Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Oh dat is balen!

:frowning:

Sterkte…

:hug: Balen meid :cry: :hug:

Liefs :-*

lolifant dikke :hug:

lolifant :hug:

:cry: jammer lolifant… had zo gehoopt… :hug:

jammer lolifant balen meis

op naar de volgende ronde

nou meiden ik weet het niet meer

verschijnselen zijn er wel en vanmorgen gespuugt

buik is kramperig en in me borsten duidelijk blauwe aders

heb een vroege test gehaald en doe ik vanavond

nod is aanstaande vrijdag of zaterdag

Spannend Chantal :pray: :pray:

Liefs

mijn :thumbup: :thumbdown: draaien voor chantal

(en natuurlijk ook voor de rest)

@chantalmvbrittany wrote:

nou meiden ik weet het niet meer

verschijnselen zijn er wel en vanmorgen gespuugt

buik is kramperig en in me borsten duidelijk blauwe aders

heb een vroege test gehaald en doe ik vanavond

nod is aanstaande vrijdag of zaterdag

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

helaassssssssssssssssssssssssssssss :cry:

negatief getest

dus laat die duivels aub komen

ga nu schaatsen met me dochter

:cry: het klonk allemaal zo positief :frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Liefs :-*

helaassssssssssssssssssssssssssssss :cry:

negatief getest

dus laat die duivels aub komen

ga nu schaatsen met me dochter

:hug: Maareh… niet erg vroeg om al te testen?

ja dat wel maar had een test van merk sensitive en kan 6 dagen voor nod testen

nu dus 2 a 3 dagen van te voren

kan het dan nog positief worden :?

mag ik hier ook alvast meekletsen? normaal klets ik op dit forum onder een andere naam maar ivm meelezers doe ik het nu ff onder deze naam, weet in ieder geval niet iedereen dat we er wellicht mee bezig gaan.

Momenteel doen we het nog met rubbers maar de 2de begint wel te kriebelen.

Welkom :thumbup: :wink:

@bezigebij wrote:

mag ik hier ook alvast meekletsen? normaal klets ik op dit forum onder een andere naam maar ivm meelezers doe ik het nu ff onder deze naam, weet in ieder geval niet iedereen dat we er wellicht mee bezig gaan.

Danhoop ik voor je dat je niet gesnapt wordt. Je mag namelijk maar 1 gebruikersnaam hebben en ik weet van andere meiden dat ze af en toe IP-adressen vergelijken (ofzo iets want ze komen er meestal wel achter).

ja dat wel maar had een test van merk sensitive en kan 6 dagen voor nod testen

nu dus 2 a 3 dagen van te voren

kan het dan nog positief worden :?

toen ik zwanger was van Dorien heb ik ook eerst een neg. test gehad en daarna een pos… en ik heb allebei na mijn NOD getest… het ligt er aan hoeveel hormonen je al in je bloed hebt geloof ik… dus dat kan dan nog wel dacht ik zo

@Tedski wrote:

@bezigebij wrote:

Danhoop ik voor je dat je niet gesnapt wordt. Je mag namelijk maar 1 gebruikersnaam hebben en ik weet van andere meiden dat ze af en toe IP-adressen vergelijken (ofzo iets want ze komen er meestal wel achter).

Pcies ik had ook een dubbel account en die is ook verwijderd…

aaaaaah ik heb al sinds maandag pijn onderin mijn buik elke keer denk ik zou mijn ei misschien zijn maar ik heb echt duidelijk zondag avond mijn ei gevoeld maandag ook nog een beetje maar nu is de pijn anders.

en rekbaar slijm had ik zaterdag en zondag extreem, nu niet meer

bezigebij ik denk dat je niet lang deze mag houden, aangezien krabje ook gesnapt is iig succes met klussen

Duimerdeduim :pray: