@ chelleke :hug: balen joh had het je echt gegund!!!hopelijk is het je volgende maand wel gegund!!
Denk dat het bij mijn ook niet lang zal duren voor mijn ongi komt maar het is er nog niet.
we wachten gewoon nog even af!!
Liefs Lmg
Chelleke: dikke knuff!!!
Pinky: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En alweer getest?
LMG: Ik duim voor je.
Noortje: Zou mooi zijn als ik op “jouw” dag een posi test zou hebben. Wanneer zou jouw NOD zijn? Ik heb met Tycho op 9 jan posi getest.
Ik hoop en duim dat we weer samen mogen zwangeren, kunnen we weer samen naar de gym toe
Ik kom woensdag wel, Tycho en ik komen rond een uurtje of 10. Goed??
Hier wel weer wat meer kwaaltjes, heb vannacht weer een paar uur wakker gelegen…Nog een week te gaan
@NoortjeP wrote:
Ik vind trouwens de zwangerschapsverschijnselen heel erg lijken op ongi-verschijnselen.
Dat vind ik dus ook, 2 dagen noor mijn NOD klapte ik dubbel van buikpijn. Dacht echt dat ik ongi werd toen…Maar er gebeurde niks en een paar dagen later testte ik positief.
Dus ongibuikpijn kan ook een goed teken zijn
Chantal, 10 uur is goed… Leuk!
Mijn vruchtbare dag(en) is 30 dec. en dan zou mijn NOD dus 13 januari zijn ongeveer en dan zou ik op mijn verjaardag uitgeteld zijn… :think: :mrgreen:
Maar ik ga niet uit van in één keer raak…
thanks krabje!
Ik moet trouwens zeggen dat ik regelmatig ongi buikpijn heb gehad en nu weer kan misschien positief zijn maar ga er gewoon vanuit dat de ongi eraan komt, buikpijn trekt ook naar mijn rug door. nog niet ongi maar we zullen zien!
Liefs Lmg
@NoortjeP wrote:
Mijn vruchtbare dag(en) is 30 dec. en dan zou mijn NOD dus 13 januari zijn ongeveer en dan zou ik op mijn verjaardag uitgeteld zijn… :think: :mrgreen:
Dan zou je dus 22 sept uitgeteld zijn…Net als mijn vriendin toen…ze beviel ook met 40+3 (net als ik toen, allebei een week na elkaar uitgeteld en ook bevallen)
Maar ik duim voor je. Enne tot woensdag dan! Heb er wel zin in!
Ik heb m ook al uitgerekend voor deze maand, als ik dus zwanger ben deze cyclus ben ik 7 september uitgerekend…
LMG vervelend dat ongibuikpijn 2 dingen kan zijn… Maar we hopen natuurlijk dat je niet ongesteld gaat worden!
Ik heb nog nergens last van, moet ook nog een week… Wel nesteldrang haha maar das niet erg! Meer last van het feit dat Noëlle bijna 1 jaar wordt… Maar dat zal wel los staan van het zwanger worden. We zullen zien!
ik hoop ook dat de ongi uit blijft maar het rare is dan heb ik weer even paar min last van die ongi pijn en dan is het weer even weg en komt dan later weer terug :S
Ach ja we kunnen alleen maar afwachten.
:thumbup: :thumbup:
Liefs
Vanochtend na twee minuten een streepje bij de kruidvattest!! Nog wel heel licht, maar duidelijk zichtbaar!! Ik ga er dus maar voorzichtig van uit dat ik misschien toch wel zwanger ben en te vroeg was met testen. Had vorige dagen pas na een uur een streepje. Maar ik juich nog niet te hard…
Thanks all :-*
@ iedereen
@ Pinky
voorzichtig
Pinky… hier ook vast een heel klein gefeliciteerd… Heel voorzichtig… Maar ik ga ervan uit eigenlijk dat het een hele grote gefeliciteerd mag worden!!! :dance: :dance: :dance: :-*
Chelleke, gaat het? :hug:
LMG… hoe gaat het bij jou?
Jet en Chantal… nog een weekje…
Hier alles oke.
Beetje moe, vannacht bezoekje hap gehad met de kleine man.
Alles in orde :thumbup:
Papa en mama gaan geloof ik ook ziek worden :naughty:
Hoe ist met jou??
Bij mij is alles nog goed tot nu toe nog geen duiveltjes te bekennen maar wat er nog niet is kan nog komen natuurlijk!
Als er morgen nog niks is ga ik testen maar ik ga er niet vanuit dat het raak is. ik werd vanmorgen wel erg misselijk maar kan ook van aankomende ongi komen!
Liefs
ik vind het allemaal wel spannend terwijl ik eigenlijk toch het gevoel heb dat ik gewoon ongi zal worden. Moet zeggen heb nu weer helemaal geen last van ongi pijn maar had daarstraks wat steekjes normaal heb ik dat nooit maar ja mijn lichaam moet er nu natuurlijk ook aan wennen alles alleen te doen dus ik ben benieuwd.
Ik hou jullie iig op de hoogte
Liefs
@NoortjeP wrote:
Dan doe je op 12 januari een test en dan is die al positief, mooie dag om te testen :mrgreen: .
Positieve test op mijn verjaardag, kindje op jouw verjaardag :inlove: .
Goed plan :-* .
Eeuuuuuuuuuuh ik ben weer weg :lol: :shifty:
Je maakt het wel spannend hoor Lmg!!
ik vind het zelf ook heel erg spannend eerlijk gezegd voel me gewoon beetje ‘‘vreemd’’ zal nog een dagje moeten wachten en dan heb ik eindelijk meer zekerheid tenzij natuurlijk de duiveltjes komen
Liefs
@Jolanda wrote:
@NoortjeP wrote:Chantal, 10 uur is goed… Leuk!
Dan doe je op 12 januari een test en dan is die al positief, mooie dag om te testen :mrgreen: .
Positieve test op mijn verjaardag, kindje op jouw verjaardag :inlove: .
Goed plan :-* .
Eeuuuuuuuuuuh ik ben weer weg :lol: :shifty:
Lijkt me een goede deal Jolanda, ik denk dat Noortje dit graag zou doen