LMG; wat goed zeg, dat jullie toch voor een 2e gaan!! :dance: :inlove:
Noortje nog steeds geen nieuws?
Monique :hug: :hug:
Noortje, nog geen nieuws?
Nee…nog geen nieuws… ik ga vanmiddag maar eens een multipak testen in huis halen… Ik voel niets iig. Geen ongi maar ook absoluut geen zwanger gevoel.
Hoe gaat het hier verder?
Chelleke? :-
LMG? :-
Karin, wanneer moest jij naar de arts? Vandaag? Ik hoop dat het gewoon opgezette kliertjes zijn ofzo…
Bigsby… :-*
@ noortje je maakt het ons allemaal wel spannend zeg
Liefs
Spannend, Noortje!
hoe is het met de rest van de dames hier???Chelleke heb je het gevoel dat je ongi moet worden of niet? :thumbup: :thumbdown:
Hier nog blijf ik maar spelletjes spelen met mijn lichaam haha bezigheidstherapie
:-* voor jullie allemaal
Spannend noortje,
Ben vandaag geweest, arts dacht aan spieren omdat ik het ook soms in mijn andere borst heb :roll: hij voelde en zag geen rare dingen. Waar hij drukte deed het ook zeer was de spier :oops: goed in de gaten houden moet toch binnen een week weg zijn. ZO niet zit ik er weer.
Ga liever 1x te vaak heen dan te weinig, hij dacht trouwens eerst aan het borstbeen dsu bloeddruk gemeten die was helemaal goed.
Ik denk dat ik vanmiddag even de stad in ga :oops: zal eerst mij monster op bed leggen.
@ karin ik ben wel blij om te horen dat de uitslag vrij goed was hopelijk is nu de pijn ook snel weg!!En dat je volgende week dus ook niet terug hoeft!
Liefs :-*
@ karin toch :thumbup: dat het goed nieuws was… en idd beter een keer te vaak als net die ene keer te weinig…
@ noortje… spannend… :mrgreen: (gelukkig zijn we helemaal niet nieuwschierig) :shifty:
@ Noortje
Spannend meis
Hier geen idee.
Heb regelmatig een wat vervelende gevoel in mijn onderbuik.
Gisteren wat last van mijn (.)(.) Maar nu eigenlijk niet meer.
Kan niet anders doen dan afwachten
@ Karin
Gelukkig voelde en zag de arts niks geks.
Hoop dat je snel van de pijn af bent :hug:
Chelleke ik blijf duimen voor jullie
ik hoop dat 2010 zooon mooi jaar wordt :inlove:
spannend Noortje!!!
@Karin1981 wrote:
ik hoop dat 2010 zooon mooi jaar wordt :inlove:
Jaaaa, dat we allemaal een dikke buik mogen krijgen :inlove:
:inlove: :mrgreen:
daar ben ik het helemaal mee eens chelleke!!hopelijk snel allemaal een positieve test in handen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie allemaal
Liefs :-*
WAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffff!!!
Dank je… :-*
Ik heb Chantal al een smsje gestuurd… :hug:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOORTJEEEEEEEEEEEEE!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
zo ben blij voor je man!!! :inlove: :inlove: :inlove: GEWELDIG!!!
had ik al gefeliciteerd gezegd?? :think:
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Noortje :dance: :dance: :dance: :dance: