Ik werd gisteren 30, dus een positieve test leek me wel een leuk cadeau. Ik getest (iets te vroeg) negatief. Kijk ik 's avonds op de test (wat je nooit moet doen) zie ik toch een heel licht streepje. Dus ik vanochtend weer een test gedaan en onder een hele felle lamp zou ik een heeeeel klein streepje kunnen onderscheiden. Ik ben heel benieuwd, ga morgenochtend weer testen, ik heb namelijk totaal geen klachten. Echt helemaal niets, de vorige keer had ik ook maar heel weinig klachten maar ik had ze wel. Hoop zo dat het raak is, maar denk stiekem dat het toch niet zo is…Heel hard duimen dus maar
thanks chelleke
wanneer wil jij gaan testen???ik denk woensdag tenzij natuurlijk de ongi er dan nog niet is!
hoop dat ik me tot die tijd kan bedwingen
Liefs
@ knipoogje
Dikke :hug:
@ Pinky
Spannend!!! :thumbup: :thumbdown:
@ Love my girl
De 23e denk ik want ik denk dat mijn NOD de 22e moet zijn.
Nog even geduld hebben dus :roll:
@ Chelleke :tja ik heb hetzelfde de 22ste moet uitgaande van normale cyclus mijn nod zijn dus ik denk dat ik ook de 23ste zal testen als er dan natuurlijk nog geen ongi is. idd dus nog even geduld hebben!!
Wel spannend dat we eventueel op dezelfde dag kunnen testen
hopelijk blijft de ongi uit en bij jou ook
Heb jij trouwens last van eventuele kwaaltjes??
Liefs
Ja dat zou mooi zijn :lol:
Kwaaltjes :think: Neu niet echt.
Heb vorige week paar dagen buikpijn gehad maar dat is denk ik door een beetje blaasonts. geweest want ik had ook pijn bij het plassen.
Heb ook paar dagen wat last gehad van misselijkheid maar dat zal wel van de honger zijn geweest.
Verder niks.
Bij Damian had ik eerst ook nog geen kwaaltjes, alleen mijn (.)(.) waren groter. Dat heb ik nu ook niet.
En jij?
is lastig om te zeggen omdat ik natuurlijk nog niet zo lang ben gestopt met de pil weet ik niet of het aan het ontpillen ligt of een eventuele zwangerschap maar ben best wel veel misselijk pijnlijke tepels veel afscheiding en duizelig of je en af en toe ongi krampjes dus ik denk dat mijn ongi er gewoon aan komt :S
maar ja weet dus niet waar het van komt we wachten nog maar even af
ik heb bij mijn dochter heel veel last van misselijkheid gehad verder volgens mij in het begin later wel erge rottige dingen maar ja dat heeft niks met het begin te maken!
Liefs
Spannend hoor
Het is idd spannend maar hopelijk voor ons beide woensdag positief al ga ik er niet vanuit bij mij maar zou toch wel een leuk kerstcadeau zijn
Ach ja we zullen het zien maar duim :thumbup: voor je chelleke en natuurlijk ook voor de rest dat we met zijn alle maar snel een positieve test in handen hebben!!!
Liefs
P.s Pinky ben wel benieuwd of je al opnieuw getest hebt!!??
Hebben er een hoop dames de nod rond de kerst he! Zouden leuke kerstcadeautjes zijn! Vorig jaar kreeg ik een heel mooi cadeau op " 3de kerstdag"
@pinky79 wrote:
Ik werd gisteren 30, dus een positieve test leek me wel een leuk cadeau. Ik getest (iets te vroeg) negatief. Kijk ik 's avonds op de test (wat je nooit moet doen) zie ik toch een heel licht streepje. Dus ik vanochtend weer een test gedaan en onder een hele felle lamp zou ik een heeeeel klein streepje kunnen onderscheiden. Ik ben heel benieuwd, ga morgenochtend weer testen, ik heb namelijk totaal geen klachten. Echt helemaal niets, de vorige keer had ik ook maar heel weinig klachten maar ik had ze wel. Hoop zo dat het raak is, maar denk stiekem dat het toch niet zo is…Heel hard duimen dus maar
Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, maarre wat is de uitslag?? :oops:
@ chelleke en nog steeds geen :twisted: :twisted: te vinden???
Hier iig nog niet maar ja kan nog komen natuurlijk aangezien ‘‘normaal’’ de ongi morgen zou moeten komen
Ben benieuwd!!
:thumbup: voor iedereen!!!
Liefs
Nee nog niet maar denk wel dat ze komen.
Heb eigenlijk wel allemaal tekenen van een aankomende ongi
Duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:
Ikke ook nieuwsgierig pinky
balen maar hopelijk blijft het toch weg chelleke
ik heb nu niet het idee ongi te worden maar heb de laatste dagen wel wat lage rugpijn gehad denk ook niet dat het raak is maar we wachten wel af!!
Liefs
Wat spannend allemaal… hier gaan de duimen voor jullie aan het werk hoor… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Chantal nog een weekje wachten… (Dan is het 2 jaar geleden dat ik van Stan positief testte…, was op 29 dec) Kom je woensdag nog?
Chelleke, nog een paar dagen… ookal heb je niet het gevoel.
LMG, nog 1 dag… wanneer ga je testen als de ongi er morgen nog niet is?
Pinkie? Hoe gaat het??? En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Knipoogje… hele dikke knuffel voor jou meid. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb het ook meegemaakt en ik was net zo’n knipperlicht vwb het forum. Afstand en toch weer niet, toch weer wel, en toch weer niet… :hug: :hug: :hug:
Hier net de duivels weer weg, dus ik zit nog lang niet in spanning…
Ik vind trouwens de zwangerschapsverschijnselen heel erg lijken op ongi-verschijnselen. Dus ik ga absoluut niet uit van mijn lijf… :hug:
ik denk als de ongi woensdag er nog niet is dat ik dan ga testen maar denk niet dat het al raak zal zijn maar ja we houden nog een beetje hoop en we wachten maar af meer kunnen we op dit moment toch niet haha
maar hopelijk voor jou dan volgende maand
Liefs
we blijven :thumbup: :thumbdown:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
He bah meis… dikke knuffel… :hug:
Chelleke :hug:
:hug: