Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

LMG Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!

LMG GEFELICITEERD!!! geniet er lekker van!!

Dank jullie wel meiden!!

@ Jet hoe voel je je eigen nu??

@ Juudje hoe is het met jou???

Liefs

ja hier nog geen voortekenen van zwanger zijn… maar moet zeggen dat ik dat bij Dorien ook niet had… dus we wachten rustig af… :-*

Ik blijf heel hard voor je duimen meid!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: !!!

Hopelijk jij ook snel zwanger en ook alle andere dames hier!!

Liefs

@love my girl wrote:

Dank jullie wel meiden!!

Liefs

Hier gaat alles goed, de ene dag wat beter dan de andere… Vandaag een goeie! Besef je het al een beetje je zwangerschap?

@jet1981 wrote:

@love my girl wrote:
Dank jullie wel meiden!!

Liefs

Hier gaat alles goed, de ene dag wat beter dan de andere… Vandaag een goeie! Besef je het al een beetje je zwangerschap?

Hopelijk heb je straks (bijna) alleen maar goede dagen :wink:

Ik vind het eerlijk gezegd nog wel een beetje onwerkelijk terwijl mijn gevoel een aantal dagen geleden al zei dat het ‘‘raak’’ was!Alleen vanmorgen weer flink misselijk boven de wc gehangen toen besefte ik het weer haha!

Liefs

Even een vraagje ik heb gister mijn ei weer eens gevoeld :dance: (iig geen cyclus van 42 maar 32) maar nu hebben we zaterdag geklust , zondag en vandaag. En daarvoor eigenlijk om de dag . Had die van vandaag eigenlijk nog wel zin :oops: :mrgreen:

Juudje ik duim voor jullie :pray:

Kan in ieder geval geen kwaad toch? :smiley:

Volgens mij is het niet altijd zo dat je “je ei voelt” op het moment dat je ovuleert, en kan je pijn hebben vóór, tijdens en/of na je eisprong. Dus voor het geval dat het pijn is tijdens of voor de eisprong zou het nog nét zin kunnen hebben…

Hey karin

Ik heb op meerdere sites toen gezien dat je 5 dagen voor eitje vruchtbaar ben en 1 dag na dus denk wel dat het nog heeft gehad!!

Nu dus weer op het wachtbankje :? hopelijk vliegt de tijd voorbij voor je!!

Liefs

@love my girl wrote:

Ik snap dat wel meid!

Sorry maar dat denk ik niet/ Je zegt dat je snapt, maar dat kun je helemaal niet…

Wel lief bedoeld van je!

Chantal dikke knuffel :hug:

Karin: ik denk wel dat vandaag zin had, je weet nl niet precies wanneer je je ei hebt :wink:

LZ: ik ken het gevoel, toen wij al ff bezig waren voor nr 2 raakte iedereen om mij heen ook om ste beurte zwanger. Het is idd vervelend, en je bent wel blij voor ze maar je wilt zelf ook zo graag :roll:

Joehoe, we zijn er weer hoor :mrgreen:

We hebben het reuze naar ons zin gehad en ben nu bekaf :oops:

Heb ik nog leuke of minder leuke dingen gemist?

:-*

@chelleke fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!! Nu even lekker bijkomen :smiley:

Liefs

Chelleke welkom terug!

:thumbup: :-*

Bigsby als het goed is is die gistergeweest temminste aan de pijn te voelen :think:

Jij in de wachtweken ik duim voor jullie :pray:

@bigsby wrote:

LZ: ik ken het gevoel, toen wij al ff bezig waren voor nr 2 raakte iedereen om mij heen ook om ste beurte zwanger. Het is idd vervelend, en je bent wel blij voor ze maar je wilt zelf ook zo graag :roll:

Hoe is dat nu voor je dan? Nog veel moeite er mee, of “slijt” zoiets ook?

:hug: :hug: :hug: