Juudje en Karin :-*
ahhh Krabje wat kl*te zeg :evil: :hug:
Krabje wat kl*te. had het je zo gegund. :hug:
hehe eindelijk. de :twisted: is hier aangekomen. nu eens even zien hoe ik mijn cyclus ga instellen. Is uiteraard pas vast te stellen na een 2e ronde :twisted: maar goed ik denk dat ik gewoon mijn NOD zet op de 18e
Dat is “onze” dag zeg maar in de relatie dus makkelijk ook te onthouden en dan zit je op een gemiddelde cyclus. En dan zien we wel.
Erg fijn iig dat het lichaam alweer dat doet wat het moet doen. Alleen jeetje ik was vergeten hoe erg die :twisted: is. Pff maar goed we moeten er doorheen. Ik ga zo lekker leuk een NOD ticker maken…yeah!
@ fruttel fijn dat de :twisted: zijn gekomen dat je lichaam toch weer aan het werk is!
Heel veel succes alvast straks met klussen
Liefs
fruttel succes met klussen…
voor iedereen die bijna haar NOD heeft :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Fruttel veel plezier/succes met klussen.
Even een update van de wachtbank. Ik weet het niet zeker maar…
Opgeblazen gevoel, ontzettend moe, gevoelige borsten… :think:
Lollifant ik duim voor je!
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
voor lolifant
:thumbup: :thumbup: Voor jou!
Spannend Lolifant
Fruttel: is het de eerste keer dat je weer ongesteld bent?
idd erg spannend lolifant!!
Hier ook het gevoel dat het wel eens ‘‘raak’’ kan zijn :think: eigenlijk zegt mijn verstand nee maar mijn gevoel ja. lekker vaag hé!
Maar steeds meer misselijk ochtend en avond meer plassen, pijnlijke buik anders als echt ongi moeten worden en als ik op mijn buik druk is het bij mijn baarmoeder best gevoelig, en stemmingswisselingen :? is echt heel anders als vorige maand! o ja en vaak als ik op sta zwaar in mijn benen en duizelig. maar ja misschien houd mijn lichaam me weer voor de gek :think: :think: wilde eigenlijk wachten tot volgende week donderdag met eventueel testen maar weet niet of ik dat kan volhouden misschien toch maandag al omdat nod toch eigenlijk zondag is maar we wachten nog maar even!
Liefs
LMG: Ik denk dat je jezelf flink gek loopt te maken. Kwaaltjes komen vaak pas vanaf een week op 5…
Dus doe even een testje, die zal nega zijn en vaak kun je dan ook de knop weer om zetten en daardoor zijn de “kwaaltjes” vaak verdwenen.
Dikke zoen!
Misschien doe ik ook een deze dagen dan wel even een testje, maar vind het gewoon beetje vreemd omdat ik de laatste dagen wel iets anders aan mijn hoofd heb en er alleen af en toe aan denk als ik weer eens flink misselijk ben en als ik hier op het forum ben, en dan denk ik aan wat me eigenlijk naderhand bekeken opvalt! Maar ik zou het leuk vinden als het al ‘‘raak’’ zou zijn , zou het natuurlijk wel beetje jammer vinden als het niet ‘‘raak’’ is maar zou het niet heel erg vinden nog op dit moment! Heb nu ook veel aan mijn hoofd dus zou het nog niet zo erg vinden en dan heb ik ondertussen ook even de tijd om alles op een rijtje te zetten!We zullen het wel zien!
Hoe is het met jullie meiden???
Liefs
lmg misschien houdt mijn lichaam me ook wel voor de gek hoor. Ik wil zo graag dat het raak is deze maand. We zien het wel.
Collega’s zijn net zo nieuwsgierig als ik haha
Succes iedereen. :thumbup:
spannend meiden
nou hier verschijnselen
zoals:
gevoelige borsten pijnelijk
menustruatie gevoel al paar dagen nod is 30 janauri
misselijk maar nog niet overgeven
erg vol gevoel ook geen trek meer in koffie ga dan zowat over me nek
katten liggen telkens op schoot
normaal niet
het vervelendse is :sick:
Voor jou dus ook heel spannend chantal!!Dat wachten is erg vervelend hé?!
Ach ik ben blij dat ik nu van alles aan mijn hoofd heb dus denk er nu ook minder aan
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor alle meiden!!
Liefs
Dag dames,
Ook ik sluit me als nieuweling aan. Ik lees al een tijdje mee maar had de stap naar meeschrijven nog niet gezet. Ik dacht telkens: als het dan nu raak zou zijn zou ik me bijna schuldig voelen. Tot nu toe was het wel vaak een “feest” van herkenning; het zo bezig zijn met je lichaam en alles wat je wel of niet voelt… Pfff… Nu ruim een half jaar “bezig” en ik vind het toch best heel moeilijk soms! Hopelijk scheelt het om af en toe hier mijn hart te luchten. Jullie bij voorbaat allemaal veel succes en op goed nieuws…
Welkom LZ en heel veel succes en plzier natuurlijk ook met het zwanger worden!!hopelijk ben je snel zwanger!!
Liefs