Chelleke, welkom terug… heb je het leuk gehad? En nu? Eerst operatie of mag je nog een keer?
Bigsby, ik hoop echt voor je meid, echt… dat je niet meer zo lang hoeft te wachten… :hug:
Karin, spannend meid… Denk dat je wel goed geklust hebt…
Krabje… :hug: … :-* (ik snap je wel!)
Lolifant, bijna NOD…hoe voel je je?
Chantalmvb, ook nog een paar dagen…
Dank je wel
Ja we hebben het goed naar onze zin gehad.
Beetje op het park van alles gedaan, zwemmen, bowlen, minigolfen, spelen, gourmetten, spelletjes en we zijn een dagje naar Valkenburg geweest. Maar dat was niet zo’n suc6. Bijna alles was dicht en in de Gemeentegrot stonden we met 5 min buiten ipv 60 min. Ik raakte een beetje in paniek en wou er acuut uit :oops:
Ik schaamde me dood :oops:
Vond het wel heel jammer hoor, maar jezus wat was het donker daar. Meneer liep met een lampje vooruit en wij liepen achteraan door de buggy en we zagen echt bijna niks. Alleen maar wat mensen schimmen voor ons. En ik met mijn angsten was dat niet zo’n suc6 :oops: Misschien volgende keer het treintje proberen. :mrgreen:
Damian heeft het super gedaan en ook reuze naar zijn zin gehad. Ook een paar keer goed boos geweest omdat meneer zijn eigen zin wil doordrijven :naughty:
We klussen gewoon door, heb nog geen oproep gehad
en :hug: voor iedereen
Chel, klinkt leuk en gezellig. Ik weet niet hoe ik in zo’n grot zou reageren. Ben nog nooit in Valkenburg geweest. Verder gaan we door met duimen voor je…
Echt fijn meid dat je het zo goed gehad hebt!!gewoon even lekker weg en genieten
Van die grot wij hebben dat toen met het treintje gedaan lijkt mij minder eng (ik ben ook niet zon held in het donker ben nachtblind en dat vond ik niet zo eng).
Verder heel veel plzier en succes met het klussen nog steeds dus een kansje dat de zwangerschap voor de operatie komt
Liefs
Dank jullie wel :-*
@ Chelleke blij dat je het leuk hebt gehad. Wij zijn 2 weken in Vaals geweest en ook in de 2 grotten. Gelukkig was er toen kerstmarkt want ben ook niet zo’n held in het donker :?
ik hou me even een beetje op de achtergrond want ik weet niet of mijn lichaam me nu voor de gek houdt of dat het wel gelukt is. Kwaaltjes spelen nog steeds op. Heb het de afgelopen 2 dagen erg zuur/misselijk, maar dit schijnt ook te heersen.
Mijn duimen draaien voor iedereen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
heeft iemand hier wel eens die predictor zwangerschapsstick gebruikt. Heb er 1 gekocht die je 4 dagen van tevoren kan doen??
En hij geeft positief aan? :mrgreen:
Ik ken hem niet… ik heb altijd ClearBlue… (heb ik aandelen in… :roll: )
@LZ wrote:
@bigsby wrote:
LZ: ik ken het gevoel, toen wij al ff bezig waren voor nr 2 raakte iedereen om mij heen ook om ste beurte zwanger. Het is idd vervelend, en je bent wel blij voor ze maar je wilt zelf ook zo graag :roll:
Hoe is dat nu voor je dan? Nog veel moeite er mee, of “slijt” zoiets ook?
Tja hoelanger je wacht hoe meer je wilt, maar op een gegeven moment probeer je het maar van je af te zetten en gewoon te zien wat er gebeurd. Maar het steekt wel regelmatig, ik probeer het gewoon een beetje los te laten.
Ik ben ook gewoon heel blij dat we Luca al hebben, we hebben er in elk geval al 1.
En als het 1x gelukt is moet het vast toch nog wel een keer lukken?
Hoi Chel, fijn dat jullie het leuk hebben gehad op de grot na
Zit jij ook weer in de wachtbanken? hoelang nog?
Lolifant: en en heb je stiekem getest??? :mrgreen:
Karin: heb je ook ovulatietesten gebruikt?
had gisteren stiekum getest met een clearblue uit 2008 8) Vond ik nog in de la. Negatief natuurlijk want met die kan je pas testen als je overtijd bent. Durf nu eigenlijk niet zo goed. :?
@bigsby wrote:
Hoi Chel, fijn dat jullie het leuk hebben gehad op de grot na
Zit jij ook weer in de wachtbanken? hoelang nog?
Nee mijn dagen moeten nog komen
Begin maar vast met klussen Chel :mrgreen:
Ff flink aan de bak en dan kun je ook op het bankje komen zitten :lol: :lol:
Lolifant: ik test ook niet meer hoor! zo’n negatieve test is ook niet leuk om te zien :?
Ik hoop dat die van jou over een paar dagen positief is
Bigsby nee geen ovutesten gebruikt begin ik niet meer aan wordt ik helemaal obserdeerd van. Merk het meestal een het slijm maar had nu voor het eerst weer die pijn die ik voor Ivan had ,
Lolifant was die test nog goed dan? zat er geen houdsbaarheid datum op
:hug: voor de negatieve test
Noortje je bent lief :-* hoe voel je je? wanner heb je weer een echo
Chelleke, knuffel voor jou welkom terug :hug:
Liz tja… ik haal ook altijd alles in mijn hoofd qua kwaaltjes moeilijk om het neit te doen
Lolifant, ik snap je wel hoor… dat je niet te vroeg wilt testen… van de ene kant branden de testen in je kastje en van de andere kant negeer je ze het liefst… :hug:
Karin, :-* volgende week woensdag… :shifty:
Chelleke… veel plezier met klussen :thumbup: :thumbup: …
Bigsby, ook voor jou… :hug: … en vooral . Ook jou woorden snap ik echt… over dat slijten… :-*
Dank jullie wel :-*
@bigsby wrote:
Tja hoelanger je wacht hoe meer je wilt, maar op een gegeven moment probeer je het maar van je af te zetten en gewoon te zien wat er gebeurd. Maar het steekt wel regelmatig, ik probeer het gewoon een beetje los te laten.
Ik ben ook gewoon heel blij dat we Luca al hebben, we hebben er in elk geval al 1.
En als het 1x gelukt is moet het vast toch nog wel een keer lukken?
Tja… ik krijg dan altijd het gevoel, en dat lees ik ook op zo’n forum als dit, dat je vanalles van je af moet proberen te zetten - en dat probeer ik op mijn beurt ook weer - maar dat dat eigenlijk nooit lukt. Ik bedoel, ik denk ook dat het beter is als ik er minder mee bezig zou zijn op een bepaalde manier, maar aan de andere kant is het wel de werkelijkheid, al die emoties enzo. Dus waarom zouden we het moeten proberen los te laten, als dat diep van binnen niet kan? Als het toch steekt? Tja… Ik hoop voor jou en anderen (en mezelf) dat we er zo relaxed mogelijk onder blijven en zijn… En het al hebben mogen krijgen van een kindje scheelt ook wel al een beetje!
Nou, volgens mij begint mijn periode.