LMG
Pinky
Noortje: :-* Bedankt voor die mooie kerstkaart :inlove: :inlove:
Chelleke: Wat had de kleine man dan? Dikke :hug:
Gisteravond hier ook drama gehad. Ik had Tycho om 7 uur in bed liggen maar slapen…ho maar. Continu huilen en schreeuwen. Niks hielp, flesje melk niet, even knuffelen niet. Als ik hem weer in bed legde begon hij weer te huilen.
Tegen 9 uur maar een zetpil gegeven en toen samen in bed gaan liggen. EN na een half uur viel hij einedlijk in slaap en om 9.30 kon ik hem terugleggen in zijn eigen bed.
chelleke en krabje beide beterschap met jullie kleine ventjes!!
Hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen heb alleen last van mijn rug :?
Nog een dagje en dan weet ik hopelijk meer
Liefs
Even snel…
Chelleke, dikke knuffel voor je ventje. Wat had hij? En gaat het nu beter?
LMG, spannennnnnnnndddddd…!!!
Chantal, sneu dat huilen, tandjes? Kiesjes? Gewoon lekker bij mama willen zijn? :hug:
Idd zodra ik meer weten horen jullie het natuurlijk meteen heb net met mijn vriend besproken dat ik morgen ga testen als de duiveltjes er dan nog niet zijn dus denk dat ik op tijd naar bed ga vanavond haha
Liefs
@Krabje wrote:
Chelleke: Wat had de kleine man dan? Dikke :hug:
Hij heeft een paar dagen koorts en snotverkouden.
Gisteren kreeg hij een rot hoestje en had het wat benauwd.
Rob wou 'm graag nagekeken hebben.
@Krabje wrote:
Gisteravond hier ook drama gehad. Ik had Tycho om 7 uur in bed liggen maar slapen…ho maar. Continu huilen en schreeuwen. Niks hielp, flesje melk niet, even knuffelen niet. Als ik hem weer in bed legde begon hij weer te huilen.
Tegen 9 uur maar een zetpil gegeven en toen samen in bed gaan liggen. EN na een half uur viel hij einedlijk in slaap en om 9.30 kon ik hem terugleggen in zijn eigen bed.
:hug: :hug:
@love my girl wrote:
Idd zodra ik meer weten horen jullie het natuurlijk meteen heb net met mijn vriend besproken dat ik morgen ga testen als de duiveltjes er dan nog niet zijn dus denk dat ik op tijd naar bed ga vanavond haha
Liefs
Spannend… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Heb net een testje gedaan helaas negatief hopelijk komen dan de duivels maar snel dan heb ik iig meer zekerheid ik vind die onzekerheid zoooo vervelend!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor de meiden die nog moeten testen hopelijk voor jullie wel een mooie test!!
Liefs
Een super positieve test vanochtend!!! Joehoe!!!
Iedereen succes die nog op een positieve test wacht!!
:lol: :lol: :lol:
GEFELICITEERD!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@love my girl wrote:
Heb net een testje gedaan helaas negatief hopelijk komen dan de duivels maar snel dan heb ik iig meer zekerheid ik vind die onzekerheid zoooo vervelend!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor de meiden die nog moeten testen hopelijk voor jullie wel een mooie test!!
Liefs
:hug: :hug: :hug:
Jammer meid… maar je hebt pas echt zekerheid als je echt ongi wordt!
:-*
@pinky79 wrote:
En dan nu een dikke gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Chantal, ik vond het leuk vanochtend… Heerlijk om die 2 ventjes zo samen te zien… :inlove: :inlove: :inlove:
Leuk :inlove:
@ love my girl
:hug: :hug:
Pinky: Gefeliciteerd!!!
LMG: Dikke :hug:
Noortje: Leuke foto’s!!! Kom zo nog even weer om mijn bril te halen!
Pinky gefeliciteerd!!!
WAT EEN KNAPPE KNULLETJES!!! :inlove:
Love my Girl wat jammer :hug:
Het is idd jammer en thanks girls voor jullie lieve berichtjes allemaal moet zeggen had vandaag ook wel even een dipje maar probeer vol goede moed weer verder te gaan op naar de volgende ronde!!
De duivels zijn er nog niet hopelijk duurt het nu niet lang meer aangezien ik al 3 dagen buikpijn heb en ik natuurlijk ook op een regelmatige cyclus hoop
Liefs xxx voor jullie allemaal
@pinky79 wrote:
Wauw helemaal geweldig. GEFELICITEERD
lovemygirl :hug:
Wat een leuke foto’s van die twee knappe knullen.
Chelleke ik hoop dat het nu beter gaat met de kleine?
Kan het hier niet nalaten om stiekum te hopen dat het deze maand raak is. Maar omdat ik geen tekenen ervan merk, denk ik het niet :wall:
nog 1 dagje werken en dan lekker een weekje vakantie. Heerlijk. Eindelijk bijslapen.
En zijn er al nieuwe testers hier??of meiden die bijna kunnen testen??
Hier nog steeds geen duivels te bekennen :? hopelijk komen ze snel dan kunnen we snel weer klussen en zit ik er ook niet mee met oud en nieuw
Liefs