Ik had nu ongesteld moeten worden en dat ben ik niet, maar ik heb ook negatief getest (2x) en daar baal ik zoooo van, dat we toch maar besloten hebben om meer voor het echt te gaan. Tot nu hadden we zoiets van: we zien wel… Maar nu dus eerst even ongi worden en dan… weer elke maand stress :mrgreen:
Jaaaaaaaaaaaaa lieve Noor!!! Lieverd ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden!!!
Chelleke: Dat houdt een positieve zwangercshapstest in die NIET telt.
Ik heb zaterdag een pregnylinjectie gehad.
Pregnyl is puur HCG hormoon dat komt van moeders voor moeders.
Dus door de pregnyl is de test positief, maar wel vals positief dus.
Chelleke, hoe lang zijn jullie al weer bezig? En loop je bij de gyn? :hug:
Deze kinderwens lopen we nog niet bij de gyn.
Bij de vorige was dat wel.
Wij zijn nu 7 maanden bezig.
Met Damian heeft het bijna 2 jaar geduurt. :wink:
@bigsby wrote:
@Krabje wrote:
@bigsby wrote:
Veel plezier Noortje, hoelang blijf je weg?
Oosterik is een tuincentrum, dus ik denk een paar uurtjes :wink:
hahaha oeps :roll: :oops: :mrgreen:
Hihi ik dacht eerst ook wat anders, maar had toch het idee dat het niet klopte, las dus eerst maar even verder :mrgreen:
de spiraal is er nu zon 2 weken uit. aan het begin bloeding gehad daarna niets en eergister tijdens het vrijen ineens helder bloed. Erna gelijk alweer over. Vreemd toch?
En nu vandaag mega kramp en misselijk. Denk dat mijn lichaam echt weer hard bezig is een beetje een normaal ritme te vinden. Nu maar aan de kippeboullion om de misselijkheid wat af te laten nemen.
Ik ben moeder van dochter van 3 jaar (net 3 geworden) ik ben 23 jaar dus was al heel vroeg zwanger van 1ste op mijn 19e was eigenlijk ook nie echt gepland het kon maar van 1 keer zijn condoom was gescheurd heb de morning after pil genomen en 8 maanden later was daar dan toch mijn meisje (vader is er met zwangerschap vandoor gegaan en heeft zijn dochter nooit gezien) heb nu sinds 2,5 tot 3 jaar een nieuwe relatie die super omgaat met de kleine en haar echt als zijn dochter ziet en samen hebben we besloten dat we toch een 2de wondertje erbij willen
ik ben 1 nov gestopt met de pil en we zijn gewoon rustig ermee bezig ik verwacht niet dat ik snel zwanger zal zijn maar we wachten het gewoon af
Ik vind het wel leuk om al die verhalen te lezen van jullie dus hopelijk mag ik gezellig met jullie mee kletsen ???