Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Chelleke veel plezier deze week. Waar ga je naar toe? LB??

Chantal volgens mij heb je dan nu je vruchtbare dagen anders zou ik het niet weten.

Tedski volgens mij heb ik het goed ingevuld. 1e dag menstruatie was 26e maar meestal op de 28e (kreeg nu griep dus was mijn cyclus van slag) Cyclys duurt bij mij 31 dg.

Lolifant, ik vergat jou net…

Fijn dat je weekje weg leuk was… Altijd een kansje toch?

Vwb je banner, wat is er fout aan dan?

Laatste dag 28 dec.

Cyclus 31 dagen.

NOD 28 jan. Dat is toch over 11 dagen?

Of zie ik iets verkeerd?

@NoortjeP wrote:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Vandaag of morgen toch? Ik hoop het zo meid…

Ja klopt :pray:

Ik weet niet wat ik er van moet denken, mijn lichaam houd me denk ik goed voor de gek (of doe ik dat zelf :mrgreen: )

@NoortjeP wrote:
Ik blijf voor jullie duimen. :pray: (Duimen jullie ook een beetje voor mij? Klinkt egoïstisch hè? Sorry!)

Doe niet zo raar :naughty:

Duimen draaien zeker wel voor jou :-*

@ Lolifant

Wij gaan naar de Lommerbergen :dance:

Noortje: had niet goed gekeken zie ik nu. Het aantal dagen van de cyclus staat eronder, niet de nod. :oops:

Chelleke ik dacht al dat het Lommerbergen zou zijn.

Ik hoop dat je geen huisje met trappetjes krijgt want dat kregen wij toen Simone 10 maand oud was en in de kinderwagen zat.

Mijn broer is er vorig jaar geweest en het was erg leuk, vooral die indoor speeltuin. Veel plezier in lommerbergen. :smiley:

Noortje je bent lief!!!

En tuurlijk duim ik voor jou! Ik hoop zo dat dit een ontzettend goede zwangerschap wordt

@ Lolifant

Ik ben er ook al eens eerde geweest, toen was het nog CP

We hebben een kinderhuisje dus ik neem aan dat er geen trappetjes zijn :think: :smiley: Gelukkig kan Damian lopen :smiley:

Ik heb er zin in :dance:

Dank je wel :-*

@ chelleke heel veel plzier geniet ervan!!hoe is het verder met je??nog geen ongi? :pray: :pray:

@lolifant fijn dat je vakantie leuk was :smiley: hopelijk is het kleine kansje genoeg :wink: :thumbup: :thumbdown: :pray:

@ noortje tuurlijk blijven we ook voor jou duimen meid!!

@ chantal weer op het wachtbankje nu dus!duim voor je :thumbup: :thumbdown:

@krabje hoe is het nu met je???

alle andere dames hoe is het nu???

Esmee is gelukkig weer een beetje aan het opknappen hebben vandaag van de dokter een antibiotica kuur gekregen dus hopelijk is het snel helemaal weg :pray: verder weinig nieuws hier vanmorgen weer misselijk en af en toe nog wat buikpijn maar verder alles goed hier!

Liefs Stephanie

Nee het is nu nog NOD, hoop dat het zo blijft :pray:

Vind het deze keer reuze spannend, zal een flinke domper worden als het een WOD word :shifty:

ooooh… Chelleke… ik las het ergens anders… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Jammer meid… :hug:

Probeer iig van je weekje weg te genieten… :-*

@ chelleke Balen meid!!! :hug: :cry:

Hopelijk kun je toch nog wel genieten van je ‘‘vakantie’’!!

Liefs hele dikke :hug: :-*

Chelleke; ah wat balen zeg! :hug:

Lolifant; heb jij een cyclus van 31 dagen dan? of wijkt het ook af?

Noortje: tuurlijk blijven we voor jou duimen dat alles goed gaat, en dat je een mooie onbezorgde zwangerschap mag hebben:pray: :pray:

Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan, maar die was nog niet positief, morgen denk ik :think:

Meestal heb ik een positieve op dag 12 (vandaag dus)

Hoi,

Bigsby volgens mijn berekeningen heb ik nu een cyclys van 31 dagen. Maar twijfel er soms wel eens aan. Voor Simone had ik een cyclys van 32 dagen. Dinsdag 12 jan moest mijn ei sprong nog komen volgens de test en donderdag ochtend gaf de test niets meer aan. Heb sinds vrijdag steken in mijn linker lies en voel me erg opgeblazen. :think: Weet niet wat het is.

Krabje hoe gaat het nu met je?

noortje ik blijf voor je duimen hoor.

LmG blij te lezen dat Esmee weer opknapt.

Iedereen op de wachtbank: heb taart neergezet om de tijd door te komen.

gr. inge :smiley:

Chantal… ik baal zoooooo… :cry: :cry: :cry: :hug:

Maar… samen naar gym kan nog…

K.irsten en M.arlies waren ook 2 maand na elkaar uitgerekend… en gingen ook samen naar gym. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:cry: :cry: Helaas we gaan door voor de 3e poging

@NoortjeP wrote:

Chantal… ik baal zoooooo… :cry: :cry: :cry: :hug:

Maar… samen naar gym kan nog…

K.irsten en M.arlies waren ook 2 maand na elkaar uitgerekend… en gingen ook samen naar gym. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* :-* :-* Je bent lief. Je wil niet weten wat voor K*tdag ik heb…

Loop de hele tijd te huilen…

jammer chelleke

op na de volgende ronde

chantal balen meid weer een nieuwe ronde

voor diegene die bijna nod hebben

spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hier idd op de wachtbank :shifty:

@ Chantal (krabje) :hug: :hug: :hug: :cry: :cry: :cry: ik had het je toch zooo gegund meid!!

Hele dikke knuf en :-* voor jou

Dankjewel :-*

chelleke en krabje :hug: en hier ook bijna op de wachtbank…

Neeeeeeeeeeeee chantal :frowning: ooh meis ik had het jullie zooooo gegund :hug: :hug: :hug: