Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Dankje LMG!

Voor jou een spannende tijd nu begrijp ik…

Ik hoop voor je dat je gevoelens kloppen…!

Hoe maak je trouwens zo’n banner?

Ik heb geeeeeeeen idee op welke dag ik zit , we klussen gewoon wat en we zien wel :mrgreen: geen gestress effe bevalt me wel eigenlijk.

Ik duim voor iedereen :pray:

@ Lz Probeerde link door te sturen maar pakt hij zo niet dan maar even anders uitleggen!Om de banner te maken ga je naar kindje op komst (kok) forum index dan klik je op hulp is onderweg staat ergens vrij ver bovenin de lijst van forums en daar tussen moet je even zoeken naar banner maken staat geloof ik op de 1ste pagina!Ik hoop dat je er een beetje uit komt!!

idd voor mij nog een paar spannende dagen maar eerlijk gezegd ben ik er nu echt wel vrij relaxt onder van de week niet maar nu wel :slight_smile: we zien het wel laat het gewoon op me af komen haha!

Liefs

Het is wel gelukt dus lz als je op deze link klikt kun je een banner maken!!

Dankje LMG

Hij doet 't!

Fijn dat je relaxed bent… Dat maakt het toch allemaal fijner, niet?

Welkom LZ, hopelijk is het snel raak!

De eerste maanden had ik ook zoveel klachten, en elke keer dacht ik dat het raak was (bij Luca wist ik het gewoon al van te voren) maar elke keer werd ik weer ongesteld. Nu let ik dus absoluut niet meer op al die kwaaltjes.

*** weer even inbreken ;)***

Het probleem met die kwaaltjes is, dat je er pas op gaat letten als je zwanger wilt worden. Ten minste, ik merkte toen ik zwanger wilde worden van Josephine dat ik eigenlijk helemaal niet wist wat mijn lichaam allemaal doet voor ik ongesteld word.

Tja, rationeel gezien weet ik ook dat ik sommige dingen nu waarschijnlijk voel omdat ik er veel bewuster van ben. Voor mijn eerste zwangerschap merkte ik eigenlijk bijna nergens iets van (ook door de pil denk ik), maar nu voelde ik, nadat alles na de bevalling en BV weer op gang kwam, sowieso al veel meer hormonale dingen. Bijna een week voor eisprong en week voor menstruatie heb ik avonden achtereen rugpijn!

Tja. Daar ben je vrouw voor misschien :slight_smile:

Bigsby; hoe lang ben je al bezig dat je niet meer op kwaaltjes let?

Ik kijk iig heel erg uit naar een pos test en dus terecht kwaaltjes!

@bigsby wrote:

Fruttel: is het de eerste keer dat je weer ongesteld bent?

ja ik heb 2 dec mijn mirena laten verwijderen en nu dus de 1e keer weer ongesteld en flink ook

Balen dat je een heftige ongi hebt maar op zich natuurlijk wel fijn om te weten dat je straks lekker kunt gaan ‘‘klussen’’!! :slight_smile:

Even terug komen op die kwaaltjes het is niet zozeer dat ik er nu meer op let want ik kan er gewoon niet onderuit maar ik ben me er wel bewust van dat ik omdat ik pas een paar maanden geleden met de pil gestopt ben dat het daar ook van kan komen, heb ik de vorige keer stoppen met de pil niet gehad maar ja toen had ik ook niet van die heftige eisprongen en die heb ik nu wel dus het kan allemaal haha :wink:

We wachten het gewoon af ben nu lekker relaxt en ik zie het wel!

Ben wel blij dat ik er nu gewoon relaxt onder ben kan het nu ook makkelijker loslaten :slight_smile:

Duimen blijven werken voor iedereen :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Liefs

Wij gaan ook weer aan het klussen. We willen er graag 2 vlot achter mekaar, maar of dat gaat lukken is natuurlijk maar de vraag.

Maar we zijn er allebei klaar voor dus klussen maar :shifty:

Welkom en hopelijk voor jou ook snel zwanger!!

Liefs

LZ en mallivy welkom, hopelijk zijn jullie snel zwanger

Ik denk dat ik ook teveel op allerlei kwaaltjes let en wordt ik straks gewoon ongesteld :think: Maar ik heb wel het idee dat het nu raak is. :pray:

Laat ik het ermaar op houden dat ik straks gewoon ongesteld wordt. Dat is beter voor deze mama. :liar: Mijn duimen blijven draaien voor iedereen:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

groetjes

Spannend lolifant!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: ik hoop echt voor je dat het ‘‘raak’’ is!!

Hier vanmorgen weer flink misselijk begint mijn vriend gelijk al je bent zwanger en ik doe niks anders als ontkennen :? tja ik weet het niet hoor we zullen het wel zien! ik wil er ook gewoon vanuit gaan dat ik morgen gewoon ongi word heb ook al een paar dagen last van een zere onderbuik en als ik er een beetje op druk is het ook hard dus denk gewoon dat da bij het ongi gaan worden hoort. Ik ben er ook vrij nuchter onder maar mijn vriend niet die blijft maar vol houden dat ik zwanger ben is best vervelend. heb hem ook al uitgelegd dat het wel vaker voor komt dat je ‘‘kwaaltjes’’ kunt hebben en toch niet zwanger bent!

Ik heb gelukkig nog een druk weekend voor de boeg dus kan ik er ook minder aan denken, en we hebben op dit moment ook veel rot nieuws te horen gekregen dus 9 van de 10 keer staat mijn hoofd daar meer naar als naar een zwangerschap. We zullen het zien!

:thumbup: :thumbdown: voor alle meiden!!

Liefs

Spannend voor de dames! Blijft altijd onzeker met die symptomen/gevoelens hè. LMG: misschien dat je zo relaxed bent omdat je ergens onbewust denkt/voelt dat het toch raak is nu? Zou mooi zijn als dat klopt hè?

Ik wacht op een pos. ovulatietest. Deze keer voor het eerst mee begonnen. Sinds ma rugklachten die voelen als rond ovulatie, maar test nog altijd negatief. Even licht streepje maar nu niet meer… Ben benieuwd!

spannend allemaal!!!

LZ: wij zijn al ruim 1 jaar bezig, op een gegeven moment heb je alle kwaaltjes al gehad. En sinds ik daar niet meer oplet, zijn ze er ook niet zo heel erg meer :wink:

Ik heb ook regelmatig echt het gevoel gehad dat ik zwanger was, en toen werd ik ongesteld. Sorry maar ik heb geen zin meer om me elke maand erop te verheugen en dan toch weer ongesteld te worden.

Ik probeer wel elke keer de goede moed erin te houden maar dat is toch best moeilijk.

LMG, en Lolifant, spannend hoor! ik ben benieuwd of jullie gevoel het juist heeft :pray: :pray:

Op dit moment heb ik dat gevoel niet zo erg meer hoor maar heb ook niet het gevoel ongi te worden en heb nu zoiets ik zie het wel wil me daar ook niet teveel zorgen over maken nu!kwaaltjes zijn er nog wel maar kan ook van iets anders komen natuurlijk :wink: ik hou jullie iig op de hoogte!o ja mijn nod in mijn banner klopt niet nod is morgen maar heb mijn banner nog niet veranderd :wink:

allemaal nog fijne avond!

liefs

hoi

wat erg opvalt veel plassen

normaal zo af en toe

en een drukkend gevoel bij misselijk wezen maar niet overgeven

akelig gevoel wie heeft dat ook gehad ??

opgeblazen gevoel buik

moet nog 7 dagen