:-* :-*
Chelleke ik duim voor je!
Karin; Nog geen teken van naderende ongi? Ik duim voor je
Ja ik ben benieuwd, wat komt eerder een operatie of een zwangerschap :mrgreen:
Als ik niet zwanger raak word ik binnen 3 mnd geopereerd
en als ik wel zwanger raak kan het nog zo 1,5 jaar duren
Ik hoop op die zwangerschap!
Ik veriles wat oud bruin bloed denk dus dat mijn ongie gaat beginnen
@Krabje wrote:
Ik hoop op die zwangerschap!
Ja dat hoop ik eigenlijk ook
al is die pols ook niet alles zo :shifty:
@ karin :thumbdown: :hug:
Karin: hopelijk zet het niet door
Chel; ik hoop ook dat je eerst zwanger bent, anders moet je weer zo lang wachten :roll:
Krabje: spannend! hopelijk groeit hij nog ff flink door!
Welkom Chantal!
Hier is het spannend, word ik morgen wel of niet ongesteld :shifty:
Of misschien zit ik dit keer wel weer op 28 dagen :think: ik hoop zoooo dat het nu eindelijk eens raak is
Ik hoop met je mee meis
Bigsby ik duim voor je
Bigsby ik duim voor je meis
Hier draaien de duimen ook voor je Bigsby! :thumbup: :thumbup:
Mijn duimen draaien hier op volle toeren…
enne Karin :oops: voor jou een standje harder deze keer. Misschien helpt het :roll:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ga zo lekker een weekje vrij plannen, moet alleen nog even een leuk parkje zoeken met leuke dingen voor de kleine. Nou ja, kleine :think:
karin en monique, ik duim voor jullie allebei!!!
pff ik zie al dat mijn duimen ook weer overuren moeten draaien haha hopelijk werkt het ook ga extra hard duimen voor jullie dames!!!
@ karin hopelijk zet het niet verder door of is het ondertussen al wel doorgezet???
@ chelleke hopelijk ben je deze ronde dan ook echt zwanger zou balen zijn als je straks zou moeten wachten om weer verder te klussen!!
Bigsby :thumbup: :thumbdown:
Krabje :thumbup: :thumbdown:
En natuurlijk ook voor alle anderen die ik nu misschien vergeet :?
Liefs en dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier gaan we door naar de volgende ronde… (wat ik ook al verwacht had)
voor de rest allemaal veel succes!!!
@juudje1985 wrote:
Hier gaan we door naar de volgende ronde… (wat ik ook al verwacht had)
voor de rest allemaal veel succes!!!
:hug: balen meid!!!maar je kunt iig dan wel weer straks gaan klussen!hopelijk deze ronde meer geluk meid!!
Wij kunnen we lekker aan de klus als mijn cyclus deze maand 28 zou zijn zou ik zondag mijn ei hebben en anders waar ik nu vanuit ga de 33 dagen zou dat vrijdag zijn dus wij gaan komende week flink klussen
Liefs
Chelleke ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Karin ik hoop dat het niet door zet :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Chantal, lieverd heel veel sterkte ik duim heeeeel hard voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bigsby ik duim voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Juudje balen
@ lautje hoe is het met je??last van kwaaltjes of niet?
Liefs
nou ongie zet totaal niet door bleef bij bruin verlies en niet eens in het maandverband alleen met de tampon test. Ik wacht nog geduldig af
bigsby en en en