Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Welkom en wat leuk dat je nieuwe vriend je dochter als zijn dochtertje ziet :inlove: en dat jullie nu voor 1tje samen gaan :inlove:

Heel veel suc6 :thumbup:

Heel veel succes :thumbup:

Hoi hoi,

wij zijn weer terug van vakantie die erug gezellig was. Er is hier gezellig veel geschreven en duim hard mee voor degene die op het wachtbankje zitten. :thumbdown: :thumbup:

Ik schuif gezellig aan alhoewel ik er niet veel vertrouwen in heb. Moet morgen weer werken, dus iedereen weltrusten.

gr. lolifant :mrgreen:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA…

IK BEN…

TANTE :lol: :lol: :lol: :lol: van neefje Levi :inlove:

Gefeliciteerd!!! :lol: :lol: :lol:

:dance:

Verder een welkom hier. :-*

Een succes hier en daar. :pray: :thumbup:

Een knuffel voor allemaal… :hug:

Ik heb nog wel een aantal leuke dingen gescoord bij het tuincentrum :wink: :mrgreen: . En idd bijna overal 40% korting op… :dance:

Ben ook ongesteld geworden. Dinsdagavond, dus we kunnen weer gaan tellen…

Dank je wel :smiley:

Goeiemorgen! (kan nog net…)

Wat een lekker druk topic is dit, gezellig!

Noortje en lovemygirl welkom! Ook voor jullie hopelijk snel een postieve test!

Chelleke, gefeliciteerd met je neefje! Was er bij Damian ook een aantoonbare reden dat het 2 jaar duurde dat je zwanger werd? Of heeft dat met de reuma te maken?

Chelleke gefeliciteerd met je neefje!!!

Noortje: Yes en nu maar druk aan de klus voor een broertje of zusje voor Stan!

Wat heb je allemaal gekocht?

Lolifant: Welkom terug van je vakantie.

Love my girl: welkom hier.

Bah ik heb last van de pregnyl…Allerlei kwaaltjes…

Maar nog 11 dagen te gaan…

dank jullie wel allemaal echt leuk om zo welkom geheten te worden door iedereen!

ik vind echt iedereen heel enthousiast. hopelijk hebben we straks allemaal snel een positieve test in de hand :smiley:

En zijn er ook nog mensen die al plannen hebben voor kerst en oud en nieuw (of hebben we het dan allemaal druk met klussen of voor klussen :P) ik heb dinsdag mijn nod (denk ik heb nu heel onregelmatige menstruatie ben 1nov gestopt met pil gelijk ongi en 19 dagen na 1ste dag van cyclus weer ongi maar dinsdag is het uitgegaan van 28 dagen cyclus) hoop natuurlijk niet ongi te worden maar ja we zullen het zien!

aan de ene kant denk ik zwangerschapsverschijnselen te hebben maar aan de andere kant denk ik zal nog wel aan het ontpillen liggen!

heeft er iemand last gehad van ontpillen?

liefs LMG

Krabje, dat zijn dan zeker zwangerschapskwaaltjes door dat hormoon? Nou hopen dat ze overgaan in echte zwangerschapskwaaltjes!

LMG, Spannend dinsdag! ik ben ook 1 november gestopt. Direct ongesteld geworden, en 1 december weer. Ietsje langere cyclus dus de eerste ronde. Voor mijn eerste zwangerschap altijd korte cyclus van 25 dagen, dus ben benieuwd wat het deze keer doet. Zal ook wel een beetje aan het ontpillen liggen, vaak moet je lichaam dr toch weer even aan wennen zonder! Maar ik voel me wel beter zonder pil, of dat zit tussen de oren…

Jet 1981 of het nou tussen je oren zit of niet maakt niet uit als je jezelf er beter bij voelt zonder pil is het natuurlijk altijd goed :wink:

zijn jullie ook gelijk begonnen met klussen of wil je eerst ontpillen??

wij zijn rustig aan gelijk begonnen.

Ik voel me niet echt beter zonder pil maar begin nu te twijfelen of het door het ontpillen komt of dat ik gewoon vroege zwangerschapsverschijnelen heb ben namelijk steeds meer misselijk buikpijn en pijnlijke tepels :S niet mijn (.)(.) zelf maar alleen de tepels :S

ach ja we wachten gewoon even tot dinsdag af ik hoop er gewoon nog niet te veel van en dan zullen we wel zien dan kan het alleen allemaal maar meevallen :wink:

Maar zijn er nog meer die bijna hun nod hebben??

Ben wel benieuwd of er een paar kanshebbers zijn die het nieuwe jaar zwanger in kunnen en hopelijk zullen gaan!:stuck_out_tongue:

Liefs

Dank jullie wel

@jet1981 wrote:

Was er bij Damian ook een aantoonbare reden dat het 2 jaar duurde dat je zwanger werd? Of heeft dat met de reuma te maken?

Nee ze hebben niks bij Rob en mij gevonden waarom het niet zou lukken.

Eerst zeiden 2 artsen dat we moeilijk zwanger konden worden met het zaad van Rob, de gyn zei dat dat allemaal wel mee viel.

Ze zagen er niet super uit maar kon er wel mee zwanger worden.

Misschien hebben er wat oneffenheden in mijn eileiders gezeten want na de hsg werd ik vrijwel gelijk zwanger.

@ Krabje

:hug: :hug:

Duimpjes voor iedereen

Chelleke spannend ik zie dat je 1 dag later als mij je nod hebt hopelijk voor jou een positieve test. hopelijk ik ook maar ik ga er toch nog maar niet teveel op hopen :wink:

liefs

Chelleke, dan ben je ook helemaal door de molen heen geweest… Wij ook, ook geen aantoonbare reden. Zou toen een hsg krijgen maar die hebben ze toen gestopt omdat ik begon te hyperventileren, heb ooit een spiraal laten zetten waar ik volgens mij een trauma van heb… Maar goed dat het niet doorging want 2 weken later bleek ik dus zwanger! Maar hopelijk voor jou is het nu sneller raak…

LMG, Vervelend die kwaaltjes die je nu hebt. Het vervelende is is dat het zowel zwangerschaps als ongesteldheidskwaaltjes zijn… Wij zijn meteen begonnen met klussen na het stoppen. Heb maar 9 maanden de pil geslikt dus misschien scheelt dat… Heb dr wel ff last van gehad, voelde me behoorlijk zwanger begin van deze maand! Maar dat was niet het geval, mn lichaam hield me voor de gek… Ik heb mn nod 28 december(als ik dus van de gewone 28 dagen uitga) en kan op Noëlle’s verjaardag evt al testen, 27 december wordt ze 1…

jet zou leuk zijn als je op je Noëlle’s verjaardag toch positief zou testen dan zou het dubbel feest zijn.

Maar ja ik ga van die klachten ook maar even uit dat de menstruatie eraan komt dan kan het alleen maar meevallen natuurlijk al hoop ik natuurlijk toch stiekem wel dat dat niet is :wink: moet zeggen dat ik nog nooit last van mijn tepels heb gehad voor mijn menstruatie en vanmorgen boven de wc hing :S heb af en toe ook vlagen van duizeligheid. ik had bij de vorige keer ontpillen echt 0 klachten en nu worden het er steeds meer word er een beetje moe van :stuck_out_tongue: maar ja allemaal voor een goed doel :smiley:

en als ik dinsdag ongi word weet ik iig wel dat mijn normale cyclus weer op gang is want de vorige keer zal er vanaf de 1ste dag menstruatie tot de volgende 1ste dag menstruatie maar 19 dagen :S het is gelukkig nu alweer langer! weet dus eigenlijk ook niet goed wanneer nou echt mijn nod is maar ga toch maar even van de ‘‘normale’’ 28 dagen uit :wink:

Liefs

Chelleke, dacht ik toch bijna…van harte gefeliciteerd.

Alle meiden die binnenkort hun nod hebben, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Zelf heb ik mijn nod ook op 28-12, maar heb niet het idee dat het raak is. Vorige 2 keer dat ik zwanger was, kwam ik gelijk 4 kilo aan. Nu niet dus… :frowning:

LMG en krabje verveldend die kwaaltjes. Hopen gaan ze snel over en hebben we allemaal een positieve test in handen.

de kwaaltjes zijn idd best wel vervelend

ik word er eigenlijk ook wel onzeker van probeer allemaal te denken dat het achter mijn oren zit of dat het aan het ontpillen ligt maar toch denk je zonder dat je het wilt ook steeds zou het ‘‘raak’’ zijn. Begin nu soort van ongi buikpijn te krijgen dus denk dat mijn ongi er toch aan komt. echt vervelend ben misselijk en heb ongi buikpijn :frowning:

Ach ja 1 voordeel mijn '‘normale’'cyclus komt dan iig al wel beter op gang :wink:

en dan gaan we gewoon weer voor de volgende ronde :wink:

en hopelijk hebben we snel allemaal een positieve test in handen :wink:

Liefs :-*

@ love my girl

Dank je wel. Ik durf ook niet goed te hopen hoor, als doe ik het toch :mrgreen:

Voor jou ook duimpjes :thumbup: :thumbdown:

@ jet1981

vervelend dat je die soort van trauma hebt gekregen :hug:

@ lolifant

Dank je wel :-*

Toch duim ik voor je :wink:

lieve dames.

ik heb tot nu toe altijd meegelezen, maar ik ben bewust even wat minder mee aan het schrijven hier.

Het is elke keer weer een enorme teleurstelling en ik heb het even van me afgezet.

Door minder met jullie te schrijven, en dus minder over zwanger worden, merk ik dat ik er iets minder mee bezig ben, en dat is goed.

Wij hadden alleen nog maar seks rond de vruchtbaarste dagen, en daarbuiten niet want ik wilde alleen maar sex met een doel.

En dat gevoel wil ik niet meer. Ik wil weer gewoon genieten van de sex en minder bezig zijn met een zwangerschap.

Ik wens jullie allemaal wel heeeeeel veel succes!

mijn duimen blijven nog altijd voor jullie allemaal draaien, ik lees en hop met jullie mee, maar ik schrijf hier even niet meer mee…

:hug: