Noortje dat is wel heftig zeg is wel erg dubbel op deze manier het nieuwe jaar in gaan sterkte ermee zal toch ook voor jou wel moeilijk zijn.
Ik zit hier weer met een vraag :? ik was deze maand eigenlijk van cyclus van 33 dagen uitgegaan maar ik begin nu weer te twijfelen kreeg gister al buikpijn en nu heb ik het idee dat ik vruchtbaar cervixslijm heb :? nu weet ik niet meer wat ik moet denken zou dan nu ergens mijn ei zijn of toch pas volgende week ? :?
Liefs
Ik durf het je niet te zeggen
Word goed klussen
Ja we blijven gewoon goed klussen we doen het nu eens in de 2 dagen dus vanavond weer en ga zo maar verder hopelijk met goed resultaat maar vond het wel heel vreemd maar ja kan ook komen dat mijn cyclus nog helemaal in de war is natuurlijk! ach ja misschien word mijn cyclus nu wel korter weer of toch nie of zwanger :mrgreen:
We wachten maar af en ondertussen gaan we gewoon weer lekker aan de klus
Liefs
Ja, dat is heel moeilijk.
Chelleke, jij had toch ook je vruchtbare dagen rond 30/31 dec.? Hoe lang hou je aan voor je cyclus? Ik dacht gewoon aan 2 weken na eisprongā¦
LMG, blijven klussenā¦ en er ook van blijven genietenā¦!!! En dan maar weer hopen en duimenā¦ :-*
Ik houd 28 dgn aan.
Toen ik ovutesten deed werd ik meestal 15 a 16 dgn na positieve test ongi.
Ik had deze maand nog 1 test en die heb ik op dag 12 (1 januari) (of was het dag 13 :think: ik weet het niet meer :oops: ) gedaan geloof ik en die zag er wel posi uit, maarja zeker weten doe ik dat niet want ik heb geen vergelijkingsmatriaal :think:
Nou noortje en chelleke dat word voor jullie beide dan weer heel erg spannend die week voor nod is altijd zo rot dan zit je maar zo op het wachtbankje :? maar hier gaan de duimen alvast draaien voor jullie :thumbup:
Zijn er nog meer meiden die bijna hun nod hebben???
Hier is de cervixslijm weer ver weg :shock: snap er echt helemaal niks meer van ach ja gewoon door gaan met klussen is ook leuk en dan wachten we gewoon weer af
Liefs
Ik heb dat slijm nooit gesnapt hihi
Heb het maar 2 keer ofzo heel duidelijk gezien.
En inderdaad dat wachtbankje is zo niet leuk :roll:
nee dat slijm heb ik ook nooit gesnaptā¦
ik eigenlijk ook niet maar vanmorgen was het echt zo overduidelijk en nu ineens niet dacht dat ik het snapte maar toch weer niet
Ja het wachtbankje is echt geen pretje ik zit er gelukkig nog niet maar ja komt er straks ook weer aan :?
Liefs
Tjaā¦ dat slijm het is ook rekbaar als je dag ervoor geklust hebt dus dat schiet ook niet op. Maar vorige maand en die maand ervoor was het extreem en het klopte met mijn ei
chelleke ik duim voor jullie :hug:
Ja precies, ik zie ook meer meuk van vriendlief als c.slijm :mrgreen:
Dank jullie wel :-*
dankje wel voor de knuffels dames, dat doet toch ff goed :-*
Ik heb het vanmiddag ff doen vergeten door ff lekker flink te gaan shoppen :lol: :lol:
We hadden 2 1/2 verplicht betaald vrij ivm de jaarafsluiting :dance: :dance:
Noortje; wat een rotnieuws zeg :hug:
Noortje: wat een K*t nieuws zeg! Dikke knuff!
Enne foto van skipakje???
Vanmorgen weer een fm gehad. Rechts zat een follikel van 17 mm en nog een paar kleintjes, links niks.
Vanavond een pregnyl spuit gehad en zaterdag is de iui.
De gyn die ik had vroeg of ik met Tycho een ks had gehad. Hij zag een deukje zitten in mijn bm. Hij liet het me zien, heel grappig een mooi streppje met een deukje waar idd het litteken van de ks zit.
oooh spannend weer krabjeā¦
begin alvast met :thumbup: :thumbdown:
Noortje had je verhaal helemaal gemist. Wat een k ziekte is het ook :hug: :kaars:
Chantal heeel veel succes morgen ik duim voor jullie :hug:
Dank jullie wel!
Karin: Tis zaterdag
@Krabje wrote:
Dank jullie wel!oeps :oops: :oops: zat met mijn hoofd al bij vrijdag :mrgreen:
Karin: Tis zaterdag
Hahaha geeft niks hoor
Chantal, spannendā¦ Ik ga voor je duimenā¦ Heb je er zelf vertrouwen in? :-*
Dat slijmverhaal snap ik ook niet hoorā¦ Ik klus op de gokā¦ :mrgreen: ā¦
Bigsby, wat heb je gekocht?
Dit is het pakjeā¦
Het is een maat 92 trouwens, en de armen en benen zijn wel aan de lange kant, maar qua romp zit hij perfect. Had niet kleiner gemoetenā¦
Zal ook eens een foto maken met kind erinā¦ :inlove: