Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

hey!

Ooh wat een mensen zijn er toch, die er vandoor gaan tijdens de zw. maar beter zo dan later veel gezooi niet?

spannend voor jullie jullie eerste samen :inlove: Erm bij ons was de eerste een ongelukje (kind of ) en bij de 2de was het de eerste ronde raak :shifty:

Denk dat wij daarom 2 zoon hebben :stuck_out_tongue: snel zaad :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ze hebben er zin in bij ons. Was wel ff schrikken als het zo snel gaat, is leuk hoor maar het is toch heel snel en het neemd wel een beetje de fun eruit :shifty:

ik hoop voor jullie ook dat het deze ronde raak is! waneer weet je het.

ja naderhand ben ik wel blij dat hij er tijdens ze zw vandoor is gegaan ben nu gelukkig met mijn vriend en wel leuk dat we er nu samen voor een 2de kindje gaan :smiley: maar zou best kunnen haha dat je daarom 2 jongens hebt ze zeggen idd dat je bij een jongen snel zaad hebt :stuck_out_tongue: maar kan me voorstellen dat het dan ineens wel snel gaat :slight_smile: maar wel heel erg leuk!!

ik ben nu pas net een paar dagen ongi dus duurt weer even voordat ik weer eventueel kan testen :? maar ja ondertussen kunnen we straks wel weer lekker klussen dat is ook wel leuk :smiley:

Baal alleen wel dat mijn cyclus nog verstoord is de 1ste ronde duurde het maar 19 dagen en deze ronde duurde het 33 dagen dus weet niet precies waar ik nu vanuit moet gaan dus ga ik maar van de 33 dagen uit :stuck_out_tongue: dus duurt nu nog denk zon 2 weken eer mijn eitjes pas vrijkomt. ik heb mezelf voorgenomen om gewoon eens in de 2 dagen te klussen en dan zullen we het wel zien :wink:

Liefs

Fkv: super dat het bij jullie al gelijk raak was, en toevallig dat je uitgerekende datum het zelfde is als het begin van dit topic :mrgreen: :mrgreen:

Lautje: gefeliciteerd meid :lol: :lol: :lol:

pfff ik begin alweer een beetje ongeduldig te worden, toen ik met mijn studie bezig was vergat ik de dagen maar nu ik klaar ben denk ik er constant weer aan :roll:

@ bigsby ken het gevoel als je niet zo heel veel om handen hebt ga je er steeds meer aan denken ik heb er ook last van :? bij mijn duurt het alleen nog wel even voordat ik er weer aan ga denken moet eerst wachten op mijn eitje!! maar ik duim met je mee meid :thumbup:

Liefs

Kom even goed nieuws brengen! Zie mijn prachtige banner! :inlove:

GEFELICITEERD JET geniet ervan meid!!! 8)

@jet1981 wrote:

@jet1981 wrote:

GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Nogmaals gefeliciteerd Jet!!

Mag ik hier mee schrijven ook al is het niet ons 2e maar ons 3e wondertje. Topic van voor een 3e gaan ligt een beetje stil.

@Karin1981 wrote:

Mag ik hier mee schrijven ook al is het niet ons 2e maar ons 3e wondertje. Topic van voor een 3e gaan ligt een beetje stil.

Leuk dat je je ook hiur aangemeld hebt :smiley: maar nog niet getest??weet dat je nog wilde wachten met testen maar kan me voorstellen dat de verleiding moeilijk is tenminste dat had ik :stuck_out_tongue:

Liefs

Van mij mag dat :wink: :thumbup: Welkom

Lieve dames ik wil jullie allemaal een heel goed en knallend uiteinde toewensen en op naar een super 2010

Bij deze ook van mij ALLE LIEVE MEIDEN HIER EEN GELUKKIG KNALLEND EN SUPER LIEFDEVOL NIEUWJAAR!!HOPELIJK WORD VOOR IEDEREEN 2010 EEN HEEEEEEEEL MOOI JAAR!!!

LIEFS STEPHANIE

Ook van mij een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010

Ik had trouwens ook wat stoms, sta ik bij de etos wist ik gewoon mijn pincode niet meer :wall: :wall: terwijl ik de winkel ervoor nog gepind had. Pas 10 min later wist ik hem weer. Ben blij dat manlief mee was met zijn pas :oops: :oops: :oops:

Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad :stuck_out_tongue: maar dan voel je je eigen wel lullig op dat moment :stuck_out_tongue:

Maar was dat toevallig om een testje te kopen :P???

Liefs

Allemaal een goeie jaarwisseling toegewenst! :-*

En een supergoed 2010!

en heel veel liefde en goeds

@love my girl wrote:

Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad :stuck_out_tongue: maar dan voel je je eigen wel lullig op dat moment :stuck_out_tongue:

Maar was dat toevallig om een testje te kopen :P???

Liefs

nee die heb ik nog wel :mrgreen: :mrgreen: ja zweet brak me uit, die cassiere kon er wel om lachen gelukkig