Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

@ karin dat gevoel kan 2 kanten op hé blijft spannend hoop voor je dat de ongi echt weg blijft ik blijf voor je duimen!!

Wanneer wil je eventueel gaan testen of weet je dat nog niet???

En heb je al eerder zon lange cyclus gehad??

Hier blijft het ongi gevoel en ik ben er net vanaf :? echt heel erg vreemd maar ja zal nog wel van het ontpillen zijn dan denk ik! We kunnen iig weer lekker gaan klussen :smiley: hopelijk met goed resultaat eind van de maand :smiley:

En zijn er nog meiden die bijna gaan testen???

Of bijna aan hun nod zitten???

Liefs

Ik ga voor je duimen lmg :pray: :pray:

ik wil eigenlijk volgende week testen :oops: :angel: mochten de duivels wegblijven, de mijn langste cyclus was 42 dage maar toen was ik net gestopt met de bv volgens mij :think:

:pray: hoop het echt meid dat de duivels wegblijven en je een mooie test in handen krijgt :thumbup: :pray:

Het blijft nog even spannend maar ik snap wel dat je wacht met testen kan een teleurstelling zijn natuurlijk ik ga bij deze keer van cyclus van 33 dagen uit mocht ik natuurlijk van te voren niet ongi zijn geworden en ik denk dat ik dan ook nog even zou afwachten met testen om een teleurstelling te voorkomen!en had ook heel erg het gevoel dat ik ongi zou worden maar da had ik toen al meer als een week dus had toch voor de zekerheid een testje gedaan en dan baal je toch wel als het negatief is!!nou meid de duimen blijven nog even flink doorwerken hier :wink:

Liefs

mijn NOD is morgen maar ik ga er niet vanuit omdat we deze maand niet zo veel aan het klussen zijn geweest…

LMG, vervelend zeg een week ongesteld zijn

zijn jullie niet een week ongesteld dan??? ik ben dat ook altijd!!!

Nou juudje toch ga ik duimen voor je meid je weet het niet er is altijd een kleine kans maar er is een kans!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Nou ik vond het week ongi zijn eigenlijk vervelend omdat ik zondag ongi werd en dinsdag was het zo goed als weg maar dan toch nog een week geduurd vanaf dinsdag niet noemenswaardig maar dan denk je het is weg en dan o nee toch niet dat vond ik eigenlijk heel erg vervelend.

Liefs

oooh zo… had niet goed gelezen denk ik :oops:

haha kan gebeuren maakt niet uit zou ik ook vreemd vinden denk ik is vrij normaal een week ongi :stuck_out_tongue:

Liefs

ik ben meestal ook een 5 a 6 dagen ongie

juudje ik ga ook duimen voor je :pray:

dank je wel karin… en vind het niet zo vreemd dat je nog niet getest hebt… ik test ook meestal na een week overtijd…

HIhih gelukkig 1 meestander De testen zijn al niet zo goedkoop en mijn cyclus af en toe een groot raadsel dus ik wacht geduldig af.

Heb jij al verschijnselen?

Ik ben meestal heel kort ongi, 5 dagen in totaal… De laatste keer was het bijna niks… Maar dan ben ik zeker een uitzondering…

Spannend hier met jullie meiden! :pray:

@Karin1981 wrote:

HIhih gelukkig 1 meestander De testen zijn al niet zo goedkoop en mijn cyclus af en toe een groot raadsel dus ik wacht geduldig af.

Heb jij al verschijnselen?

Nee helemaal niks geen verschijnselen… maar verwacht ook niet dat het deze keer raak is hoor…

mijn cyclus is ook af en toe 1 groot raadsel… en zou het zonde vinden als ik 's morgens een test doe en 's avonds wordt ik ongi…

Karin: spannend hoor! maar wat een onzekerheid, super dat je dan niet gaat testen :wink:

ik :pray: :pray: :pray: voor je

Karin ik duim voor je :pray:

Voor iedereen een dikke knuff!

wow karin, nog steeds niet ongi, spannend hoor! duimen blijven voor je draaien!!

Wat liefff Amy

Lieve Noor, ik hoorde gisteren van Chantal dat jullie voor een brusje voor Stan gaan, super!!

Hoop dat je snel een positieve test in je handen mag hebben!! :pray:

en samen zwanger zijn met Chantal :inlove:

mag ik me erbij toevoegen om zwanger te worden van de tweede

wij gaan deze maand beginnen

spannend

heb dus 1 dochter zij is nu 6 jaar

Welkom en heel veel suc6 :thumbup: :wink:

welkom en vanuit hier ook heeel veeel succes!!!hopelijk ben je snel zwanger van een brusje!!

Liefs