@ NoortjeP
:thumbup: :thumbdown:
en voor de anderen natuurlijk ook
@ Jolanda
Hoe is het met jou Chelleke?
Hier alles zijn gangetje
Noortje, wanneer zou je wel gaan testen? Ik bedoel stel dat het nu wel raak is, en je wordt niet ongesteld (duh :roll:) na hoe lang ga je dan wel een test doen?
Jolanda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Hier ook geen tijd voor hobby’s, ik ben al blij als ik iets tijd heb voor mezelf :roll: :mrgreen:
Ik werk 32 uur, en heb een peuter rondlopen, en dan mijn huishouden nog!
Ik ga ff lekker tv kijken, dat noem ik pas rust :mrgreen:
Luca ligt ook nog steeds te mopperen in zijn bed, ben er al 2x geweest :?
@Tedski wrote:
Noortje, wanneer zou je wel gaan testen? Ik bedoel stel dat het nu wel raak is, en je wordt niet ongesteld (duh :roll:) na hoe lang ga je dan wel een test doen?
Ik denk in het weekend ofzo… Ben een beetje bang voor teleurstelling, maar ben ook bang voor een positieve test… :wall:
wanneer was je NOD precies noortje??
Ben je bang omdat je bang bent weer een miskraam te krijgen? Weer te beginnen zoals voordat je zwanger was van Stan? :hug:
Juudje, morgen volgens mijn altijd netjes 28 dagen cyclus en zaterdag volgens mijn laatste cyclus :eh: , die was 31 dagen. Dus ik wacht sowiezo tot het weekend.
Tedda, beide… bang voor mk’s, bang voor echo’s, bang voor de hele lange weg… Maar de wens is groter dan de angst! :thumbup:
Noortje,dat is fijn om te horen! Maar ik denk dat ik me kan voorstellen dat het allemaal vreselijk spannend is :hug:
Maar nu je weet wat er met jou aan de hand is, maakt dat de kans op mk’s kleiner?
Nee, voordat ik zwanger werd van Stan gebruikte ik al Fragmin spuiten (vanaf aug 2007) dit heeft de kans op mk’s verkleind. Dit keer heb ik een zwaardere ascal (andere bloedverdunner in poedervorm). Hopelijk kan dit de kans op mk’s verkleinen. Zo niet dan moet ik “een volgende keer” toch weer eerder aan de Fragmin.
Ach ja… ik moet gewoon afwachten en het over me heen laten komen.
Lief dat je vraagt trouwens… :-*
Hoe is het met je meisje? :inlove:
hoe vaak heb je een mk gehad dan noortje???
Ik moest er toevallig vandaag aan denken, vraag me niet waarom, maar dat was op mijn stage. En toen had ook nog eens toevallig Chantal daar iets over gepost op het andere forum.
Met Josephine is alles goed hoor. Het is echt een lekker ding. Lekker aan het kletsen, wandelen, rennen, knijpen :roll:, alles doen wat niet mag :roll: en ze mist me omdat ik momenteel veel van huis ben Nog maar 5,5 week het tempo volhouden wat ik nu heb en dan ben ik van mijn stage af. :dance: Ik vind het superleuk hoor, maar het is errug zwaar op het moment.
Dus nog even doorbijten Tedda… :hug: … je kan het! En petje af voor jou! :thumbup:
Juudje, ik heb voor Stan 3 keer een ma gehad en precies 7 jaar nadat ik de pil liet staan is Stan geboren. Ik heb dus nogal een zh verleden… :?
Week in, week uit follikelmetingen. Inwendige echo’s, 12 keer IUI of zoiets… 3 x zwanger, 3 x mk, 3 x curretage… Toen kwamen ze erachter dat ik een auto-imuunziekte heb en aan de bloedverdunners moest… en toen de zwangerschap, verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging, wekelijkse echo’s, bloed prikken om de 2 tot 4 weken. Een megaspannende 20 weken echo. Vanaf 34 weken heel veel ctg’s gehad…Moest bevallen in Nijmegen (woon in Hengelo) en dan nog de nasleep met Stan… En nu dolgelukkig met Stan en ik heb het er echt voor over gehad, zou het zo weer doen, maar makkelijk was het niet…
zo das idd niet niks… weet helaas wel wat voor angst het met je meebrengt… heb voor Dorien ook 2 keer een miskraam gehad
Ja, helaas weten heel veel meiden wat het is om een mk te hebben… :hug: 't Zou verboden moeten worden… :-*
ja idd… maar hoop voor jou dat het deze keer raak is en mag blijven :-*
:hug: voor jullie
Noortje dikke knuffel en ik denk aan je en duim voor je!