Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

ja denk ook dat ik gewoon die 33 dagen aan houd (net als mijn banner) om een eventuele teleurstelling te voorkomen :stuck_out_tongue:

Maar wel balen dat je waarschijnlijk nog een week last van je (.)(.) zult houden maar ja het is allemaal voor een goed doel hé!! :pray:

Liefs

even snel want morgen gaan we een midweekje weg, dus moet nog hoop dingentjes regelen.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor iedereen die nog op het wachtbankje zit.

Voor alle anderen heel veel succes met de volgende poging.

gr.lolifant

Veel plezier lolifant :dance:

pff hier schieten de dagen niet op, zit pas op dag 4 :roll: :lol: :lol:

@ lolifant geniet ervan meid heel veel plzier!!!

@ bigsby ik ken het als je bezig bent met zwangerschap dan duren de dagen echt lang :? heb ik nu ook echt last van!

ik heb trouwens een vraagje had al gezegd dat ik steeds buikpijn heb nou nu is het echt niet meer te harden kan niet eens recht meer lopen word er echt gek van heb al flinke pijnstilling gepakt en zit met een kruik op mijn buik, eerst was het in het midden helemaal onderin mijn buik toen trok het ook naar links en rechts en nu bij aanraking is het ook weer links midden en rechts onderin mijn buik maar als ik zo zit of loop zit het rechts, denk allemaal dat dit mijn ei is maar ja aan de andere kant vraag ik me af of dat die pijn dan wel zo hevig kan zijn?!hebben jullie daar ervaring mee of weten jullie dit misschien???

Liefs

Moeilijk te zeggen waarom jij zo;n buikpijn hebt, maar het kan heel goed je ei zijn.

Ik heb een aantal maanden ook mijn ei gevoelt ( nou al heeeel lang niet meer :roll: ) maar ik had ook zoo’n pijn dat ik niet normaal meer kon lopen. Ik had elke keer ook positieve ovu testen op dat tijdstip

@LMG, had jij nog getest vorige ronde?

@ karin bedoel je ovu testen???want die heb ik niet gebruikt.

Liefs

nee zw testen, , want als de pijn steeds aan 1 kant zit :think:,

edit, la maar ik zie dat je al aardig ver in je cyclus zit :wall: dan kan het idd je ei zijn

@Karin1981 wrote:

nee zw testen, , want als de pijn steeds aan 1 kant zit :think:,

edit, la maar ik zie dat je al aardig ver in je cyclus zit :wall: dan kan het idd je ei zijn

Ik had bij 1 dag overtijd een zw test gedaan maar natuurlijk negatief.

Ben nu bij mijn banner van 33 dagen uitgegaan maar bij 28 dagen zou het nu idd mijn ei kunnen zijn.

(edit, la ??)

Maar wat zou jij dan denken als het niet mijn ei is omdat je het over die zw test had??

Liefs

la maar is laat maar :mrgreen:

ik dacht als je zoo’n pijn blijft houden dat het niet goed genesteld was (verkeerde plek) maar je bent ook gewoon ongie geweest toch?

@ LMG:

Netjes wachten hoor :naughty: :wink: :hug:

:hug: voor de pijn

@ Krabje

:hug:

@ Lolifant

Veel plezier :dance:

Hier niks bijzonders te melden :roll:

Vanmiddag lekker gesleed

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4227992#4227992

@Karin1981 wrote:

la maar is laat maar :mrgreen:

ik dacht als je zoo’n pijn blijft houden dat het niet goed genesteld was (verkeerde plek) maar je bent ook gewoon ongie geweest toch?

Ok haha maar idd ik ben na 5 dagen ‘‘overtijd’’ ongi geweest :slight_smile: ik hoop eigenlijk ook gewoon dat het mijn eitje is maar ja aan de andere kant als het nog even zal duren voordat het ‘‘raak’’ is denk ik dat ik iedere maand echt gek zal worden van de pijn maar ja ik hoop dat het snel over is die pijn.

Liefs

@ chelleke ik heb net even je foto’s zitten kijken :inlove: :inlove: :inlove:

geweldig!!! :smiley:

En hier ga ik vanavond op tijd naar bed en hopelijk is dan de ergste pijn morgen weg of helemaal :slight_smile: zou helemaal goed zijn :stuck_out_tongue:

Liefs

Dank je wel :thumbup:

:hug:

goedemorgen lieve meiden!!

:dance: misschien juig ik wel te vroeg maar de buikpijn is bijna helemaal weg :dance: alleen nog een beetje een beurs gevoel in mijn buik maar dat komt ook wel weer goed!

Denk toch dat het gewoon mijn eisprong was :wink: denk alleen niet dat ik mijn banner ga aanpassen :stuck_out_tongue: en ondertussen blijven we natuurlijk gewoon door klussen mocht het toch iets anders geweest zijn al denk ik dat niet :wink:

Hoe is het met jullie???

Liefs

LMG, fijn dat de buikpijn weg is… Ik had je anders toch even aangeraden om naar een arts te gaan. Even checken. En ik dacht aan blaasontsteking… Maar goed, op het wachtbankje dus! :pray:

Chantal, mijn duimen werken weer volop voor je! :pray: :pray:

Chelleke, ik ga zo even naar je foto’s kijken, maar die moeten wel mooi zijn, met zo’n mooi ventje! :inlove:

Lolifant, veel plezier! :dance:

Bigsby, duurt lang hè? Dat wachten… Ik ken het :eh: … :roll: :-

Karin, hoe gaat het met jou? :-

Hier een goed weekend gehad. Stan was niet weg te slaan bij de sneeuw. Wilde niet naar binnen, rende achter een buurjongetje aan… Haha… En hij was dus om half 6 gisteren al munt. :inlove:

Nu weer werken… pfff… Ik heb weer dezelfde moeite met werken als vorig jaar. Vorig jaar had ik tot oud-en-nieuw verlof/vakantie en begon ik in januari. Toen had ik zo’n moeite met Stan achter laten bij mijn moeder. Moeite met het idee: kinderwens en dan je kind afgeven om te gaan werken :wall: . En nu voel ik dat weer. Net zo als vorig jaar. Stom? :?

:-* :-* allemaal…

Mooi zo LMG :dance:

Fijn dat jullie een goed weekend hebben gehad Noortje :thumbup:

Werk ze.

Ik moet zo peuterzwemmen met mijn kereltje.

Vanmiddag naar het ziekenhuis.

Fijne dag allemaal :-*

@NoortjeP wrote:

Nu weer werken… pfff… Ik heb weer dezelfde moeite met werken als vorig jaar. Vorig jaar had ik tot oud-en-nieuw verlof/vakantie en begon ik in januari. Toen had ik zo’n moeite met Stan achter laten bij mijn moeder. Moeite met het idee: kinderwens en dan je kind afgeven om te gaan werken :wall: . En nu voel ik dat weer. Net zo als vorig jaar. Stom? :?

Nee hoor helemaal niet stom, heel herkenbaar! :hug:

Hoe gaat het met jou? Hoe lang nog tot nod?

fijn dat je een leuk weekend hebt gehad noortje en idd ik snap je gevoel wel!!ik ben fulltime moeder maar ik heb ook een tijdje gewerkt en toen had ik dat gevoel ook heel erg!!

Ben echt blij dat de buikpijn bijna weg en en nu kan ik ook lekker ook het wachtbankje zitten :? wel fijn natuurlijk dat waarschijnlijk cyclus korter is maar die 2 weken duren toch altijd zoooo lang :? :stuck_out_tongue: maar ja komt ook wel goed haha!

Liefs

@love my girl wrote:

ik ben fulltime moeder maar ik heb ook een tijdje gewerkt en toen had ik dat gevoel ook heel erg!!

Ik ben ook fulltime mama hoor, maar ik werk wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vond het zo grappig staan en moest er even op reageren