Whoehoeeeeeeeeeeee Noortje gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance:
Hierook Gefeliicteerd Noortje :dance: :dance: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Noortje Geweldig meid GEFELICITEERD!!!ben echt zooo blij voor je!!geniet ervan meid!!(hopelijk kun je dat ook een beetje)
Liefs :-*
Fijne zaterdag allemaal :-*
Wauw Noortje gefeliciteerd meid! Geniet ervan!
Weer in september uitgerekend, leuk zeg!
hopelijk volgen er nu snel meer positieve testers
zou natuurlijk wel heeel leuk zijn
we wachten gewoon lekker (ON)geduldig af haha
Liefs :-*
@NoortjeP wrote:
eh…dames… de test zegt: “zwanger”… :shifty:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=84953
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Lieve Noor, van harte gefeliciteerd meid!!
Wat ontzettend fijn dat het zo snel is gegaan!!
Heb er geen woorden voor, ben echt heel blij voor je!!
Lieve Noortje,
dan ook maar even hier!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik hoop dat je een beetje kunt genieten nu. Meis laat het over je heen komen en geniet zover het kan!
Super!!! Moet er gewoon van huilen, ben zo blij voor je!!!
Enne zie je wel dat je droom bedrog was, je bent zelf gewoon nog eerder zwanger :inlove:
Dikke zoen!
noor gefeliciteerd met je zwangerschap
en dat het de negen maanden vlekkeloos voorbij gaan
voor de meiden die bijna bij hun nod zijn
spannend duimen dat jullie zwanger zijn
hier is het nu wachten en nog eens wachten
laaste keer in vruchtbare periode
:drool:
GEFELICITEERD NOORTJE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
wat super… ik blijf voor je duimen dat alles goed mag gaan!!!
@ chelleke hoe is het meid??al iets van ongi te bekennen?oohh ik hoop zo van niet
@ noortje, hoe is het nu kun je het al een beetje beseffen?en kun je er een beetje van genieten meid??
@ alle andere meiden hoe is het met jullie??zijn er nog meer die bijna tegen nod aan zitten??
Hier erg moe die kleine van mijn is al sinds vrijdag ziek en sinds donderdag slaapt ze erg slecht dus wij ook :?
verder weer ‘‘kwaaltjes’’ dus mijn lichaam zal wel weer een spelletje aan het spelen zijn haha
Liefs
Wauw Noortje gefeliciteerd!!
Ik hoop dat je 9 maanden heerlijk kan genieten.
We zijn terug van een lekker weekje uitslapen. Aan de kust van Belgie lag weinig sneeuw maar was er wel erg koud. Lekker uitgeslapen voor zover mogelijk met een dochter van bijna 3. We hebben maar 1x kunnen klussen omdat ze elke nacht bij ons in bed kruipt. :roll: Dus we zitten wel weer op het wachtbankje maar betwijfel of het wel zin heeft.
Lmg hoop dat de kleine meid snel opknapt en jullie ook weer lekker kunnen slapen.Verder iedereen die ook op het wachtbankje zit, succes. :thumbup:
ps. snap alleen niet wat er nu fout gaat met mijn banner. Nod is 28 jan, niet de 30e?
verlies slijm
weet niet wat dat betekend
het slijmverlies heb ik meestal rond me vruchtbare dagen maar die zijn voorbij
@ LMG
Beterschap voor je kleine :hug:
Hier geen nieuws
@ lolifant
Lekker weekje weggeweest :thumbup:
Wij gaan morgen een weekje naar LB
@ chantal
Ik zou het ook niet weten :hug:
Chantal het kan ook zijn dat je nu pas rond je ei zit. Dat denk ik dan eerder.
we hebben gisteren geklust
dus dat zit wel goed
als me ei nu gesprongen is
Chantal (niet krabje), aan je banner te zien kan je ook nu ongeveer je eisprong hebben. die is 10-14 dagen voor je volgende menstruatie. Toch?
Lolifant, heb je het wel goed ingevuld dan met het aantal dagen dat je cyclus duurt?
@Chelleke wrote:
Hier geen nieuws
Vandaag of morgen toch? Ik hoop het zo meid…
Chantal (wel Krabje), ik ben zoooo aan het duimen voor je, dat kun je je niet voorstellen. Continue denk ik aan je! :-
Chantal (niet Krabje), misschien toch nog iets van je vriend/man? :shifty: … of idd een latere eisprong… :-
LMG, nee ik kan het nog niet bevatten… Zelfs hub niet. We hebben het al wel hier en daar verteld. Vooral met ons verleden en ons toekomstig doktersbezoekjes… Ik hoop zo dat het goed blijft gaan… :? :thumbup: En beterschap voor je meisje… :hug:
Voor de rest…Thanks meiden voor de felicitaties. Ik blijf voor jullie duimen. (Duimen jullie ook een beetje voor mij? Klinkt egoïstisch hè? Sorry!)
Noortje, natuurlijk wordt hier geduimd! Ik hoop zooooo dat het deze keer in een keer goed blijft gaan en dat je gewoon eindelijk eens kan genieten van een zwangerschap.