Nou karin :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dus het kan nog!!!
Hou ons op de hoogte!
Liefs
ohhh Karin wat spannend!! :inlove:
@juudje1985 wrote:
Hier gaan we door naar de volgende ronde… (wat ik ook al verwacht had)
:thumbdown: :hug:
Karin spannend zeg. Ik blijf doorduimen. wanneer wil je evt. gaan testen?
Juudje knuff!
Lautje: Dank je :-* Je bent lief!
dank jullie wel allemaal… :-*
Karin :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@ karin, hoe is het nou meid?nog steeds niks doorgezet??? je laat het allemaal wel spannend hoor!!
@ bigsby hoe is het nou???ben wel benieuwd hoor
Liefs
hier heeft het eindelijk doorgezet nieuwe ronde nieuwe kansen
, ik weet niet of koorts oorzaak kan zijn dat het langere duurde :think:
Juudje balen meis :hug:
@ karin :hug: :hug: balen meid ik had er eerlijk gezegd echt goede hoop op dat het wel gelukt was bij jullie!maar je hebt iig nu wel meer zekerheid en idd weer een nieuwe ronde!!
Ik moet zeggen dat deze ronde ook al is die pas net begonnen wel wat relaxter is bij mij en mijn vriend. Heb het idee dat we er nu meer van kunnen genieten. Ik wil graag maar mijn vriend nog liever dus hopelijk mag het snel ‘‘raak’’ zijn bij ons!!
Heeft iemand trouwens ervaring met buikpijn helemaal onder in de buik in het midden vooral als je er aan komt :? Zou dit misschien teken van ‘‘ontpillen’’ kunnen zijn ?? Dokter zei vorige keer dat het mijn eisprong was maar had er meer als een week last van vond hij wel vreemd maar toch was het de eisprong :doh: En op zijn vroegst bij een cyclus van 28 dagen zou ik zondag mijn eisprong hebben en bij de 33 dagen die ik deze keer had zou dat volgende week vrijdag zijn :? snap er niks meer van ook blijf ik last houden van misselijkheid :o
Liefs
@Karin1981 wrote:
hier heeft het eindelijk doorgezet nieuwe ronde nieuwe kansen
, ik weet niet of koorts oorzaak kan zijn dat het langere duurde :think:
:( :thumbdown: :hug:
Karin balen zeg. Dikke knuffel!
Morgen mag ik weer naar het zkh voor de fm. Denk dat ik morgen ook pregnyl moet laten spuiten, dus maar even oppas regelen dan…
heel veel succes morgen in het zh krabje!!!laat je ons nog weten hoe het was??
Liefs
Ja hoor, maar dat wordt wel morgenavond.
Moet om half 10 werken tot half 6. Daarna naar huis en wachten op mijn kleine man die teruggebracht wordt door opa en oma.
Zodra ik dan tijd heb laat ik het weten.
is goed meid dan wachten we tot morgenavond af!!ben wel benieuwd hoe het was!!hou het in de gaten!!Heel veel succes morgen meid!!
Liefs :-*
Dank je :-*
juudje: balen meid :hug:
Nou hebben we onze nod op dezelfde dag
Karin: hopelijk zet het bij jou niet door
Krabje: succes morgen :thumbup:
Helaas ben ik ook ongesteld geworden vanmiddag
@ bigsby :hug: :hug: balen meid!!!echt klote!!hopelijk heb je deze ronde dan meer geluk meid!!
Liefs
Bigsby dikke knuff!
Bigsby :hug: :hug:
hè bah… heeft dan niemand geluk deze ronde?
Karin, hele dikke knuffel… :hug:
Bigsby, hele dikke knuffel… :hug:
Juudje, hele dikke knuffel… :hug:
Chantal, heel veel succes, hopen dat de follikel goed is gegroeid!
LMG, een positieve nieuwe ronde dus… :-*
Chelleke, volgens mij lopen wij redelijk gelijk qua cyclus. Nog een weekje of niet?
Hier gisteren heerlijk in de sneeuw gewandeld. Stan op de slee… :inlove: … en af en toe wilde hij zelf de slee trekken… haha… en maar boos zijn als hij dat touwtje liet vallen… Lekker ding!
Ook heb ik op mp nog een leuk skipakje gescoord. Voor maar EUR 7,50… :dance:
Mag ik nog even iets kwijt… :shifty:
29 dec kregen wij bericht dat één van hubbies duikmaten ernstig ziek is. Longkanker… Is niet meer te behandelen… Ze gaan vandaag overleggen in een team en morgen krijgt hij te horen wat er nog te doen is aan voornamelijk pijnbestrijding/levensverlenging…
En zo had oud-en-nieuw dit jaar toch wel een zwart randje voor ons. Zo wens je iedereen gelukkig nieuwjaar en dat terwijl je in je achterhoofd weet je dat het zijn “laatste” jaar is… :kaars:
Oh wat vreselijk
Wat een :silenced: ziekte is het toch ook hè
Heel veel sterkte :hug:
Ik moet nog een dag of 10 a 11 geloof ik :think:
http://www.mijnkalender.net/banners/872395260.gif