Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

pff noortje wat een heftig verhaal zeg :hug: ik duim voor je dat het snel raak mag zijn en dat je een hele mooie zwangerschap zult krijgen :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

voor de rest blijf ik ook duimen hopelijk zijn we met zijn alle snel zwanger!!!

@ krabje hoe is het nu met je???

@ chelleke jou nod komt er toch ook bijna aan???

Hier gister weer buikpijn maar hele andere net of ik ongi moest worden en trok ook door naar mijn rug nu word het weer minder ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam maar ja komt ook wel weer goed hoop ik! heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad 2 dagen na eisprong ongi gevoel of iets dergelijks???

Liefs :-* voor jullie

Ja heb ik ook gehad, 2 weken lang. Dacht toen echt dat het raak was. Helaas was dat niet zo :oops:

Mijn NOD is zondag of maandag. Ben benieuwd. Kan er niks van zeggen want ik voel eigenlijk niks. Heb alleen 1,5 week zeurende gevoel onder in mijn buik. Maar ook dat heb ik eerder gehad en dat liep ook op niks uit. Dus ik verwacht niks.

Ik ga echt heel hard voor je duimen chelleke ik hoop echt zo voor je dat het nu een keer ‘‘raak’’ is!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Tja we wachten dus maar gewoon af met de buikpijn zal wel niets zijn maar ja fijn om te weten dat jij ook dat gevoel kent!!

Liefs

Dank je wel :smiley:

Mijn duimen draaien ook hoor, voor jullie allemaal :thumbup: :thumbdown:

Vind trouwens nu wel dubbel hoor.

Ik hoop heel erg zwanger te zijn maar aan de andere kant, dan gaat mijn operatie voorlopig niet door.

kan me wel heel goed voorstellen dat je daar een dubbel gevoel bij hebt!!maar mocht je niet zwanger zijn en die operatie krijgen wanneer kun je dan weer gaan proberen om zwanger te worden???

Liefs

We klussen gewoon door, maar waarschijnlijk word de maand van de operatie een verloren maand omdat ik toch zeker 10 dgn in het ziekenhuis lig, en daar zullen we maar niet gaan klussen :mrgreen:

haha denk niet dat ze dat op prijs zullen stellen als je daar gaat klussen :wink: maar wel fijn dat je dan toch gewoon door kunt gaan met klussen!!

Toch hoop ik wel voor je op een zwangerschap :smiley:

Liefs

DAmes ik duim voor jullie.

Zelf heb ik al in mijn hoofd wanneer ik ongi ga worden en als ik dat heb wordt ik het ook.

Ik denk dus dat deze poging niet gelukt is

@ krabje misschien komt dat omdat je bang bent voor een teleurstelling ?? maar neemt niet weg dat ik voor je blijf duimen gun het je zo meid!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Liefs

Bang voor een teleurstelling??? Nee denk het niet, tuurlijk zou het heel jammer vinden maar ik ga er toch van uit dat het niet gelukt is.

Heb ook bij voorbaat al gezegd dat ik pas in april zwanger wordt…

ik hoop voor je dat je voor april zwanger word en anders zowiezo in april :wink:

Liefs

Zal even zeggen waarom ik denk dat ik pas in april zwanger wordt.

Hub en ik hebben elkaar leren kennen in 1999.

3 jaar later in 2002 zijn we gaan samenwonen.

3 jaar later in 2005 zijn we getrouwd

Ik zei toen al als het maar niet 3 jaar duurt voor ons 1e kindje komt

3 jaar later in 2008 werd Tycho geboren.

Als ik in april zwanger wordt ben ik in januari 2011 uitgeteld en dat is dus weer 3 jaar later…

Bij ons lijkt alles dus te gebeuren om de 3 jaar

Chantal :hug:

Chelleke, voor jou is dus nu al spannend!

Love my girl, ik weet eigenlijk niet meer hoe het bij Josephine was… maar volgens mij heb ik het ook wel eens gedurende mijn cyclus, dan denk ik: het is toch te vroeg om ongesteld te worden?

De ellende met zwanger worden is dat alle kwaaltjes en klachten zo lijken op menstruatie en als je zwanger wilt worden ga je daar ineens op letten, terwijl je er normaal geen aandacht aan schonk.

Gaan jullie voor een eerste kindje?

dat is wel toevallig allemaal zeg maar ja kan idd wel bij mij is alles met de 23ste :stuck_out_tongue: mijn ouders zijn op de 23ste getrouwd woonde op de 23 mijn zus is de 23ste geboren ik ben ook de 23ste geboren en ik ben nu 23 en mijn officiele nod zou deze keer ook de 23ste zijn toeval :shock: haha nee hoor ik ga er gewoon vanuit dat het niet raak is maar zou toch wel grappig zijn en bij jou ook :smiley:

Ik vind het iig wel mooi hoe het bij jullie is gegaan!!

Liefs

@Tedski wrote:

Chantal :hug:

Chelleke, voor jou is dus nu al spannend!

Love my girl, ik weet eigenlijk niet meer hoe het bij Josephine was… maar volgens mij heb ik het ook wel eens gedurende mijn cyclus, dan denk ik: het is toch te vroeg om ongesteld te worden?

De ellende met zwanger worden is dat alle kwaaltjes en klachten zo lijken op menstruatie en als je zwanger wilt worden ga je daar ineens op letten, terwijl je er normaal geen aandacht aan schonk.

Gaan jullie voor een eerste kindje?

Nee ik ga voor mijn 2de kindje voor mijn vriend wel het 1ste kindje!mijn dochter is van een andere vader die er tijdens mijn zwangerschap vandoor ging was toen ook een soort van ‘‘ongelukje’’ maar ben er super blij mee en mijn vriend en ik willen nu dus een 2de :smiley: maar idd bij mij is het nu ook echt te vroeg om ongi te worden :? en is er is ook nog helemaal geen ongi te bekennen dus we wachten maar gewoon (on) gedudig af haha!!

Liefs

Love my girl, als ik een nieuwe reactie wil plaatsen zie ik geen onderschrift… ik had allang gezien dat je al een dochter hebt… dom :wall:

Hoe lang zijn jullie bezig?

Kletsen hier nog meer meiden mee?

Ik kom natuurlijk inbreken vanwege Chantal en Noortje, wil wel al maar we doen het nog maar even niet. Even nog te druk met school en stage enzo.

Chantal, niet om te mierenneuken, maar in januari 2011 is Tycho 2,5 :wink: Ik snap je verhaal wel hoor :hug:

En ik hoop gewoon dat je ongelijk hebt en dat Tycho en brusje 2 jaar en 1 maand schelen, of misschien wel precies 2 jaar :lol:

Het gaat ook niet om de leeftijd Ted maar om de jaartallen…

1999

2002

2005

2008

2011

wij zitten op dit moment pas in ronde 3 dus we zijn nog niet zolang bezig :wink: daarom ga ik er ook vanuit dat het nog wel even zal duren voordat ik zwanger word maar we blijven gewoon lekker doorklussen en we zien wel wanneer het zover mag zijn.

Eerlijk gezegt hoop ik echt snel zwanger te worden maar gun het eigenlijk meer de andere meiden als ik zo zie hoelang sommige al bezig zijn en wat ze ervoor moeten doen gun ik het hun meer als mijzelf!!!

Liefs

@Tedski wrote:

En ik hoop gewoon dat je ongelijk hebt en dat Tycho en brusje 2 jaar en 1 maand schelen, of misschien wel precies 2 jaar :lol:

Of 2 jaar en 2 dagen…

Als we een geplande ks krijgen met 38 weken…