@chantalmvbrittany,
ik en lmg hebben dezelfde kwaaltjes. Af en toe voel ik ze en dan weer niet.Denk dat als je graag zwanger wilt worden zoals de de meesten van ons, dan heb je kans dat je lichaam je voor de gek houdt.
Maar we bijven duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Chantal ik had dat ook maar werd toch ong…
Echte kwaaltjes komen pas vanaf een week of 5
@ chantal duim voor je meid! maar klopt idd allemaal wel je kunt idd ook last van kwaaltjes krijgen als je graag zwanger wilt worden!!heel vervelend (vind ik ook echt heel vervelend) maar je kunt niks anders doen dan afwachten en je gedachten toch beetje proberen ergens ander op te zetten.
(nu is dat makkelijker gezegd als gedaan) Nu kan ik dat gelukkig wel op dit moment maar ja baal wel waarom dat ik dat kan. hebben echt veel voor onze kiezen gehad de laatste 2 weken
Krabje hoe is het nu met jou meid???
En natuurlijk ook met alle andere meiden!???
Liefs
misschien krijg ik volgende maand ook wel allemaal kwaaltjes, als ik het me maar indenk, en me even in ga leven dat ik zwanger wil worden… want vaak is het wel zo… dan wil je zwanger worden, en dan krijg je kwaaltjes…
Het gaat zijn gangetje. ik sluit me een beetje voor alles af…
Ik kom dingen tegen nu waar ik niet tegen kan.
Dus soms reageer ik daardoor anders, alvast sorry daarvoor
Ik snap dat wel meid!Even vanuit hier een hele dikke knuf voor jou!! :hug:
Liefs
Ik kom even laten weten dat ik net een test heb gedaan en dat hij positief is!
Vind het wel heel leuk maar voel me ook best wel rot vanwege alle meiden hier die ik het net zo hard gun!!!
Ik blijf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor alle meiden hier!!
Liefs :-*
LMG :dance: :mrgreen:
Van harte gefeliciteerd. Meid het wordt je van harte gegund. Geniet ervan.
Hier vanmorgen test gedaan. zo’n nieuwe test voor 4 dg van te voren. Nou met veel moeite een heeeeeel eruug licht streepje. Dus denk zelf dat ik niet zwanger ben. :wall:
Nou lolifant dat klinkt toch ook wel errug spannend!!!Misschien toch ook wel zwanger zou wel heel leuk zijn dan schelen we maar een paar dagen blijf voor je duimen en ook voor alle andere meiden hier!!!
Over paar dagen nog een testje doen dan zou toch het lijntje wel donkerder moeten zijn!!
Spannend hou ons op de hoogte!!
Liefs
Gefeliciteerd LMG , lekker genieten
Chantal dikke knuffel meis :hug:
LMG gefeliciteerd!!! NOg een septembermama of niet?
@Tedski wrote:
LMG gefeliciteerd!!! NOg een septembermama of niet?
Nee net niet als ik het goed heb uitgerekend zou ik 3 oktbober uitgerekend zijn dus net niet!!
Liefs
lmg gefeliciteerd met je zwangerschap
toch zwanger en die kwaaltjes die ik heb had jij dus ook
vraagje : innesteling moet dat altijd gepaard gaan met beetje bloedverlies?
was bij me dochter toen wel
momenteel nog geen bloed of ongie
@chantalmvbrittany wrote:
lmg gefeliciteerd met je zwangerschap
toch zwanger en die kwaaltjes die ik heb had jij dus ook
vraagje : innesteling moet dat altijd gepaard gaan met beetje bloedverlies?
was bij me dochter toen wel
momenteel nog geen bloed of ongie
Dank je wel!! maar over je vraag van innesteling nee dat hoeft niet gepaard te gaan met bloed met esmee geen bloed gehad en deze keer tot op heden ook nog helemaal niks!!
:thumbup: :thumbdown:
Liefs
LMG: van harte gefeliciteerd :dance: :dance:
@bigsby wrote:
LZ: wij zijn al ruim 1 jaar bezig, op een gegeven moment heb je alle kwaaltjes al gehad. En sinds ik daar niet meer oplet, zijn ze er ook niet zo heel erg meer
Ik heb ook regelmatig echt het gevoel gehad dat ik zwanger was, en toen werd ik ongesteld. Sorry maar ik heb geen zin meer om me elke maand erop te verheugen en dan toch weer ongesteld te worden.
Ik probeer wel elke keer de goede moed erin te houden maar dat is toch best moeilijk.
Begrijp wat je bedoelt. Je wil wel de goede moed erin houden, maar telkens als je dat weer doet, en hoopt, is de teleurstelling ook weer erg groot. Heftig hoor, ruim een jaar…
LMG: Gefeliciteerd! Waarschijnlijk kwam daar je relaxte gevoel toch vandaan?
Wat ik me afvraag: hoe gaan jullie om met zwangerschappen om jullie heen? Ik had het niet verwacht, maar ik begin het namelijk soms wel moeilijk te vinden. Sinds dat we “begonnen zijn”, is er elke maand wel iemand dichtbij me zwanger geworden, inclusief zus en meerdere vriendinnen. De meerderheid (!) in één keer raak, de rest max. 3x. Inmiddels wordt het steeds moeilijker om me oprecht blij te voelen, terwijl ik dat wél heel graag wil. Nu is bijv. een van mijn beste vriendinnen zwanger (ronde 2) en normaal gesproken zou ik veel blijer zijn en meer kunnen meeleven. Ik baal daar echt van, dat ik dat niet meer zo voel… Gelukkig kan ik het wel met haar over hebben, maar ik voel me er toch schuldig over.
Hoe is dat bij jullie?
Ohja, vandaag trouwens positieve ovulatietest. Tenminste, dat ligt er aan of dat-ie morgen nóg donkerder is (kan bijna niet) of juist lichter, maar we komen in de buurt! Hartstikke fijn om toch wat meer duidelijkheid over mijn cyclus te hebben, anders bleef het toch altijd een beetje gissen. (En hoe idioot dit ook klinkt: ook heel gaaf om die 2 strepen te zien i.p.v. altijd die ene zielige deprimerende losse streep bij de zwangerschapstesten tot nu toe)
Nu zal ik eens stoppen met het volschrijven van deze pagina :?
@LZ wrote:
LMG: Gefeliciteerd! Waarschijnlijk kwam daar je relaxte gevoel toch vandaan?
Dank je wel!en van dat relaxte gevoel misschien kwam dat daar idd wel vandaan ik wilde me voorhouden dat ik niet zwanger zou zijn vanwege een teleurstelling maar ja mijn gevoel zei ja ik ben zwanger!mijn vriend was er ook echt van overtuigd maar toch stond ik gister wel helemaal te trillen hoor al binnen paar seconden zag ik al een lijntje. Van de week doe ik gewoon voor de leuk nog een keer een testje kijken of het lijntje donkerder is haha.
Hopelijk hebben de ovutestjes straks geholpen
Liefs