Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

hij krijgt nog loon t/m april of mei is nog even afwachten en dan zitten we zonder zijn loon!

hij had eigenlijk een contact van 8 jaar dus hij zou nog 5 jaar in dienst zijn maar hij had vandaag een keuring voor een andere vacature samen met nog een aantal andere en die test had hij al een keer eerder gemaakt en toen gelijk geslaagd en die andere hetzelfde verhaal en nu kregen ze te horen dat ze met zijn alle gezakt zijn en eruit liggen!het is gewoon doorgestoken kaart maar ze hebben geen poot om op te staan!dus nu komen we in de malle molen terecht!hij is al op zoek nu naar iets anders dus hopelijk vind hij snel iets anders.

Liefs

@Tedski wrote:

@NoortjeP wrote:
Tedda, geen nieuws… :wink: Krijg wel de kriebels om toch te testen… maar heb geen testen in huis… :mrgreen:

We wachten geduldig af… :angel:

Dat is de enige manier om je drang te onderdrukken denk ik :wink:

Ik vind het spannend, voor jullie, meiden!

:clap: ik ken iemand die dat 2 jaar geleden ook niet had :mrgreen: :angel:

ik volg je hier eventjes, Noortje! :inlove: hoop zo dat je je langste cyclus voorbij schiet, en gewoon zwanger bent!! :pray: :pray: :pray:

gezellig, Chantal was hier sowieso al te vinden (grappig trouwens van die jaartallen!! hopelijk doorbreekt brusje de traditie!! :pray: :pray: ) en zie Tedda nu ook al! :slight_smile:

LMG: wat verschrikkelijk van ze om dat te doen, die test gebruiken om mensen eruit te gooien :snooty:

Hopelijk vind je man heel snel wat anders :pray: :pray: :hug:

Noortje; jeetje 7 jaar :shock: wat verschrikkelijk lang :shock:

Hopelijk gaat het dit keer een stuk sneller en zonder MK’s :hug:

Tedski; ik klets ook nog mee, maar ik ben er alleen s’ avonds :mrgreen:

Ga jij ook voor een 2e?

thanks bigsby echt fijn om hier je verhaal te kunnen doen!!en die lieve reacties van jullie doet me echt goed!!

jullie zijn echt schatjes :-*

Liefs

Bigsby, nee wij gaan nog niet voor een tweede. Ik doe momenteel deeltijd de pabo, en ben met mijn laatste jaar bezig. Ik ben nu met mijn eindstage bezig en pas als de pabo ver af is willen we weer proberen. Het is een beetje druk nu: twee dagen stage, drie dagen werken, 1 avond in de week naar de pabo, opdrachten doen en maken (vooral veel want daar zijn ze op de pabo goed in). Ik volg hier Chantal (krabje) en Noortje, medeseptember 2008 mama’s maar ja kan het ook niet laten te kletsen :lol:

@NoortjeP wrote:

Tedda, geen nieuws… :wink: Krijg wel de kriebels om toch te testen… maar heb geen testen in huis… :mrgreen:

We wachten geduldig af… :angel:

Ik heb er nog wel 2, die kun je zo ophalen :angel: :angel: :angel:

@love my girl wrote:

thanks bigsby echt fijn om hier je verhaal te kunnen doen!!en die lieve reacties van jullie doet me echt goed!!

jullie zijn echt schatjes :-*

Liefs

Tuurlijk mag je hier je verhaal doen, we luisteren en steunen bij alles , niet alleen zwanger worden :hug:

Tedski; haha je stalkt je mede mama;s dus :wink: :lol: :lol:

@Tedski wrote:

Chantal, moet je sowieso een geplande keizersnede na een eerdere ks?

Nee maar das meer een afspraak tussen mij en de gyn na de zware bevalling van Tycho.

Ik krijg met 36 weken een groeiecho, als het kinsje zwaarder is dan 8 pond dan wordt het een ks. Tycho was al 8 pond bij de geboorte dus ik denk dat een 2e dat ook wel is. Dus de kans op een ks acht ik vrij groot

dat is echt fijn om te horen!even schieten nu de tranen in mijn ogen bij het lezen van de mooie woorden van jullie

:-*

@love my girl wrote:

sorry ik kom even zeuren meiden hier is het nog even aankijken of we wel door kunnen gaan om onze wens te vervullen mijn vriend is namelijk net thuisgekomen met het nieuws dat hij op straat gezet word :frowning: en als hij geen ander werk kan vinden kunnen we echt niet rond komen en ook met nieuw werk is dat nog maar de vraag omdat hij dan misschien toch minder gaat verdienen!sorry voor mijn zeurverhaal maar moest het gewoon even kwijt!

Liefs

He meid een hele dikke knuffel voor jullie. Mén wat een K-nieuws zeg!

dank je wel meid!!!

maar hoe is het nou met jou???nog steeds zon last van je (.)(.) of andere vervelend kwaaltjes???

En met de rest van de meiden???

Liefs

Eveline, inderdaad ik kon me 2 jaar geleden niet inhouden :wall: :silenced: :lol:

LMG, daar is KOK ook voor hoor :hug:

Chantal, duidelijk verhaal.

LMG: Nog steeds last van mijn (.)(.)

Ik dacht dat het minder werd maar dat is dus niet zo…

Bigsby: En daar is Ted goed in in stalken :mrgreen: MAar daarbij hebben we een hele leuke club maandamama’s

Eef: Jij ook hier :mrgreen: :-

Ted: :-

hopelijk word dat snel minder meis!!!

Ik ga nu even naar Esmee toe die ligt huilend in bedje en dan kijk ik ook even of ik samen met mijn vriend even lekker film kan kijken ofzo!!allemaal nog een fijne avond en tot morgen :wink:

Liefs

LMG wat een ellendig nieuws voor jullie! :hug:

haha ja dat zal ik echt niet meer vergeten tedda! :inlove: dat jij postte dat je iets stoms had gedaan :inlove:

chantal, ja ik ook ff hier :angel: noortje spotten! :inlove:

@Amy82 wrote:

haha ja dat zal ik echt niet meer vergeten tedda! :inlove: dat jij postte dat je iets stoms had gedaan :inlove:

chantal, ja ik ook ff hier :angel: noortje spotten! :inlove:

aagje

:snooty:

meeleven!

oh ok. dan had ik het verkeerd.

Sorry lieverd, vergeef me :-*

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:-*