Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

Babbel

Dat is inderdaad heel anders! Misschien wel precies andersom dan dat ik het nu zal ervaren. Aan de ene kant wel prettig dat je ineens zwanger was, maar aan de andere kant zal dat ook een heleboel stress hebben gegeven of had je er wel op gerekent om zwanger te worden.

Ik baal wel dat mijn cyclussen zo lang zijn. Daarom moet je daarna weer zo lang wachten. Ik heb al de eerste tekenen van ongi :cry:

We zullen zien.

groetjes Mayo

neuhh we hadden er helemaal niet op gerekend.

Ik studeerde nog, mijn vriend (nu hubbie) studeerde nog… we woonden zelfs allebei nog bij onze ouders. (ik was 23) we waren wel al op zoek naar een huis.

Maar we vonden vrij snel een huis, daarna was er weinig stress.

We wilden allebei kinderen, maar we wilden nog 1 a 2 jaar wachten zodat we afgestudeerd waren, goede baan… blablabla.

We zijn nu supertrots op onze meid, zijn allebei helaas nog steeds niet afgestudeerd… beetje vertraging opgelopen… hoe zou dat nou komen? :wink:

En Mayo, heeft de ongi doorgezet?

Tijd niks van mij laten horen druk druk maar met wat :think: :lol:

Tot nu toe geen ongi maar heb wel al sinds gister ongikrampen dus ben bang dat ik vandaag wel ongesteld ga worden.

hoi dames,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ben 11 dagen overtijd en test geeft nog steeds negatief aan. Dus afwachten maar.

Zal me zo ff inlezen hier.

Groetjes Frutsel

Welkom Frutsel! Leuk dat jullie ook graag een 2e kindje willen! Enne…11 dagen overtijd :shock:

Ben je normaal gesproken wel altijd regelmatig ongi?

@Mayo wrote:

Hallo meiden

Het lijkt mij heel leuk om met jullie mee te kletsen. Ik heb altijd meegebabbelt met de oktobermama’s. Maar het lijkt me leuk om mee te babbelen over zwanger worden van de tweede.

Eerst kort wat over mijzelf. Ik heb al een dochter Zoë gekregen op 11 oktober 2005. Ik heb er toen ongeveer een half jaar over gedaan voor ik zwanger werd en was ervoor aan de pil. Maar ik had wel cyclussen van soms wel 50 dagen!! Nu is dit ook weer hetzelfde. Het heeft voor mij dus geen zin om een banner neer te zetten, want dit aantal dagen haalt tie niet. Ik kan wel een NOD neerzetten, wanneer ik denk ongeveer weer ongi te worden. Door af en toe 's ochtends te tempen kan ik dit wel inschatten. Ik denk nu dat dit ongeveer a.s. maandag zal zijn en ben 6 augustus voor het laatst ongi geweest.

Mijn vraag aan jullie:

Vinden jullie het ook zo anders dan toen je de eerste keer zwanger wilden worden? Ik was er toen zo mee bezig en nu veeel minder.

groetjes Mayo

Hoi Mayo :wink: ,

Om eerlijk te zijn begrijp ik helemaal wat je bedoeld, echt waar.

A.s vrijdag tussen 15:00 en 16:00 weten we zeker meer en ik kan het me nog goed herinneren van de vorige keer, toen hebben we dus wel eerder getest…toen wilde we echt (ook) zo graag een kindje. We konden we echt de wwk niet afwachten. Nu zijn we ook nieuwsgierig en is het ook spannend maar ondanks dat hebben we nog niet getest… :eh:

Hopelijk komt het nu niet zo over alsof het 2de kindje niet welkom is.

Ik denk dat omdat we al zo dankbaar zijn met ons meissie en dat we dat helemaal niet verwacht hadden. Lukt het niet met deze IVF poging dan kijken we verder. We wachten nu met spanning af.

Maar het nu een soort van relaxte spanning.

Pfff moelijk uit te leggen. :shifty:

Hallo andere meiden :slight_smile: ,

Jammer genoeg zie ik nog niet echt heel goed nieuws…ik lees en duim heel erg hard voor jullie allemaal en niet opgeven hoor.

Hoi Frutsel,

Welkom hier, ik schrijf sinds heel kort mee hoor.

Jammer dat je test negatief is…zucht. Niet opgeven en ik duim ook voor jou.

Hoi Hoi mirjam B, ben je ongie geworden.

Hai Babbel,

Wat leuk hee en hebben jullie de “smaak” ook :dance: te pakken en willen jullie een tweede kind…geweldig.

Afstuderen kan ook altijd nog hoor. Volg lekker jullie gevoel.

Ik ben wel blij dat deze topic niet zo heel snel gaat. Ik heb eens met een topic meegeschreven en als ik bijv naar het toilet ging dan waren er meteen weer 4 pagina’s bij ahah :lol: :lol: ik overdrijf een beetje hoor maar het ging wel heel erg snel.

Missen jullie de buikjes soms ook. Ik wel…maar daarintegen nu kunnen we lekker knuffelen van onze kleine en dat is nog leuker.

Hee maar ik praat weer teveel.

Doei allemaal.

Hoi passievrucht ben nog steeds niet ongi en op de vraag of ik mijn buik mis jazeker ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn en om hem te showen dus ik hoop dat ik zeer snel weer een mooie buik heb om mee te pronken :mrgreen:

@mirjamB wrote:

Hoi passievrucht ben nog steeds niet ongi en op de vraag of ik mijn buik mis jazeker ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn en om hem te showen dus ik hoop dat ik zeer snel weer een mooie buik heb om mee te pronken :mrgreen:

Hee Mirjamb, Ik duim nog steeds voor je en wij, de meiden die allemaal een tweede beeb willen dat we maar weer gauw mogen showen met onze buikjes.

Ik heb goede hoop.

:pray: :pray:

Nog steeds niet ongesteld dus morgen ochtend gaan we testje doen :pray: :pray: :pray:

@mirjamB wrote:

Nog steeds niet ongesteld dus morgen ochtend gaan we testje doen :pray: :pray: :pray:

Hoi MirjamB :hug: ,

Ik zie dat jij ook nog niet ongie bent…jeetje wat spannend.

Morgen gooi je een test tegenaan. Ik moet morgen bloed laten prikken en daarna nog vele lange uren wachten voor de uitslag.

Hee als we bij elkaar in de buurt woonde konden wij samen testen :clap:

Ik bid voor ons saampjes :clap: hoor

Meid ik :thumbup: en :pray: ook heel hard voor jou!!!

• Sorry ik breek ff in*

Passievrucht: ik :pray: nog steeds voor jullie hoor.

Het ziet er veelbelovend uit als je de :twisted: nog niet hebt gezien.

(ik had allang getest :silenced: :oops:)

Liefs Nellie :-*

meiden

Wat spannend allemaal!

Babbel. Soms lopt je leven anders. Mijn hubbie heeft weleens gezegd. Als ik wist dat een kindje zo leuk was, was ik er al eerder aan “begonnen”. Ja dan is de rest ineens minder belangrijk. Maar je diploma halen is natuurlijk altijd wel erg prettig.

Passievrucht. Wat fijn dat je me begrijpt. Je bent net als ik gewoon zielsgelukkig met je kindje. Dan is een tweede wel wenselijk, maar op een andere manier.

Helaas ben ik maandag ongesteld geworden en niet zo’n beetje ook. Ik moest om de twee uur naar de wc, maar ben ik nu al wel bijna vanaf. Toch weer anders ongesteld zijn zonder pil. Toen was het altijd hetzelfde. Wij gaan dus voor de volgende ronde.

Ik hoop dat ik snel zwanger ben, want ik ben mijn baan zoooooooooooooo zat. Dit klinkt misschien wat vreemd, maar ik wil graag een andere baan. omdat ik nu een vast contract heb, zie ik het niet zitten om te switchen. Stel je voor dat ik in mijn proeftijd zwanger raak, dan willen ze vast niet met me verder. Op mijn huidige werk ligt de ladder zo hoog en wordt er zo op ons gefit dat de sfeer echt minimaal is en ik voel mij hierdoor zo rot in mijn vel. ERg jammer want ik werk er nu al 7 jaar met veel plezier.

Maar ik heb mij voorgenomen als ik een tweede zou krijgen, ik erna een andere baan ga zoeken.

groetjes Mayo

@Maxim wrote:

* Sorry ik breek ff in*

Passievrucht: ik :pray: nog steeds voor jullie hoor.

Het ziet er veelbelovend uit als je de :twisted: nog niet hebt gezien.

(ik had allang getest :silenced: :oops:)

Liefs Nellie :-*

Hee Maxim/Nellie,

Wat leuk om weer iets van je te horen. Alles goed met jullie.

Hoe voel je je ? Lief dat je ook nog steeds voor mij duimt. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig en misschien gooi ik er vanavond wel een testje tegenaan.Ik heb ze niet standaard in huis, expess anders zou ik meteen getest hebben… :lol:

Nogmaals bedankt voor je PB hoor.

Ojee mayo, wat naar dat je ongie bent geworden. Gaan we naar de volgende rond en ik ga heel hard voor je duimen.

Wat wat je omschrijft over je werk dat ken ik ook maar al te goed. Heb het ook niet echt naar mijn zin om mijn werk…ppfff de sfeer om misselijk van te worden maar heb ook een vast contract. Had totaal niet verwacht dat ik die zou krijgen want ik had een jaar contract en werd toen zwanger.

Ik had zoiets van…aangezien we al een tijdje in de MM zitten gewoon doorgaan en dan zien we het wel. En ik raakte zwanger door IVF. :inlove:

tegenwoordig is niets zeker en als je dan iets vast hebt dan zal je dat niet gauw opgeven dus tja ik modder maar gewoon wat aan …

Voorlopig zit ik mijn tijd maar uit bij mijn huidige werkgever.

Doei lieve meiden

Jongens ik heb net al getest en ben zwanger het is echt allemaal nog heel ongelooflijk en had het echt niet verwacht omdat ik nog helemaal geen kwaaltjes heb maar er zat toch echt een streepje :mrgreen:

@mirjamB wrote:

Jongens ik heb net al getest en ben zwanger het is echt allemaal nog heel ongelooflijk en had het echt niet verwacht omdat ik nog helemaal geen kwaaltjes heb maar er zat toch echt een streepje :mrgreen:

Heee meissie,

Ik ben zo blij voor je gefeliciflaptstaart …joepiee

Tja zo zie je maar, je hoeft blijkbaar geen kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn. :inlove: :thumbup:

MirjamB, weet jij misschien met welke test je de hele dag door mag testen en niet alleen in de ochtend.

Een hele dikke knuffel van mij :hug:

Geniet van je zwangerschap, het is je van harte gegund.

MirjamB,

@Passievrucht wrote:

MirjamB, weet jij misschien met welke test je de hele dag door mag testen en niet alleen in de ochtend.

Als ik even mag antwoorden…

Ik weet dat je de test van eigen merk Kruidvat in ieder geval de hele dag door mag gebruiken en de digitale test van Clear Blue ook.

@Jacqueline wrote:

@Passievrucht wrote:

Als ik even mag antwoorden…

Ik weet dat je de test van eigen merk Kruidvat in ieder geval de hele dag door mag gebruiken en de digitale test van Clear Blue ook.

Hallo Jacqueline,

Bedankt voor je antwoord. Heb inmiddels een predictortest gekocht.

Heeft iemand ervaring met de Predictortest…Volgens mij is de test stuk of niet betrouwbaar.

Ik heb net getest en en…ik weet het niet hoor. De test geeft aan dat ik ZWANGER ben. 1 roze stip rechts dat betekend dat ik de test juist hebt uitgevoerd en in het middelste venstertje is ook een roze stip te zien…

Meiden, is het echt waar…kan het niet geloven. Ik wil niet te blij zijn ben bang dat het niet waar is.

Joehoeoeoeoeoeoeoeoeo! Geweldig meis!!! :dance: :dance: :dance:

Het is je van harte gegund!

Ben zo blij voor jullie :mrgreen:

Fantastisch :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: !!!

Liefs Nellie :-* :-* :-* :-*