gave kaart
namens mij ook allemaal hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!!! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Hier is het nog steeds wachten op de duivels :?
Meiden geniet van een mooie kerst en voor de meiden met een positieve test zal dat denk wel lukken en voor de rest hopelijk een hele mooie test binnenkort!!!
Liefs Stephanie
Lieve meiden ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst toewensen!
Jullie ook allemaal fijne kerstdagen!
Misschien een paar postitieve testjes de komende dagen… :shifty:
De 1e poging is mislukt, ben vandaag ongi geworden
:hug: He dat is balen zeg…
@Krabje wrote:
De 1e poging is mislukt, ben vandaag ongi geworden
Och meid… en toch had ik zo voor je gehoopt!!! En ik had het gedroomd… :hug: :hug: :hug:
Ja zo zie je maar weer: de meeste dromen zijn bedrog.
Maar hoe was je kerst?
Dat is idd zo de meeste dromen zijn bedrog maar toch blijft het balen!!! :hug:
Hier nog steeds geen duivels te bekennnen :? vind het zomaar vreemd moet ik zeggen aangezien mijn vorige cyclus kort was en nu lang :?
heb nu al een week het gevoel dat ik ongi moet worden maar het komt maar niet snap er niks meer van ben nog wel misselijk en super emotioneel :think: ach ja we wachten nog maar even af totdat de duivels komen.
Zit nu alleen wel te twijfelen of ik volgende week als het nog niet over is voor de zekerheid toch nog maar een testje zal doen wat vinden jullie???
Liefs
Nou ik hoef volgenden week geen test te doen de duivels zijn er eindelijk had gehoopt dat ze er eerder zouden zijn maar ja ben blij dat ze er nu iig zijn kunnen we iig straks weer aan de klus
En allemaal de kerst goed doorgekomen?
Liefs
:hug: voor degene met de :evil:
Hier wordt het deze ronde niks denk ik… zijn er niet echt mee bezig geweest… manlief was heel druk met werk en natuurlijk de kerst enz…
Das balen als het dan idd deze ronde niks is dan hopelijk volgende ronde!
Dan is iig alle drukte weer even voorbij natuurlijk;) misschien heeft manlief dan meer tijd. Deze week is mijn ventje weg gelukkig is dit niet de week van de eisprong ik heb even zitten rekenen maar als mijn cyclus weer ongeveer hetzelfde zal zijn zou mijn eisprong 15 jan zijn maar ja natuurlijk gaan we proberen na de duivels gewoon eens in de 2 dagen te klussen dan hebben we natuurlijk altijd meer kans hopelijk is het de volgende ronde raak, maar ja eerst maar op naar de eisprong en dan maar weer in spanning zitten gelukkig duurt dat nog even
Liefs
LMG
:hug: :hug:
Juudje
Jammer van deze ronde :hug:
Wij beginnen weer langzaam aan de klus
@Chelleke wrote:
LMG
:hug: :hug:
Juudje
Jammer van deze ronde :hug:
Wij beginnen weer langzaam aan de klus
Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is voor je meid!!!
de duimpjes gaan nu alvast voor je werken!!! :thumbup:
Liefs
:-* :-* :-*
Ik duim ook voor jullie
Nou hier waren ze de 2e kerstdag zeer vroeg aanwezig. Kerst was hier een beetje rommelig.
Totaal onverwacht is hier een kerstkindje geboren (2e kleinkind van mijn man) 3 weken te vroeg en in stuit ligging. Gelukkig is alles goed gegaan.
Volgende maand ga ik echt meer dagen klussen!! :mrgreen:
GEFELICITEERD hopelijk ben je nu zelf ook snel zwanger!!!
Liefs
Gefeliciteerd :inlove:
Zo het ‘‘gewone’’ leven is hier weer een beetje begonnen op naar oud en nieuw, hebben jullie al plannen??
Hier is de buikpijn gelukkig al minder maar zeer heftig ongi is lang geleden dat het zo heftig was :? hopelijk is het snel over en kunnen we weer aan de klus en het zou natuurlijk ook mooi meegenomen zijn als het met oud en nieuw ook weg is
En zijn er alweer nieuwe testers??of meiden die bijna kunnen of gaan testen???
Liefs
Hier nog niks bijzonders in de planning voor oud en nieuw.
Misschien dat onze ouders komen