer lang gaan duren. Natuurlijk weer veel onderzoeken. Nou echt niet hoor. Wat een geluk. Onze toen behandelende arts hebben wij weer en die weet maar al te goed van onze situatie af en die weet ook nog heel goed dat wij vorig jaar van het kastje naar de muur zijn gestuurd en het daarom allemaal heel lang duurde.
Hij wilde weten wanneer ik voor het laatst ongie was, dat was dus op 5 aug. Helaas anders hadden wij meteen deze ongie al kunnen starten, ik was net een paar dagen geleden ongie geworden. Maarja alles op zijn tijd. Ook wilde hij weten wanneer wij van start wilde gaan. Wij meteen samen in koor…nu meteen graag…hahah hij moest lachen en zei…nou familie …bij de volgende ongie meteen bellen om de tp af te spreken en wij kregen meteen een recept mee voor de medicijnen die ik moet innemen als ik ongie ben…met natuurlijk uitleg op een A4-tje.
Jeetje wat zijn we blij.
Nu is het afwachten en ik kan niet wachten op mijn ongie …raar maar echt waar. Ik verwacht mijn ongi op 29 aug.
Niemand weet hier nog van en dat houden natuurlijk ook zo. Eerst maar rustig proberen af te wachten.
Ahum rustig…hmmm hopelijk lukt het mij. Mijn hubbie is iets nuchterder dan ik ben.
Vandaag was het dan zover. 15 september '06.
Van de 4 cryo’s hebben ze de beste 2 voor mijn behandeling gebruikt.
Alles is goed gegaan en ik moet gewoon doorgaan met de medicatie. Nu weer de 2 spannende weken ooit. Op 29 sept, tussen 8 en 9 uur moet ik bloed laten prikken en om 16:00 uur bellen voor de uitslag. :shifty:
Natuurlijk gooien we er eerder een test (rond 1,5 week) tegenaan want zolang houden we het niet vol. Ik in ieder geval zeker niet.
Nou dat was het weer…nu maar duimen en bidden.
Pff ik zie nu al dat ik het tempo van jullie nevernooit bij kan houden :lol:
Wij hopen ook heel gauw zwanger te mogen raken van een tweede beeb.
Ik heb stukjes uit mijn topic, “Joepie, de spannende tijd komt er weer aan gekopieërd”.
Even kort vertellen…ik ben zoooo blij.
Lezen jullie maar waarom…
Vorig jaar onze eerste IVF behandeling gekregen en het was meteen raak.Na 3 jaar MM. Uit die punctie hebben wij nog 4 embryo’s ingevroren liggen in het AMC. Inmiddels hebben wij een gezonde dochter. Zij is in Maart 2006 geboren
Pfff bij mij kriebelde het vrij snel voor een tweede kindje en mijn hubbie is het daarmee eens.
Heb vorige maand een afspraak gemaakt in het AMC. Wij konden 8 aug meteen terrecht.
Wij er naar toe, wij dachten , het zal weer lang gaan duren. Natuurlijk weer veel onderzoeken. Nou echt niet hoor. Wat een geluk. Onze toen behandelende arts hebben wij weer en die weet maar al te goed van onze situatie af en die weet ook nog heel goed dat wij vorig jaar van het kastje naar de muur zijn gestuurd en het daarom allemaal heel lang duurde.
Hij wilde weten wanneer ik voor het laatst ongie was, dat was dus op 5 aug. Helaas anders hadden wij meteen deze ongie al kunnen starten, ik was net een paar dagen geleden ongie geworden. Maarja alles op zijn tijd. Ook wilde hij weten wanneer wij van start wilde gaan. Wij meteen samen in koor…nu meteen graag…hahah hij moest lachen en zei…nou familie …bij de volgende ongie meteen bellen om de tp af te spreken en wij kregen meteen een recept mee voor de medicijnen die ik moet innemen als ik ongie ben…met natuurlijk uitleg op een A4-tje.
Jeetje wat zijn we blij.
Nu is het afwachten en ik kan niet wachten op mijn ongie …raar maar echt waar. Ik verwacht mijn ongi op 29 aug.
Niemand weet hier nog van en dat houden natuurlijk ook zo. Eerst maar rustig proberen af te wachten.
Ahum rustig…hmmm hopelijk lukt het mij. Mijn hubbie is iets nuchterder dan ik ben.
Vandaag was het dan zover. 15 september '06.
Van de 4 cryo’s hebben ze de beste 2 voor mijn behandeling gebruikt.
Alles is goed gegaan en ik moet gewoon doorgaan met de medicatie. Nu weer de 2 spannende weken ooit. Op 29 sept, tussen 8 en 9 uur moet ik bloed laten prikken en om 16:00 uur bellen voor de uitslag. :shifty:
Natuurlijk gooien we er eerder een test (rond 1,5 week) tegenaan want zolang houden we het niet vol. Ik in ieder geval zeker niet.
Nou dat was het weer…nu maar duimen en bidden.
Pff ik zie nu al dat ik het tempo van jullie nevernooit bij kan houden :lol:
Ik duim natuurlijk met jullie mee.
PS sorry voor de lange tekst.
nou een hele weg gegaan en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
O Jacqueline en Anita, ik hoop zo voor jullie dat jullie nu eens snel weer van zo’n wondertje mogen genieten! :-*
Ik lees nog altijd af en toe of er al iets spannends is gebeurd…
Het lijkt allemaal alweer zo lang geleden dat ik hier met jullie meeschreef! (In de tussentijd is wel mijn inlognaam veranderd van cuzzy naar Kirsten…)
Anita, klopt. Ik had mijn banner veranderd. Mijn cyclus varieert van 24 dagen tot ongeveer 31 dagen. Ik heb de banner op de kortste gezet en toen die om was naar de langste :mrgreen:
Maar helaas toch ongi geworden. Dus we gaan vol goede moed naar de volgende ronde!!
Het lijkt mij heel leuk om met jullie mee te kletsen. Ik heb altijd meegebabbelt met de oktobermama’s. Maar het lijkt me leuk om mee te babbelen over zwanger worden van de tweede.
Eerst kort wat over mijzelf. Ik heb al een dochter Zoë gekregen op 11 oktober 2005. Ik heb er toen ongeveer een half jaar over gedaan voor ik zwanger werd en was ervoor aan de pil. Maar ik had wel cyclussen van soms wel 50 dagen!! Nu is dit ook weer hetzelfde. Het heeft voor mij dus geen zin om een banner neer te zetten, want dit aantal dagen haalt tie niet. Ik kan wel een NOD neerzetten, wanneer ik denk ongeveer weer ongi te worden. Door af en toe 's ochtends te tempen kan ik dit wel inschatten. Ik denk nu dat dit ongeveer a.s. maandag zal zijn en ben 6 augustus voor het laatst ongi geweest.
Mijn vraag aan jullie:
Vinden jullie het ook zo anders dan toen je de eerste keer zwanger wilden worden? Ik was er toen zo mee bezig en nu veeel minder.