lieve meiden
ik wilde jullie nog even bedanken voor de lieve reacties gisteren!het is nu een beetje bezonken en we hebben besloten toch voor een 2de te gaan!we hebben goede moed. mijn vriend moet eind deze maand op voor het 2de deel van zijn vrachtwagen en dan zou hij daar eventueel een baan ik kunnen gaan zoeken (ik hoop het ) en aan de andere kant hij heeft nu nog min 3.5 maand om ander werk te zoeken dus we blijven positief!!
Liefs
LMG… :dance: :dance: :dance: … goed zo! Ik ben blij voor jullie. :hug: :-*
Hier geen nieuws…
dank je wel meid!! mijn vriend zit echt al allemaal te plannen hij heeft al uit zitten zoeken wat hij kan verdienen als vrachtwagenchauffeur en dan gaan we er heel veel op vooruit maar eerst nog maar eens een baan krijgen
Ik wil wel even zeggen dat ik echt heel veel aan jullie lieve woorden gehad heb (en nog steeds)!!
Liefs :-*
LMG fijn dat jullie erover gesproken hebben! (Kan ook wel eens anders zijn he? Sommige mannen klappen dicht en willen nergens meer over praten.) En leuk dat jullie er toch voor gaan! :dance:
Noortje, positief dat je geen nieuws hebt!
Chantal, heb jij nog getest of de pregnyl zijn werk deed of vond je de pijn in je borsten voldoende bevestiging?
ja het is echt fijn dat we het erover gehad hebben al ging dat wel vreemd haha ik zei dan kan ik straks als we meer weten of ik wel of niet zwanger ben misschien wel stoppen met de foliomzuur kwam er ineens uit hoezo dat dan!we gaan er gewoon voor het komt allemaal wel goed ik ben niet van plan om bij de pakken neer te zitten en ik wil snel een andere baan hebben dus we gaan er gewoon voor!!!ik was echt zo blij en vooral omdat hij niet bij de pakken neer gaat zitten en echt zijn schouders eronder zet hij is al vanaf gister heel de tijd vacatures aan het zoeken
dus heb weer beetje het gevoel dat het wel goed komt
Liefs
@ LMG
Dat is fijn nieuws :dance:
@ All
LMG jeetje wat kl*te voor je vriend, hopelijk vind hij snel weer een baan. En wel fijn dat jullie door gaan voor een 2e
Ik moet morgen naar de ha, heb al 1,5 week last van mijn linker borst. Af en toe steken in en een pijnlijke plek :shifty: even na laten kijken
Noortje, nog niet getest dus, spannend meis ik blijf duimen
chantal hoe voel je je
@ karin heel veel succes morgen bij de ha ik hoop dat er niks aan de hand is en dat de pijn aan je linkerborst snel weg is!!!ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Laat je nog wel even iets weten als je bent geweest???
Liefs
LMG wat vervelend dat je vriend straks zonder werk zit… en ik hoop voor jullie dat hij snel weer wat nieuws vind…
hier verder niet zoveel nieuws…
Noortje nog steeds geen :evil: ? hier draaien mijn duimen ook overuren :thumbdown: :thumbup:
spannend voor diegene die tegen hun nod zitten
wij zitten in een spannende periode
want volgends mij ben ik nu vruchtbaar aan worden
nod is 30 januari
eerste ronde
Toi Toi Toi
@chantalmvbrittany wrote:
spannend voor diegene die tegen hun nod zitten
wij zitten in een spannende periode
want volgends mij ben ik nu vruchtbaar aan worden
nod is 30 januari
eerste ronde
Dat word dus lekker klussen heel veel succes meid!!
Hier is mijn lichaam echt rare trucjes met mij aan het uithalen ik word er niet goed van maar ja het vrouwenlichaam blijft een geval apart hé
Liefs
Wat goed van jullie dat je niet bij de pakken gaat neerzitten, en wie weet heeft hij gelijk weer nieuw werk
Noortje: spannend!!!
dank je bigsby het is nu ook allemaal een beetje gezakt en ben blij dat we er toch nog voor gaan hij is nu momenteel druk aan het zoeken naar werk dus wie weet!!!
Liefs
Met zo;n inzet moet het wel lukken
Wij zouden ook een tijdje stoppen omdat ik geen werk had,en omdat ik weer een opleiding ging doen. Maar we besloten toch door te gaan en zouden wel zien hoe we dat gingen oplossen. Terwijl ik met die studie bezig was kreeg ik ook weer werk (tijdelijk) erg druk dus, maar we hebben ons dus voor niks druk gemaakt want ik ben nog steeds niet zwanger geraakt:cry:
Ik wil er mee zeggen dat je niet alles kunt plannen
dat is waar je hebt helemaal gelijk je kunt gewoon niet altijd alles plannen en vooral niet dat alles goed gaat!er is altijd wel iets!!
Maar meid ik hoop voor je dat het nu wel snel raak mag zijn bij jullie!!!
Liefs
ja dat hoop ik ook, alleen heeft dat hopen tot nu toe weinig nut gehad :?
Niet opgeven meid! Blijf geloven, hoe moeilijk dat ook is soms… :hug:
@NoortjeP wrote:
Niet opgeven meid! Blijf geloven, hoe moeilijk dat ook is soms… :hug:
Ik doe mijn best, maar dat is best moeilijk. Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
Dan mag ik nog niet klagen :-*
:hug: :hug: