Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!

Karin, welkom hier… :-* :-* :-* (wanneer ga je testen? Of ben je soms wat onregelmatig, dat je daarom afwacht?)

Lautje, gefeliciteerd! :dance:

Jet, gefeliciteerd! :dance:

En ik hoop dat de rest heel snel zwanger zal worden… :pray: :pray: :pray: :-*

Veel liefs,

Noortje

meiden iedereen Gelukkig nieuwjaar! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden! :smiley:

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een heeel gelukkig liefdevol en super vruchtbaar nieuwjaar toe!!!

Dat onze wensen maar uit mogen komen en natuurlijk voor de zwangeren dames een goede zwangerschap!!!

Liefs :-*

:-* :-* :-*

Dank jullie wel

Noortje ik wacht nog tot dinsdag denk ik of woensdag, Hij is idd erg onregelmatig. maar ben met vlagen misselijk. en met name 's avonds pijnlijke boobs , branderig gevoel.

Iedereen een heel mooi 2010 gewenst dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden

ff inbreken!

karin meid, wat spannend!!!

weer weg

Karin spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Oehhh Karin spannend! Zou wel leuk zijn dan kan je ook mee naar de Septembermama’s! Wanneer heb je je eisprong gevoeld?

Geen idee :mrgreen: ik voel hem nooit volgens mij 2 week geleden maar we hebben keurig om de dag geklust soms vaker :oops: maar ik wacht nog geduldig af :liar: :liar:

@jet1981 wrote:

Kom even goed nieuws brengen! Zie mijn prachtige banner! :inlove:

had jou berichtje helemaal gemist… GEFELICITEERD

allemaal een goed 2010!!!

@ karin wanneer wil je gaan testen???of beter gezegd tot wanneer wil je wachten want je laat ons wel lekker in spanning zo :stuck_out_tongue: :wink:

is verder met iedereen alles goed???allemaal goed de jaarwisseling doorgekomen???

Liefs

iedereen nog een gelukkig en vruchtbaar 2010!!

Jet gefeliciteerd zeg :inlove: wat een leuke manier om het nieuwe jaar te starten!!

En karin! ooh ik duim voor je meid!!

Jet: gefeliciteerd :lol: :lol: :lol:

Karin: spannend hoor, ik ga duim heel hard voor je :pray: :pray: :pray: :pray:

Jullie zijn erg lief maar er mogen van mij eerst anderen aan de beurt zijn , ik wacht nog eeeh een paar dagen met teten

Aahhhhh Karin hoe kan je nu zo lang de verleiding weerstaan?

en ons zo in spanning laten :oops:

Dat vind ik ook hoor je laat ons ook in spanning!!

Ik hoop dat het bij iedereen snel zover mag zijn!!zou een heel mooi cadeau zijn om het nieuwe jaar te starten :wink:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Hier blijf ik last houden van buikpijn en het is nu echt over de ongi uiteindelijk toch een week geduurd waarvan 3 dagen echt ongi de rest oude troep :?

Hopelijk lukt het deze ronde en anders hoop ik op een ‘‘normale’’ cyclus! Mijn goede voornemen voor deze maand is proberen toch eens in de 2 dagen te klussen en hopelijk met een mooi resultaat :wink:

Liefs

sorry dames :mrgreen: :oops:

bigsby bij jou al wat nieuws

Dank jullie wel voor de felicitaties! :-*

Karin knap hoor dat je het volhoudt niet te testen! Heb je het gevoel ongesteld te gaan worden?

LMG, vervelend zeg een week ongesteld zijn… :hug:

Jet, ja die heb ik al een week, steeds gevoel dat er wat uitkomt :sick: sorry , en lage ruggpijn en af en steekjes in mijn buik/liezen enz

hoest met jou Jet, hoe voel je je

Voel me goed! Beetje moeier maar dat overleef ik wel…

Kan me alleen weinig herrinneren van de zwangerschap van Noëlle, vooral het begin. Heb niet echt veel vergelijking dan dat is wel jammer!