Welkom en heel veel succes, hopelijk ben je snel zwanger
welkom en klusze :mrgreen:
welkom!
En ik :thumbup: :thumbdown: voor je Karin! Spannend
Welkom en succes!
Karin ik duim !!!
Eef :-*
chantal :-*
karin nog steeds geen ongi?
Vanmorgen weer een fm gehad.
Links zat geen follikel maar rechts wel 1 van 13 mm. Donderdag weer terug komen.
is dat goed 13 mm?? heb er geen verstand van hoor…
wat gaan ze donderdag doen?
Dat vraag ik me idd ook af ik heb daar ook geen verstand van??!!
Ik dacht dat dat iets met een eitje te maken had dat daar een eitje uit moet komen maar ik kan er nu ook helemaal naast zitten hoor.
Liefs
Een follikel is een eiblaasje en als het goed is zit daar een eitje in. Als een follikel zo’n 20 mm is heb je je eisprong.
Donderdag dus weer een follikelmeeting (inwendige echo) en ik denk dan 's avonds de pregnyl laten spuiten en dan zaterdag de iui.
Da word spannend meid!!!Duimen gaan ook voor jou overuren maken het is je zo gegund meid!!!
Liefs
Dank je :-*
Ik duim mee
@ chelleke voor jou ook spannend je zal nu ongeveer je ovulatie hebben als ik het goed heb uitgerekend al flink aan de klus???
Liefs
Spannend Chantal ik duim voor je
@love my girl wrote:
@ chelleke voor jou ook spannend je zal nu ongeveer je ovulatie hebben als ik het goed heb uitgerekend al flink aan de klus???
Liefs
Mijn eitje is geweest, we hebben dag 6 8 10 en 12 (2 x was nieuwjaarsdag :mrgreen: ) geklust.
Had ook graag dag 13 of 14 geklust maar had wat ruzie (nouja ruzie is een groot woord) met vriendlief en was dus niet echt in de stemming :roll:
Dan zit je natuurlijk wel goed met klussen dus nu word het weer spannend meid ik hoop echt dat het raak is deze maand voor je!!
Liefs
Ja het wachten is weer begonnen, jippie :liar:
Duurt altijd zo’n eeuwigheid hè :shifty:
Maarja ik mag niet klagen
JA na de eisprong als je moet gaan wachten dan lijken die 2 weken echt maanden te duren :? dat is echt vervelend maar hopelijk word het wachten deze maand wel beloond
Liefs