Chantal, moet je sowieso een geplande keizersnede na een eerdere ks?
Love my girl, slikte je de pil nog tot 3 maanden geleden?
@ love my girl
Dank je wel
@ Krabje
Dat is grappig zeg :mrgreen:
Nou ik hoop dat je eerder zwanger mag worden hoor
@ All
ja ik ben toen gestopt met de pil moet zeggen valt me erg tegen vorige keer helemaal geen last van gehad maar nu echt heel veel!
Heel vaak misselijk en vorige keer week voor ongi hele pijnlijke tepels en 2 keer flinke buikpijn bij eisprong begon al 5 dagen voor eisprong en eisprong zelf heel erg heftig :? maar daarom ga ik er ook vanuit dat alles gewoon bij het ontpillen komt en dat het nog wel even duurt voor ik zwanger word!!
Liefs
Dat is wel de beste instelling, maar toch kan ik me voorstellen dat het een teleurstelling is als je weer ongesteld wordt.
Chelleke, slikte jij de pil voor jullie weer zwanger wilden worden?
ja denk dat het altijd een teleurstelling blijft ook al stel je je eigen erop in maar goed we gaan gewoon weer wachten en ondertussen hier lekker meelezen en schrijven en duimen voor de andere meiden!!!
Liefs
@Tedski wrote:
Chelleke, slikte jij de pil voor jullie weer zwanger wilden worden?
Ja ik heb een maand of 9 de pil weer geslikt, eigenlijk een beetje dom.
Maar heb nooit hoeven ontpillen, altijd een eisprong gehad enzo. Mijn cyclus is ook eigenlijk niks om over te klagen.
Ik weet niet of het dom is om na een zwangerschap weer met de pil te beginnen. Hoe lang heeft het geduurd voor je zwanger was van Damian?
ik ben ook pas gestopt op het moment dat we ervoor zouden gaan heb ik eigenlijk express gedaan omdat ik er de vorige keer geen last van heb gehad van ontpillen en ik toen ook heel erg snel zwanger was (kon toen ook echt maar van 1 keer komen) en deze keer zullen we wel zien hoe lang het zal duren haha
Liefs
sorry ik kom even zeuren meiden hier is het nog even aankijken of we wel door kunnen gaan om onze wens te vervullen mijn vriend is namelijk net thuisgekomen met het nieuws dat hij op straat gezet word en als hij geen ander werk kan vinden kunnen we echt niet rond komen en ook met nieuw werk is dat nog maar de vraag omdat hij dan misschien toch minder gaat verdienen!sorry voor mijn zeurverhaal maar moest het gewoon even kwijt!
Liefs
Jeetje LMG, dat is even kloten nieuws
Ik hoop dat het goed gaat komen met jullie
Hele dikke knuffel :hug:
@Tedski wrote:
Ik weet niet of het dom is om na een zwangerschap weer met de pil te beginnen. Hoe lang heeft het geduurd voor je zwanger was van Damian?
Bijna 2 jaar
dank je wel meid!!het is gewoon fijn om te weten dat je hier terecht kunt het voelt een beetje alsof jullie echte vriendinnen zijn!!!
Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal
@love my girl wrote:
sorry ik kom even zeuren meiden hier is het nog even aankijken of we wel door kunnen gaan om onze wens te vervullen mijn vriend is namelijk net thuisgekomen met het nieuws dat hij op straat gezet word en als hij geen ander werk kan vinden kunnen we echt niet rond komen en ook met nieuw werk is dat nog maar de vraag omdat hij dan misschien toch minder gaat verdienen!sorry voor mijn zeurverhaal maar moest het gewoon even kwijt!
Liefs
Jeetje meid, wat een gedoe…
Dikke knuffel… ik ga ontzettend voor je duimen dat het allemaal goed zal komen. enneh… waar 3 eten, kunnen ook 4 eten… misschien makkelijk gezegd, maar het is vaak wel zo… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hier verder geen nieuws. :-*
eigenlijk heb je daar ook wel weer gelijk in noortje we zullen het er goed over moeten hebben maar aan de andere kant mijn vruchtbare dagen zijn nu ook al geweest dus hebben toch nog een kans dat we straks met zijn 4en zijn dus risico is nu ook al weet nog niet goed wat we gaan doen maar ook daar zullen we vast wel uit gaan komen!!
Liefs
Vast wel… en vwb spulletjes… Je zit hier op een kindje-op-komst site en hier zijn heel veel vrouwen die heel veel spul ter overname hebben tegen weinig of bijna niets. Dus daar ligt denk ik ook geen probleem… Er is zelfs een topic “gratis” bij aangeboden… :hug:
dank je wel voor je meedenken!!!ik vind het echt dat jullie super meiden zijn!!jullie zijn schatten!!!
Liefs
LMG wat vervelend meid :hug: Maar op wat voor manier wordt hij op straat gezet? Ik bedoel, kan het zo maar of zit het erin dat hij nog wat extra’s meekrijgt?
Noortje, geen menstruatie ook dus nog?
Tedda, geen nieuws… Krijg wel de kriebels om toch te testen… maar heb geen testen in huis… :mrgreen:
We wachten geduldig af…
@love my girl wrote:
dank je wel meid!!het is gewoon fijn om te weten dat je hier terecht kunt het voelt een beetje alsof jullie echte vriendinnen zijn!!!
Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal
:-* :-*
@NoortjeP wrote:
Tedda, geen nieuws… Krijg wel de kriebels om toch te testen… maar heb geen testen in huis… :mrgreen:
We wachten geduldig af…
Dat is de enige manier om je drang te onderdrukken denk ik
Ik vind het spannend, voor jullie, meiden!