@NoortjeP wrote:
Het is een maat 92 trouwens, en de armen en benen zijn wel aan de lange kant, maar qua romp zit hij perfect. Had niet kleiner gemoeten…
Zal ook eens een foto maken met kind erin… :inlove:
:inlove: :inlove: ziieeeeeeeeeeeenn!!
@NoortjeP wrote:
Het is een maat 92 trouwens, en de armen en benen zijn wel aan de lange kant, maar qua romp zit hij perfect. Had niet kleiner gemoeten…
@ krabje ik heb gister nog wel even op het forum gekeken en zag je verhaal staan maar was via telefoon heb geprobeerd te reageren maar lukte niet :? maar allemaal wel spannend meid zal morgen echt wel weer spannend worden voor je :thumbup:
O ja en het lijkt mij idd ook wel grappig dat je dat zo kan zien dat deukje
@ noortje Kaai leuk pakje :D:D
Wij zijn weer druk met klussen eens in de 2 dagen en dan zien we het wel of dat het gewerkt heeft! hou me ook nooit zo bezig met da slijm maar nu viel het met op maar is alweer weg hoor :? dus snap er toch niks van en blijven gewoon lekker klussen op goed geluk
Hoe is het met de rest van de dames??
Liefs
@NoortjeP wrote:
Noortje ik duim voor je.
Enne idd even een foto mat Stan in het pakje showen :inlove: :inlove:
Leuk pakje trouwens.
Enne wbt vertrouwen, eerst morgen even afwachten. Wil eerst weten wat de zaadkwaliteit is.
Jolanda: Jij mag best meekletsen hhor!
Enne slijmverhaal is voor mij duidelijk. Ik heb nu ook heel veel doorzichtig slijm in combi met buikpijn. Daardoor weet ik dat mijn ei eraan komt. Nu we met iui bezig zijn werden daardoor ook mijn vermoeden bevestigd dat het idd van mijn ei komt.
Maar moet wel zeggen dat ik dit voor mijn zwangerschap nooit zo heb gemerkt
Kom even inbreken.
Noortje, wat ellendig meid. :hug: :hug:
Krabje, succes morgen!! (ook hier maar :lol:)
Ben weer weg… hoewel het hier ook kriebelt hoor :lol:
Haaaai Ted, gewoon alvast gezelli meekletsen!!! :-*
Wahaha, ja wel verleidelijk, maar anders kom ik gewoon jou en noortje stalken. Zie dat jullie nog een stalker hebben (of twee :P)
Gewoon lekker kletsen hier! Je wil toch op den duur
:silenced: Op korte termijn
voor een 2e kindje gaan. Kun je nu vast meekletsen
Ach stalkers, die septembermama’s die stalken alles en iedereen
hahahahaha ben zelf geen haar beter :mrgreen: :mrgreen:
Ja ik wil wel maar ja handig is het allemaal niet.
Rare wezens die septembermama’s…
@Tedski wrote:
Ja ik wil wel maar ja handig is het allemaal niet.
Rare wezens die septembermama’s…
Komt wel goed hoor Ooit…
Dikke :hug: en :-* allemaal en heel veel :thumbup: pjes
Meekletsen kan toch altijd?
hier mijn ventje in zijn skipak… :inlove: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=84700
Fijn weekend allemaal… :-*
Vanmorgen de iui gehad.
We hadden er allebei geen goed gevoel bij. Hub vond de opbrengst erg weinig. Dus met lood in de schoenen naar de gyn. Daar aangekomen kregen we te horen dat er 5x zoveel zwemmers waren als de vorige keer :dance: :dance: :dance: :dance: pffff hele opluchting.
Moet haast wel een goed teken zijn, vandaag is het 2 jaar geleden dat ik positief testte van Tycho
Sinds gisteren ook last van de pregnyl, ik heb last van zere (.)(.)
Krabje spannend meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier nog steeds buikpijn :? maar we zijn de laatste dagen goed aan het klussen :mrgreen:
Liefs
krabje spannend hoor… ik blijf :thumbup: :thumbdown: … nu moet je 2 weken wachten?
Spannend weer Krabje, nou dat het gelijk raak is :mrgreen:
Noortje: mooi pakje hoor! staat hem super goed :inlove:
Wij konden niks vinden dus hebben wij een regenbroek besteld, dat werkt ook goed, Luca heeft het nu niet zo koud meer :mrgreen:
@Krabje wrote:
Vanmorgen de iui gehad.
We hadden er allebei geen goed gevoel bij. Hub vond de opbrengst erg weinig. Dus met lood in de schoenen naar de gyn. Daar aangekomen kregen we te horen dat er 5x zoveel zwemmers waren als de vorige keer :dance: :dance: :dance: :dance: pffff hele opluchting.
Moet haast wel een goed teken zijn, vandaag is het 2 jaar geleden dat ik positief testte van Tycho
Sinds gisteren ook last van de pregnyl, ik heb last van zere (.)(.)
@ krabje hoe gaat het nu???nog steeds last van je (.)(.) ???
duimen blijven hier hard werken!!!
Hier nog steeds flinke buikpijn maar eerst zat het helemaal in het midden toen in heel mijn onderbuik en nu vooral rechts :think: ik hoop natuurlijk echt dat het mijn eitje is we zijn goed aan de klus nu mocht het mijn eitje zijn en we gaan gewoon door met klussen mocht het niet mijn eitje zijn :mrgreen:
Wat vervelend zeg dat we moeten klussen :mrgreen:
Vraag me nu alleen wel af als van de week die buikpijn weg is of dat ik dan ook echt tot de 33 dagen kan wachten met niet testen of dat ik dan gewoon weer van 28 dagen uit zal gaan
Liefs
LMG: Ja heb nog steeds zo’n last van de (.)(.) maar het duurt nog een week voor de pregnyl is uitgewerkt. Dus tot die tijd zal ik wel last blijven houden.
Ik zou als ik jou was gewoon die 33 dagen aanhouden voor je kan testen. Dan weet je het zeker en heb je ook niet de kans dat je te vroeg test.
Hoe is het met de rest? Iedereen een fijne dag vandaag!