nou hier is de ongi bijna weg… dus wij kunnen weer :mrgreen:
Succes juudje!
ja haha als je het zo bekijkt idd alle moeders zijn full time moeders maar je snapt wat ik bedoel
Juudje succes en natuurlijk veel plzier straks met het ‘‘klussen’’!!!
Wij blijven ook nog even lekker doorklussen
Liefs
Tuurlijk snap ik wat je bedoeld! Maar vond het zo grappig, dus vandaar mijn reactie.
Jij bent fulltime-thuis-mama
haha idd en dat is ook de juiste omschrijving
Hoe gaat het nu met jou???
Liefs
Goed alleen ontzettend zere (.)(.)
Ik wou dat die pregnyl mijn lichaam uit was en ik 2 weken verder was :oops: :oops:
:hug: van mij voor jou!!!hopelijk gaan deze 2 weken snel!!
Liefs
haha als we de tijd nou een konden verzetten, iedere keer als de ongie er weer aankomt dan verzetten we hem naar klus stand, en als klustijd weer voorbij is dan zetten we hem naar de NOD :lol: :lol: Zijn we zo weer een jaar voorbij :lol: :lol:
Ik ga zo sporten, XCO begint om 20;00 uur!
Fijne avond allemaal!
Idd bigsby dat zou wel heel erg fijn zijn als we dat zouden kunnen
Ik baal er nu al van dat ik nu op het wachtbankje zit is pas 1ste dag maar nu gaat het allemaal zolang duren :?
ach ja we overleven het ook wel hihi
Liefs
ja die 2 weken zijn echt het ergst h’e, dat duurt veel te lang.
Dus stort je maar eens ergens in, een hobby bijvoorbeeld :think:
(heb ik al geprobeerd maar dat is niks geworden :roll: :silenced: :mrgreen: )
of gewoon hard werken :lol: :lol:
heb idd ook al een hobby ofzo geprobeerd maar kan het dan echt niet los laten ik hoop dat deze keer die weken snel gaan vooral omdat ik gewoon van de 33 dagen uit wil gaan duurt het nu nog 2.5 week :? pff wat is da lang zeg haha
@juudje1985 wrote:
nou hier is de ongi bijna weg… dus wij kunnen weer :mrgreen:
Toi Toi Toi
@bigsby wrote:
haha als we de tijd nou een konden verzetten, iedere keer als de ongie er weer aankomt dan verzetten we hem naar klus stand, en als klustijd weer voorbij is dan zetten we hem naar de NOD :lol: :lol: Zijn we zo weer een jaar voorbij :lol: :lol:
Als dat zou kunnen :lol:
dank je wel chelleke :mrgreen:
@Jolanda wrote:
@NoortjeP wrote:Chantal, 10 uur is goed… Leuk!
Mijn vruchtbare dag(en) is 30 dec. en dan zou mijn NOD dus 13 januari zijn ongeveer en dan zou ik op mijn verjaardag uitgeteld zijn… :think: :mrgreen:
Maar ik ga niet uit van in één keer raak…
Dan doe je op 12 januari een test en dan is die al positief, mooie dag om te testen :mrgreen: .
Positieve test op mijn verjaardag, kindje op jouw verjaardag :inlove: .
Goed plan :-* .
Eeuuuuuuuuuuh ik ben weer weg :lol: :shifty:
Chantal, mijn NOD is dus morgen of zo… of donderdag… of vandaag… Maar ik ga nog niet testen. Heb echt last van mijn buik, dus ik verwacht de ongi wel. En hoe het verder gaat… Ik word een beetje flauw van iemand op KOK die toch wel steken onder water geeft.
Juudje, veel succes deze ronde…
Bigsby… dat verzetten van de tijd vind ik wel een goed plan, maar laat het aub gewoon lekker lente worden en zomer… Dus het jaar moet niet nog sneller gaan… :thumbup:
LMG, een hobby… :think: Ik heb mijn werk, ik heb een kind van ruim 16 maand… een hobby? Wat is dat? Kun je dat doen in je eigen tijd? Wat is eigen tijd? Oooohhhh die 5 minuten 's avonds dat ik even lui op de bank zit? Ahaaa… :lol: :lol: :lol: … Gewoon wachten meis… :hug:
En dan even hier…
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-
:dance: Jolanda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :dance:
:- :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
van mij ook even GEFELICITEERD jolanda maak er een leuke dag van
En noortje idd haha dat is ook zo als je werk en een kleine hebt dan heb je niet veel tijd voor een hobby ik werk dan wel niet maar heb er ook weinig tijd voor de kleine van mijn vraagt ook de nodige aandacht haha
En tja dat wachten hoort en nou eenmaal bij hé duurt lang maar ja komt ook wel weer goed haha
Maar ik ga voor je duimen meis die buikpijn kan natuurlijk 2 kanten uit maar hoop echt voor je op een zwangerschap dus ik ga flink duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Liefs
Noortje spannend meis ik duim voor jullie.
Tja… gelukkig mag ik weer werken dan gaan de dagen tenminste snel, en hobby is sporten 2x in de week Effe gedachten ergens anders
Noortje Spannend… hier :thumbup: :thumbdown: ik voor je dat je niet ongi gaat worden
voor al de anderen klusze of wachtze :mrgreen:
Jolanda gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Bigsby: Als dat toch eens zou kunnen dan is idd een jaar zo voorbij…
Noortje: Hoe bedoel je dat van die steken onder water??? Mag via pb hoor!
Ik duim voor je!!!
ooooh helemaal vergeten!!! :oops: :oops: :oops: :oops:
JOLANDA GEFELICITEERD
Jolanda gefeliciteerd met je verjaardag