Haai!
Wij ook erg drukke dagen achter de rug. Kerst natuurlijk gevierd en gisteren was Noëlle jarig. Nu weer back to normal life… Wilde vanmorgen eigenlijk gaan testen maar stel het toch nog maar even uit… Volgens mij ga ik gewoon ongi worden een dezer dagen… Zit nu op dag 28 van mn cyclus, de vorige was 30 dus ik probeer het nog even om te wachten…
Is jullie cyclus nu anders dan voor de vorige zwangerschap?
Dat is toch ook gezellig mijn ouders zitten nu lekker in turkije zou ik ook wel willen wij gaan naar vrienden toe is ook wel leuk.
Liefs
@jet1981 wrote:
Haai!
Wij ook erg drukke dagen achter de rug. Kerst natuurlijk gevierd en gisteren was Noëlle jarig. Nu weer back to normal life… Wilde vanmorgen eigenlijk gaan testen maar stel het toch nog maar even uit… Volgens mij ga ik gewoon ongi worden een dezer dagen… Zit nu op dag 28 van mn cyclus, de vorige was 30 dus ik probeer het nog even om te wachten…
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap bijna nooit ongesteld werd van te voren dus het was idd wel anders toen was het ook echt een verrassing dat ik zwanger was, nu word ik wel gewoon ongi dus er zit wel verschil in.
Liefs
@jet1981 wrote:
@love my girl wrote:
Dat is toch ook gezellig mijn ouders zitten nu lekker in turkije zou ik ook wel willen wij gaan naar vrienden toe is ook wel leuk.Liefs
Ja zeker wel
Ik had voorheen altijd korte cyclussen van 24/25 dagen, nu zijn ze al wat langer… Maar even afwachten na een paar rondes… of niet
het is natuurlijk te hopen van niet dat je nog een paar rondes moet afwachten maar die cyclussen zijn wel fijn als je zwanger wilt worden maar niet als je dat niet wilt dan zit je daar niet op te wachten zo snel maar het is altijd wat!
Liefs
Vond het altijd wel ideeal, meer kansen he!
Vervelend zeg dat afwachten… :?
dat is idd wel zo dan heb je wel meer kansen en het wachten is idd vervelend ik moet nu weer een maand wachten maar 1 voordeel de eerste weken daarvan is het niet afwachten maar gewoon druk aan de klus ik duim voor je mee jet
Liefs
Is jullie cyclus nu anders dan voor de vorige zwangerschap?[/quote]
Hoi,
Mijn cyclus is idd anders dan voor mijn zwangerschap. Ben nu helemaal de weg een beetje kwijt. Werd de 2e kerstdag ongi, dat was dus 2dg te vroeg. Vraag me af of wat je nu dan moet aanhouden?
Moet ik nu uitgaan van de 26e als 1e dagtelling of toch de 28e? :think:
Jet1981 ook nog gefeliciteerd met Noëlle. Hoeveel jaar is ze geworden?
ik weet ook niet precies hoe je dan weer moet gaan tellen ik doe het iig zo ik was van 28 uitgegaan ook al was ik de keer ervoor eerder ongi geworden en nu ben ik veel later ongi geworden dus ga ik maar weer van die dagen uit als ik jou was zou ik gewoon van 28 dagen uitgaan.
Liefs
Nou meiden het is gelukt!
Eerste ronde meteen raak!
:lol: :lol: :lol: :inlove:
Lautje van harte meis (spiekte hier effe mee)
weer een sept beebje
@Lautje wrote:
Nou meiden het is gelukt!
Eerste ronde meteen raak!
:lol: :lol: :lol: :inlove:
Gefeliciteerd meid!!!blijf maar lekker lang op de roze wolk zitten geniet ervan!!!
Liefs
Lautje: Gefeliciteerd!!!
@ pinky ik zie dat je binnenkort al voor de 1ste echo mag spannend maar wel heel leuk voor het eerst echt je kindje kunnen zien dan word denk ik alles echt ineens werkelijkheid!!
ik vind het echt leuk al die zwangeren nu volgen er hopelijk snel nog veel meer (iedereen) Ik zelf natuurlijk hopelijk ook
Liefs
hoi meiden!
ik bumpte even op dit topic Ik ben inmiddels zwanger van nr. 2 :inlove: een broertje voor onze zoon :inlove: :inlove:
vond het heel grappig dat ik dit topic opende op …
Geplaatst: Wo 22 Apr 2009, 8:41 Onderwerp: Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)
En dat ik uitgerekend ben op 22 april 2010 :inlove: :inlove:
ik zie dat er heel wat dames zijn bijgekomen! :thumbup: :thumbup:
@Formally known as Vuegje wrote:
hoi meiden!
ik bumpte even op dit topic Ik ben inmiddels zwanger van nr. 2 :inlove: een broertje voor onze zoon :inlove: :inlove:
vond het heel grappig dat ik dit topic opende op …
Geplaatst: Wo 22 Apr 2009, 8:41 Onderwerp: Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)
En dat ik uitgerekend ben op 22 april 2010 :inlove: :inlove:
ik zie dat er heel wat dames zijn bijgekomen! :thumbup: :thumbup:
Haha dat is idd dan wel grappig!!gaat alles goed met de zwangerschap???wel heel leuk 2 jongens :D
geniet er nog van!!
Liefs
ja we kijken er helemaal naar uit! 2 zoons! We gaan totaal 3 kindjes hebben. Wou wouden er eigenlijk 4 hebben maar mijn bekken zijn er slecht aan toe en ik heb er deze zwangerschap nog een light verzakkign bij gekregen … dus eigenlijk zouden we al niet voor een 3de moeten gaan maar goed …
We willen heel graag dus dan nemen we het gewoon zoals het komt :p.
verder met de kleine gaat alles goed. Een heel rustige baby moet ik zeggen. hij ligt aleen door de verzakking erg laag en altijd kopje naar beneden dus ik heb een constand drukkend gevoel :mrgreen: .
ik zie dat jullie bezig zijn voor nr 2!! spannend! Ik hoop dat het snel raak is! hoe lang zijn jullie nu bezig?
dat is minder hopelijk heb je er bij nummer 3 niet veel meer last als nu van!!wel heel leuk 3 kids
mooi dat alles goed is met de baby maar lijkt me wel vervelend heel de tijd een drukkend gevoel.
Ja wij zijn idd bezig voor nummer 2 de 1ste is ook niet van mijn vriend maar van een ander die er tijdens de zwangerschap vandoor is gegaan maar we wilde nu toch ook een kindje van ons samen. We zijn nog niet zo lang bezig we gaan nu de 3de ronde in en hopelijk is het deze ronde dan wel raak :mrgreen:
Hoelang zijn jullie bezig geweest??ik bij de 1ste een ongelukje dus dat was gelijk
Liefs